X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת חוצה ישראל מפרסמת היום את שמות 10 החברות הקבלניות שזכו במכרז לביצוע עבודות בינוי ותשתית בתוואי העירוני והבין-עירוני במיזם הרכבת הקלה מחיפה לנצרת בשלב ראשון יבוצעו עבודות באזור נוף הגליל וקרית אתא
▪  ▪  ▪
הדמיית תחנת הר יונה [in3D עבור חוצה ישראל]
הרכבת הכבדה תוארך לבנימינה
לאחרונה קיימו אנשי המקצוע ברכבת ישראל הדמיה ממוחשבת והודיעו כי בעקבותיה יחל בחודש הקרוב ניסוי במסגרתו יוארך הקו עד לתחנת רכבת בנימינה, במקום עד חיפה כיום. המשמעות היא שנוסעי קו העמק שנסעו עד היום לתל אביב יוכלו להחליף מעתה רכבת בבנימינה. עבור נוסעי הקו המבקשים להגיע לאחת מערי השרון כגון נתניה, כפר סבא והרצליה מדובר בבשורה גדולה יותר, שכן עד כה נאלצו לנסוע בלא פחות משלוש רכבות מביתם ועד ליעדם בשרון.

חברת חוצה ישראל המובילה את "נופית", מיזם הרכבת הקלה מחיפה לנצרת, מפרסמת (יום ג', 27.10.20) את שמות עשר החברות הקבלניות שזכו במכרז לביצוע עבודות בתוואי העירוני והבין-עירוני במסגרת שלב "אינפרה 1" של הרכבת הקלה.
בתוואי העירוני: י.לרר, רולידר, אברהם יצחק, אחים אנטון. מקטע זה (D) משתרע מהר יונה ועד לתחנת תאופיק זיאד, ואורכו כ-7 ק"מ.
בתוואי הבין-עירוני: ק.ס.מ.ג קבלנים, א.מ.צ שמש (1990), אוליצקי, רולידר, י. לרר (הנדסה), ע.ל גיבור. מקטעים אלה (A,B,C) משתרעים בין מרכזית לב המפרץ להר יונה, ואורכם כ-34 ק"מ .
העבודות תחלנה לקראת סוף הרבעון הנוכחי והן תכלולנה בין היתר: העתקת תשתיות וחידושן, בניית קירות תמך ועבודות עפר וסלילה. מוקדי העבודה הראשונים יתרכזו בקריית אתא ובנוף הגליל ויכללו עבודות הכשרת שטח עבור מתחם תפעול (דיפו) בקריית אתא, הקמת שני חניוני חנה וסע בנוף הגליל באזור תעשיה הר יונה ובאזור השוק העירוני, ועבודות באזור קריית הממשלה בנוף הגליל.
מיזם נופית, שמקדם משרד התחבורה, הוא מיזם-על תשתיתי מורכב וייחודי בישראל, המנוהל ע"י חברת חוצה ישראל כזרוע הביצוע של המשרד. המיזם כולל תכנון והקמה של רכבת קלה אזורית אשר תחבר את גושי ההתיישבות חיפה, גוש הקריות וגוש נוף הגליל-נצרת ומשלב מערכת תחבורה ציבורית בין-עירונית ועירונית חדשנית להסעת המונים.
חוצה ישראל תסיים את התכנון המוקדם של תוואי הרכבת הקלה במהלך השנה הנוכחית. אורכו של תוואי הרק"ל הוא 41 ק"מ. הוא יחל בתחנה מרכזית המפרץ בחיפה, יעבור דרך קריית אתא (כביש 781 החדש), לאורך כביש 79 בסמוך לשפרעם, ריינה, ביר אל מכסור ומשם יחצה את נוף הגליל ויסתיים בנצרת. בקו יפעלו מעל 30 קרונות בתדירות נסיעה מרבית של 10-4 דקות. תחזית הנוסעים המתוכננת היא כ-100,000 נוסעים ליום ומהירות הנסיעה המתוכננת במקטע הבין-עירוני תעמוד על כ-100 קמ"ש. היקפו הכולל של מיזם הרק"ל נאמד בכ-7 מיליארד שקל.
מנכ"ל חוצה ישראל, דן שנבך מסר כי המיזם מתקדם בקצב מהיר ומגיעים לתחילת השלב הביצועי בהתאם ללוחות הזמנים הראשוניים. "במקביל אנו מקדמים את המכרז הזכייני, ובתחילת 2021 נוכל להכריז על הקבוצות אשר יורשו להשתתף בו", דבריו.

מפת מקטעי ביצוע תוואי הרכבת הקלה נופית [חוצה ישראל]
תאריך:  27/10/2020   |   עודכן:  27/10/2020
+מירי רגב תוקעת את הפריפריה
20:06 27/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גחמתה האומללה של שרת התחבורה נגד המטרו - מיזם-העל החשוב ביותר של המדינה לתחבורה ציבורית - בניגוד לעמדתם של גורמי המקצוע בכל משרדי הממשלה ובלי לקיים התייעצות מעידה על חובבנות שלטונית וחוסר אחריות שיפגע לא רק בגוש-דן אלא במדינת ישראל כולה

רגב. ליקוי מאורות שמבריח משקיעים [צילום: פייסבוק]
+מטרו בתל אביב או רכבת מהירה לאילת ולקריית שמונה
11:59 27/10/20  |  עמית דובקין   |   לרשימה המלאה

על-פי הערכות מתונות שמתעדכנות מדי חודש בחודשו, עלות פרויקט המטרו עשויה להתקרב לסכום הדמיוני של 200 מיליארדי שקלים (ובעברית פשוטה: מאתיים אלף מיליוני שקלים...)

משימה מרחיקת לכת [צילום: יהב גמליאל/פלאש90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורסמו שמות עשר הזוכות במכרז הנופית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זמן בניה? סיום? ל"ת
אורי... .  |  27/10/20 20:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עמית דובקין
על-פי הערכות מתונות שמתעדכנות מדי חודש בחודשו, עלות פרויקט המטרו עשויה להתקרב לסכום הדמיוני של 200 מיליארדי שקלים (ובעברית פשוטה: מאתיים אלף מיליוני שקלים...)
עידן יוסף
טוענת כי מוטב להשקיע את הכסף ברכבת לקריית שמונה ולאילת וברכבות קלות    סמוטריץ': "האמירה של רגב היום משקפת חוסר הבנה של איך העניינים במשרד מתנהלים, וזה מטריד"    "המטרו לא יבוא על חשבון הפריפריה אלא יקדם את הפריפריה"
עידן יוסף
תושבי השרון קוראים להחזרת פעילות הרכבת במקטע כפר סבא-הרצליה    חלופת האוטובוסים אינה נותנת מענה נדרש ואמין לביקוש
עידן יוסף
עידן יוסף
כיום מחזיקה אגד 50% ממניות אגד תעבורה    אגד בחרה ב-EY ישראל לשמש כבנק ההשקעות אשר ילווה אותה בהליך המכירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il