X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כחלק מההסכם תוקם חברת בת משותפת שתוחזק 75% בבעלות שופרסל ו-25% ע"י גילי אמיגה, מנכ"ל חברת אמיגה חברת השימורים פעילה בשוק המוסדי למעלה מ-20 שנה, בהפצת מוצרי מזון בשוק המוסדי העסקה מבוצעת במסגרת פעילות 'שופרסל עסקים'
▪  ▪  ▪
[צילום: סטריט וויו]

שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי. רשת הקמעונאות רוכשת את פעילות חברת שימורי אמיגה, אשר פעילה בשוק המוסדי למעלה מ-20 שנה, בהפצת מוצרי מזון בשוק המוסדי. סכום הרכישה הכולל הוא כ-23.5 מיליון ש"ח והיא מבוצעת במסגרת פעילות 'שופרסל עסקים'.
כחלק מההסכם תוקם חברת בת משותפת שתוחזק 75% בבעלות שופרסל ו-25% ע"י גילי אמיגה, מנכ"ל חברת אמיגה תחת השם "שופרסל אמיגה". חברת-הבת תשמש כבסיס לפעילות ארצית בשוק זה. בחברה המשותפת ישמש גילי אמיגה כמנכ"ל ויהיה אף שותף בבעלות. השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של מספר תנאים מתלים ובאישור הממונה על התחרות.
איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, מסר: "אנו שמחים על הרחבת פעילות שופרסל עסקים באמצעות עסקת רכישת הפעילות של חברת שימורי אמיגה והקמת הפעילות החדשה יחד עם מנכ"ל החברה, אשר מביא עמו ניסיון רב בתחום. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יביא לידי ביטוי את יכולותיה של שופרסל תוך שימוש בכלל הנכסים והתשתיות העומדים לרשותה, ביחד עם הניסיון והמוניטין של חברת שימורי אמיגה בשוק המוסדי. עסקה זו תוביל לקידום תחום שופרסל עסקים, אשר נמצאת בתהליכי צמיחה מזה מספר שנים ומהווה אחת מזרועותיה החשובות של שופרסל לצמיחה ומובילות וכן תאפשר להיטיב עם ציבור העסקים הקטנים והבינוניים אשר יוכל ליהנות מסל שירותים ומוצרים רחב ומוזל יותר".
לפני כשלוש שנים שופרסל השיקה את מתכונת "Cash & carry", המרכול לבעלי עסקים, המיועדת לעסקים כדוגמת מכולות, קיוסקים, קפיטריות, מזנונים, מסעדות ומזון מהיר. בצורה זו שופרסל מאפשרת את ריכוז הקנייה של מרבית מוצרי הספקים בנקודה אחת ועם חשבונית אחת, החוסכת את הטיפול בעשרות חשבוניות מספקים שונים בכל חודש.
השנה נפתחה בחיפה החנות השנייה במתכונת זו בנוסף לחנות בבאר יעקב ובכוונת החברה להמשיך בפיתוח מתכונת זו גם בעתיד.
לפני מספר שנים נבנתה פלטפורמת מכירות והפצה המשרתת מאות נקודות מכירה קמעונאיות (מכולות וצרכניות) בפריסה ארצית הנמצאות במרחב הכפרי בקיבוצים, במושבים וגם במרחב העירוני.
חברת שימורי אמיגה היא אחת החברות הוותיקות והמקצועיות בתחומה. היא פועלת בשוק המוסדי למעלה מ-20 שנה, נמצאת בבעלות שאול ורינה אמיגה, ומנוהלת ע"י גילי אמיגה. החברה מפיצה מוצרי מזון וחומרי ניקיון לאלפי לקוחות - חברות הסעדה, בתי קפה, מסעדות, גני ילדים, בתי אבות ובתי חולים. החברה משווקת מוצרי מזון וניקיון של כל היצרניות הגדולות בארץ.
גודלו של שוק המזון המוסדי מוערך בכ-18 מיליארד שקל בשנה וכולל 3 מאפיינים מרכזיים:
  • בודדים – מסעדות, בתי קפה, בתי מלון וגני אירועים עצמאיים מספקים שירותי הסעדה ואירוח מקומית.
  • רשתות – רשתות בתי מלון, בתי קפה ומסעדות מרובות סניפים, המספקות חוויית אירוח והסעדה אחידה.
  • מוסדות – ארגונים גדולים ציבוריים/תעשייתיים, המספקים שירותי הסעדה לעובדים/לקוחות (הפועלים באופן עצמאי או דרך קייטרינג).
מימין: רועי פרייבך, מנכ"ל 'שופרסל עסקים', גילי אמיגה, רינה אמיגה, שאול אמיגה ואיציק אברכהן מנכ״ל קבוצת שופרסל.

רועי פרייבך, גילי אמיגה, רינה אמיגה, שאול אמיגה ואיציק אברכהן [צילום: סיון פרג']
תאריך:  28/10/2020   |   עודכן:  28/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שופרסל רכשה את שימורי אמיגה ב-23.5 מ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ קלנר: "חופש ביטוי הכרחי בדמוקרטיה ויש להימנע ככל האפשר מלפגוע בו ואפילו להגביל אותו"    ח"כ זמיר: "אתם 40 שנה בשלטון ולא מבינים למה אוכפים עליכם כללים שלא תוכלו לקלל, להסית ולחרב כל חלקה טובה"
עידן יוסף
טען בעדותו: דוד שמרון סיפר שנכח בישיבה שבה ראש הממשלה עדכן על מענקים לצוללות    עו"ד שמרון טען בחקירתו כי העניק לגנור ייעוץ משפטי בלבד, בלי שהיה לדבר נגיעה לקרבתו למקבלי ההחלטות על רכש הצוללות
איתמר לוין
דחה עתירה נגד התקנות של משרד הבריאות להפעלת הפנימיות    סולברג מאמץ את הסברי המדינה ולפיה השהות בפנימייה מפחיתה את סכנת ההידבקות של התלמידים והמורים
איתמר לוין
רוצחו של נהג המונית דרק רוט, ירצה רק 28 חודשי מאסר על מרמה, הלבנה ועבירות מס במיליוני שקלים - בשל תקלה משמעותית בחומרי חקירה מרכזיים
איתמר לוין
החשד: החזיק בשבעה נכסי מקרקעין, ובמשך 12 שנים לא דיווח כלל או דיווח חלקית בלבד על הכנסותיו מהשכרתם    כץ: אין כתב אישום דומה נגד איש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il