X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפגנה נגד נתניהו בכיכר ציון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הזוג נתניהו. המדינה צריכה לממן [צילום: אלכס קולומויסקי]
ראש הממשלה: "כל הוצאות ביתי הפרטי שהמדינה משלמת נועדו למילוי תפקידי, ולכן אין לחייב אותי לשלם עליהן מס" החשב: לא אני ולא יועמ"ש המשרד מחליטים מה ציבורי ומה פרטי, ולכן ראש הסגל חייב להבהיר באיזה סוג של הוצאות מדובר
▪  ▪  ▪

במהלך השבועות האחרונים פנה חשב משרד ראש הממשלה לראש הסגל של בנימין נתניהו בבקשה שיפרט אלו הוצאות הן למימון פרטי ואלו נועדו לטובת מילוי תפקידו. בתגובה טען ראש הסגל כי כל ההוצאות שהמדינה משלמת הן עבור מילוי תפקידו של נתניהו. כך פורסם (31.10.20) בחדשות 13. מדובר בהוצאות של מאות אלפי שקלים בשנה וכוללות מזון, תיקון תריסים, חשמל וכדומה.
ראש הסגל אף טען כי העובדה שההוצאות על המעון בקיסריה משולמות על-ידי המדינה מוכיחה שהחשב והיועמ"ש של המשרד אישרו מראש שמדובר בהוצאה למען מילוי תפקידו.
החשב בתגובה טוען שלא הוא ולא היועמ"ש של המשרד מחליטים מה ציבורי ומה פרטי, ולכן ראש הסגל חייב להבהיר באיזה סוג של הוצאות מדובר. בתגובה עונה ראש הסגל כי כל ההוצאות משמשות למילוי תפקידו של נתניהו.
לפי המנגנון, שעליו הודיעה המדינה לבג"ץ לפני שלוש שנים, אם ההוצאות בבית הפרטי של נתניהו הן לטובת מילוי תפקידו – המדינה היא שתשלם את המס בגינן, ואם הן לטובתו הפרטית – הוא עצמו צריך לשלם. מדובר בהוצאות שהמדינה משלמת, הכוללות בין היתר תיקון תריסים, חשמל ומזון.
רשות המיסים פנתה בשבועות האחרונים לחשב משרד ראש הממשלה, וביקשה לדעת אילו הוצאות הן לטובת מילוי תפקידו, ואילו לטובת הוצאות פרטיות. החשב הכללי פנה לראש הסגל אשר חיון, שענה שכל ההוצאות הפרטיות בקיסריה – כולן משמשות אך ורק למילוי תפקידו של נתניהו.
משלכת רה"מ נמסר: כשראש ממשלה עובר ממעון למעון הוא לא מפסיק להיות ראש ממשלה. לכן נקבע נוהל שמגדיר במדויק את ההוצאות שהמדינה משלמת למילוי תפקידו ולא פרוטה יותר. המדינה לא משלמת עבור ההוצאות הפרטיות של רהמ במעון בקיסריה. כל התשלומים עבור המעון מאושרים ע"י החשב והיועצת המשפטית של משרד רה"מ".

נמשכות ההפגנות נגד נתניהו

אירועי המחאה של עילי שמאח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקיימים בכמה מוקדים. במחלף עין חמד עוכבו שני בני אדם שלא נשמעו להוראות השוטרים במהלך צעדה לכיוון כיכר ציון שבירושלים. בכיכר ציון שבירושלים עוכבו שני חשודים שגרמו נזק לשלטי המוחים בדוכן של "שלום עכשיו". במקום קיימה התנועה צעדה ביוזמת התנועה, לציון 25 שנים לרצח יצחק רבין.
מרבית המפגינים עזבו את מתחם המחאה בכיכר פריז, תוך שחלקם יצאו לתהלוכה בניגוד לחוק, והחלו להפר את הסדר הציבורי תוך חסימת תוואי הרכבת הקלה במרכז העיר. השוטרים עצרו שישה חשודים, בגין תקיפת אזרחים, שוטרים ובגין התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור. צומת כיכר פריז נפתח לתנועה.

תאריך:  31/10/2020   |   עודכן:  31/10/2020
+נתניהו חייב ללכת
22:47 31/10/20  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה

תקצר היריעה ויתפקע האינטרנט מהמלצות של מומחים רבים ככוכבי השמיים לרוב, שבפיהם המלצה אחת: ללכת!

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשב רה"מ: לא יכול לקבוע מראש מה ההוצאות הקשורות לתפקיד רה"מ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ברור שכל ההוצאות קשורות לתפקיד
משה דב  |  1/11/20 07:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
רפי לאופרט
אבירי "חבורת שקר מוחלט בהחלט" טוחנים לאחרונה מים בשפע בשתי פרשיות: צוללות ומטוסי 35-F, בניסיון נואש להכריע את נתניהו פוליטית בטרם יאלצו לעמוד למשפט הציבור בבחירות דמוקרטיות. הציבור מבין היטב עם מי ומה יש לו עניין, ואף שאינו מרוצה מהתנהלות נתניהו ברמה האישית ומיעילות הממשלה בטיפול בקורונה, שתי הפרשיות הנ"ל כנשק פוליטי הן "סוסים מתים"
עידן יוסף
בהפגנות בכיכר פריז, שהתחדשו על-אף ההגבלות, השתתפו כ-7,000 מפגינים    כמה מאות הפגינו גם בכיכר רבין בתל אביב, והמשטרה עצרה ארבעה בני אדם בחשד שתקפו מפגינים
איתמר לוין
קובע: אין תשתית לפתוח בחקירה פלילית בנוגע למניות שהחזיק נתניהו בשנים 2010-2007 בחברה של בן-דודו, נתן מיליקובסקי, במקביל לאחזקותיו של מיליקובסקי בחברה שהייתה ספקית של מספנות טיסנקרופ    קובע: יש חללים בסוגיות החשובות ביותר, ש"לא ניתן למלא במקרה הזה באמצעות הנחות, השערות ואמירות כלליות אודות רכיבים עובדתיים שהתגבשו או מודעות בכוח של נתניהו להיבטים שונים"
יוסי דר
אם הפרקליטות אמורה להתעלם מהביצה הטובענית המצפה לה אם היא תחליט לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה, ולהסתכן במידה רבה של ודאות שהחקירה תיתקע סמוך לאחר פתיחתה
עידן יוסף
עשרות דוחות נרשמו    מפגינים בכיכר רבין: המשטרה מנסה לפזר אותנו בטענה להתקהלות בלתי חוקית    המשטרה: ראשי המחאה קוראים למפגינים לעבור על החוק בתהלוכות אסורות ומסכנים את בריאות הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il