X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בתקופה האחרונה כפי שהיה ניתן לשים לב רוב הקניונים והחנויות סגורות. לצאת מהבית זה לא כל-כך אפשרות ואם זו אפשרות זו לא האפשרות הכי טובה. בעקבות הקורונה והמצב אליו נקלענו, המון חנויות מגיעות למצב של כמעט פשיטת רגל ועם כמויות גדולות מאוד של סחורה.
בכדי שהסחורה שהם קנו תימכר ושהעסק שלהם לא יפשוט רגל, הם עברו לחנות דיגיטלית אשר מאפשרת להם להמשיך בעסק שלהם כרגיל ולמכור את המוצרים שהם מספקים בעזרת שליחויות. בנוסף לכך, כאשר בעל חנות עובר לחנות דיגיטלית, הוא יכול לשווק את עצמו ואת מוצריו לא רק באזור הפיזי שהחנות ממוקמת, אלא גם בכל רחבי הארץ.
בתקופה האחרונה יותר ויותר חנויות ועסקים פותחים חנות דיגיטלית מהידיעה שבזמן האחרון ישנה עליה חדה בכמות האנשים שקונים מוצרים ופריטים באינטרנט. אחד העסקים אשר עבר למשלוחים ורכישות דיגיטליות הם משלוחי אוכל לכלבים. עסקים אלו הבינו שבעלי הכלבים צריכים פתרון יצירתי כדי לקנות אוכל לכלבים שלהם ומוצרים אחרים הנלווים אליהם.
למה שחנויות לבעלי חיים יעברו לחנות דיגיטלית
כפי שציינו קודם, המון עסקים וחנויות עשויות לפשוט רגל בעקבות התקופה שאנו עוברים. אחד הדרכים של אותם בעלי עסקים הוא למכור את הסחורה דרך האינטרנט. בתקופה הזו אין דרך שהאוכל של הכלב שלנו לא יגמר ואנו צריכים לדאוג לספק לו כל הזמן אוכל ולוודא שיש לנו בבית מספקים שקי אוכל.
פתיחת החנויות הדיגיטלית היא פתרון מעולה גם לבעל העסק וגם לנו הצרכנים. אנו הצרכנים לא צריכים לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר על ההליכה לחנות, אלא אנו יכולים פשוט לפתוח מחדש ולבצע רכישה. בנוסף לכך, בעלי עסקים רבים לא יוכלו להחזיק עובדים פרונטליים בחנות בעקבות המצב הכלכלי אליו נקלעו. פתיחת עסק או חנות דיגיטלית באינטרנט תעלה לאותם בעלי עסקים הרבה פחות וכך יוכלו לנשום קצת יותר לרווחה בתקופה הזו.
יתרונות בקניית ומשלוחי אוכל לכלבים בחנות הדיגיטלית
  • כאשר אנו נקנה לכלב שלנו אוכל דרך החנות הדיגיטלית המחיר של האוכל יהיה יותר זול בכמה עשרות שקלים כך שנוכל לחסוך המון כסף אם נבצע זאת לאורך זמן;
  • יתרון נוסף הקשור לכסף הוא שכאשר אנו הולכים לחנות בעלי-חיים ברחוב אנו מתפתים מהמון מוצרים שאנו רואים בחנות שהבעל עסק ירצה שנקנה. כאשר נקנה בחנות דיגיטלית המוצרים האלו לא יקפצו לנו בעין באותה מידה כמו שהם קופצים לנו בעין בחנות;
  • זמן הוא אחד היתרונות הנוספים שקיימים. לרוב כאשר אנו נכנסים לחנות הדיגיטלית אנו יודעים איזה סוג אוכל אנו רוצים לקנות. אנו לא נתחיל להתמהמה ולהתלבט זמן רב על מה נקנה. דבר נוסף הוא שכאשר אנו הולכים לחנות אנו יכולים להתעכב זמן רב בפקקים, מציאת חניה לרכב, התור בחנות כאשר נרצה לשלם ועוד המון דברים אשר עשויים לעכב אותנו בזמן הקניה;
  • כאשר נקנה בחנות הדיגיטלית אוכל לכלב, האוכל יגיע עד לדלת ביתנו ולא נצטרך לסחוב את האוכל מהחנות לבית שלנו;
  • ברוב החנויות הדיגיטליות לאוכל לכלבים תוכלו למצוא את המוצר שאתם רוצים במהירות רבה מבלי לחפש אותו כמה דקות רבה בחנות. תוכלו לרשום את סוג האוכל שתרצו והאוכל יקפוץ לכם למסך במהירות.
אחת החנויות לבעלי-חיים אשר מספקת אוכל ושליחויות לבעלי-חיים היא Topdog. Topdog למשל מתמחה בכל הנושאים הקשורים לבעלי-חיים ובין היתר לכלבים. בחנות זו ישנו מבחר גדול מאוד גם על אוכל הכלבים, איזה אוכל יתאים לכלב שלכם וגם מידע רב בנוגע גידול הבעל-חיים בצורה הכי טובה.
בנוסף לכך, באתר של Topdog תוכלו למצוא מוצרים רבים אשר יוכלו לעזור לכם להעביר לכלב את הזמן בזמן השהות שלכם בבית בין אם זה משחקים, מוצרי אילוף וחטיפים.
לסיכום, כמו שהבנתם ואתם יודעים המון חנויות בתקופה האחרונה סגורות וגם כאשר יפתחו יהיו מלאות באנשים ועומס רב. אם אתם רוצים להקל על עצמכם, אנו ממליצים לכם לקנות אוכל לכלבים דרך החנויות הדיגיטליות. לא רק שהאוכל יגיע עד לפתח ביתכם, הוא יגיע גם באותה איכות וכמות אם הייתם קונים בחנות ברחוב.
תוכלו לחסוך המון זמן וכסף באמצעות הרכישות באינטרנט.

תאריך:  01/11/2020   |   עודכן:  01/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
שוק הרכב הישראלי ממתין בכיליון עיניים לחתימה על הסכמי סחר חופשי עם קוריאה    לחתימה כזו יש השלכה מרחיקת לכת על ענף הרכב הישראלי באופן כללי, אבל על שני יבואני רכב במיוחד, אלה ששולטים בשוק בכל הקשור ביבוא של רכבים קוריאניים    אז מה אומר הסכם הסחר עם קוריאה, מתי אם בכלל הוא מיועד להימכר והאם פירוש הדבר הוא שנקבל למשל הנחה יפה במוסך קיה? אלה עיקרי הדברים וכך זה אמור לעבוד
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il