X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת השרים לאזור מוגבל הכריזה על בוקעאתא ועל הקריה החרדית בחצור הגלילית כאזורים מוגבלים למשך חמישה ימים פרופ' גמזו: "יש להמשיך ולהגדיל את היקף הבדיקות כי רק זה יעצור את שרשרת ההדבקה" מחר ייפתחו חנויות הרחוב וחלק ממרכזי הקניות
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

משטרת ישראל הקימה (יום שבת, 7.11.20) מחסומים בכבישים המובילים אל היישובים מג'דל שמס, בוקעתא ומסעדה, בעקבות הכרזתם כאזורים מוגבלים למשך חמישה ימים. הכניסות שנחסמו: הכניסות לכפר מסעדה מכביש 978 וכביש 99, הכניסה לכפר בוקעתא מכביש 98 צומת אלרום, הכניסה לכפר מג'דל שמס מכביש 989 נווה אטיב. ציבור המטיילים באזור רמת הגולן מתבקש שלא להגיע לאזורים אלו.
אתמול הכריזה ועדת השרים לאזור מוגבל על בוקעאתא ועל הקריה החרדית בחצור הגלילית כאזורים מוגבלים למשך חמישה ימים, בשל רמת התחלואה הגבוהה בנגיף הקורונה. במסגרת הסגר תוגבל הכניסה והיציאה מאזורים אלו, תוגבל היציאה למרחב הציבורי וייסגרו פעילויות מסחר, בילוי ופנאי שאינם חיוניים. מוסדות החינוך ייסגרו למעט גילי לידה עד 6 שנים.
בבוקעאתא יחולו ההגבלות מיום שבת (7.11.20) בשעה 8:00 ועד יום ה' (12.11.20 בשעה 8:00. בקריה החרדית בחצור הגלילית יחולו ההגבלות החל מיום ראשון (08.11.20) בשעה 16:00 ועד ליום ו' (13.11.20) בשעה 16:00.
פרויקטור הקורונה היוצא, פרופ רוני גמזו, קיים אתמול ביקור בישוב מסעדה שברמת הגולן, יחד עם האלוף אורי גורדין, מפקד פקער, מנכ״ל משה"ב פרופ חזי לוי ופרופ' נחמן אש, זאת לאור כניסתו של הישוב לסגר החל משעות הבוקר. מטרת הביקור הייתה לעמוד מקרוב על ההתמודדות של ראשי הרשויות עם מצב התחלואה באזור ולתמוך ולסייע להם.
ראש הוועדה הקרואה של מסעדה, פאיז חנא ציין בביקור כי הם מודעים לעובדה שהגורם המרכזי לעלייה בתחלואה זה ההתקהלויות בלוויות ובחתונות וכי המפתח להורדת התחלואה הינו הגדלת מספר הבדיקות ועידוד התושבים ללכת ולהיבדק. חנא ביקש להגדיל את האכיפה ולאפשר גמישות בישום תוכנית ״בני חייל ״, והדגיש כי הביקור היום מחזיר את האמון במערכת.
פרופ' גמזו הדגיש כי "כרגע הסגר והכתר והעבודה של ראשי הרשויות במקום עושים את שלהם ויש ירידה מסוימת בתחלואה, אולם יש להמשיך ולהגדיל את היקף הבדיקות כי רק זה יעצור את שרשרת ההדבקה, ולמנוע התקהלויות".
ביום ראשון ייפתחו חנויות הרחוב וחלק ממרכזי הקניות הפתוחים, אולם במקביל שוקלים בממשלה להטיל הגבלות חדשות ולגבש מתווים חדשים למניעת העלייה בתחלואה.

תאריך:  07/11/2020   |   עודכן:  07/11/2020
+קורונה באוקראינה: יותר מ-10,000 נדבקים אובחנו ביממה
10:09 07/11/20  |  

אוקראינה מדווחת על יותר מעשרת אלפים נדבקים בקורונה ביממה האחרונה ו-187 מתים.

+ראש הסגל של הבית הלבן נדבק בקורונה
10:03 07/11/20  |  מירב ארד

דיווח בארה"ב: ראש הסגל בבית הלבן של הנשיא דונלד טראמפ, מארק מדוז חלה בקורונה. מדוז בן ה-61 התלווה לעצרות הקמפיין של הנשיא דונלד טראמפ, ונראה בשבוע האחרון לצידו של הנשיא כשהוא לא עוטה מסיכה בכמה הזדמנויות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחסמו הכניסות ליישובים מג'דל שמס, בוקעתא ומסעדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
במבצע של משמר הגבול סביב חומות העיר העתיקה נעצרו כאלפיים שוהים בלתי חוקיים בדרכם להר-הבית. המבצע נמשך ומאות כבר הוחזרו לשטחי הרשות הפלשתינית
עידן יוסף
במכתב ששלח חי גאליס ליועמ"ש למשטרה וליועמ"ש המשטרה טען כי מאחר שמדובר בחנויות שאינן מקורות ואין להן כניסה משותפת, הן אינן יכולות להחשב קניון, יריד או שוק קמעונאי - שפתיחתם אסורה
עידן יוסף
עידן יוסף
נפתחה האפשרות להגשת בקשות למענק עבור עצמאי שעסקו נפגע לפחות ב-25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד    המקדמות למענק זה ששולמו במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר, היו על חשבון המענק עבור תקופה זו, ויקוזזו ממנו
מירב ארד
משרד הבריאות עדכן על 775 מאומתים חדשים מאתמול ו-2% בדיקות חיוביות    ממשלת יוון הודיעה על סגר מלא וצפויה להיכנס לרשימת המדינות האדומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il