X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש צוות חשיפה במח"ש יקבל השבוע דרגת סגן-ניצב, יעזוב את המחלקה וייצא לחופשה של 14 חודשים עד לפרישתו מן המשטרה
▪  ▪  ▪
שרצר. אזרוח של המחלקה
אלשיך הגדיר את מח"ש כ"ארגון עוין"
איתמר לוין
טוען שאלשיך נהנה ממעמד חזק מן הרגיל בקרב בכירי הפרקליטות בעת חקירות נתניהו, וביקש אז לפרק למעשה את מח"ש * מאשים: תחת ניהולה של קרן בר-מנחם הפסיקה מח"ש כמעט לחלוטין חקירות יזומות ובדיקות נגד בכירים במשטרה * מבקש מבית המשפט לקבל דרגת סגן-ניצב, שלדבריו נמנעה ממנו כנקמנות על חלקו בחקירות נגד שורה של בכירים במשטרה ובפרשת אום אל-חיראן
לרשימה המלאה

רב-פקד דובי שרצר, ראש צוות חשיפה במחלקה לחקירות שוטרים, יקבל השבוע דרגת סגן-ניצב, יעזוב את מח"ש וישהה בחופשה של 14 חודשים עד פרישתו מן המשטרה. כך קובע הסכם פשרה בין שרצר לבין המשטרה ופרקליטות המדינה, שהוגש (5.11.20) לבית המשפט המחוזי בירושלים.
שרצר עתר לבית המשפט לפני חודשיים, בטענה שקידומו המובטח לדרגת סגן-ניצב אינו מבוצע משום שהוא נטל חלק מרכזי בחקירות נגד בכירי המשטרה מאז הושאל ממנה למח"ש בספטמבר 2014. בין היתר השתתף שרצר בחקירות נגד ניצב רוני ריטמן, ניצב נסים מור, ניצב קובי כהן, ניצב חגי דותן, ניצב ברונו שטיין וניצב מנשה ארביב. הוא גם עמד בראש צוותי החקירה בפרשות רונאל פישר (בה הוא מעיד בימים אלו) והרב יאשיהו פינטו, וגבה הודעות מרב-ניצב יוחנן דנינו, ניצב ירון בארי ובכירים אחרים.
בעתירתו העלה שרצר טענות קשות וחסרות תקדים נגד צמרת המשטרה ומח"ש. בין השאר טען, כי
רוני אלשיך שם לו למטרה, כאשר כיהן כמפכ"ל המשטרה, לפרק את מח"ש והגדיר אותה כ"ארגון עוין". תחת הנהלתה של עו"ד קרן בר-מנחם, התחסלה כמעט לחלוטין הפעילות היזומה של מח"ש ונפסקו הבדיקות בנוגע לקצינים בכירים במשטרה, טען שרצר (ראו קישור משמאל).
בתגובת המדינה לבקשתו של שרצר לצו ביניים, לפיו לא יועבר לתפקיד שאינו נושא דרגת סנ"צ, לא הייתה התייחסות לטענותיו אלו של שרצר. המדינה טענה, כי דין העתירה להידחות משום שלאחר הגשתה הודיע שר המשפטים, אבי ניסנקורן, על אזרוח מלא של מח"ש - ולכן שרצר אינו יכול להמשיך לשרת בה. עוד נאמר כי שרצר לא קיבל כל הבטחה שלטונית בנוגע לקידומו וכי עתירתו נגועה בשיהוי המצדיק את דחייתה.
על-פי ההסכם בין הצדדים, שרצר יקבל את הדרגה ב-11.11.20 ובאותו יום ייצא לחופשה לקראת פרישתו, וזאת מבלי להודות בטענותיו. באותו יום תבוטל הרשאתו למחשבי מח"ש, אך הרכב הצמוד יישאר ברשותו. הוא יפרוש ב-1.1.22, כאשר עד אז יהיה בחופשה על חשבון מח"ש, ינצל את ימי החופשה העומדים לרשותו וישהה בחופשת פרישה. שרצר יקבל גימלה בשיעור של 37.5% משכרו.

תאריך:  07/11/2020   |   עודכן:  07/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרצר יפרוש מהמשטרה בהסכמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בקיצור:שוחד תמורת שקט ל"ת
תראו מופתעים  |  8/11/20 14:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
למשטרה אין נוהל לטיפול בסכומי כסף קטנים המצויים בידי עצורים, דבר העלול לאפשר גניבות שלהם בידי שוטרים    שוטר הורשע בגניבת 100 דולר של עצור
איתמר לוין
אלרון הורה להעביר להרכב שלושה את ההכרעה בשאלה, האם ניתן להכריע את שחם במרמה והפרת אמונים בשל שורה של מעשים, שכל אחד מהם אינו פלילי בפני עצמו
עידן יוסף
ראש המחלקה הפלילית במח"ש הופיע בדיון על התנהלות סגירת התיקים    ח"כ ארבל: "רשות אכיפה הפועלת בניגוד לחוק זה צלם בהיכל. העובדה שבמח"ש חוקרים מושאלים ע"י המשטרה כראשי צוותים ואמורים לחקור את חבריהם מביאה לכך שמח"ש הופכת למחלקה לחיבוק שוטרים"
עידן יוסף
השר לביטחון הפנים פנה למ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן ושני קצינים נוספים, בנושא הפגיעה בחופש הביטוי של אזרחים שמחו נגד היועץ המשפטי לממשלה ונעצרו    "במה נבדל היועץ המשפטי לממשלה מאנשי ציבור אחרים?"
יואב יצחק
המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה רשמית על החלטתה להעביר את הממצאים הבעייתיים שהתגלו בחקירת ניצבת גילה גזיאל בפרשת הדירות לטיפול משמעתי באגף המשמעת במשטרת ישראל    אלא שמסמך הנחשף עתה ב-News1 מגלה: העברת התיק כביכול נעשתה למראית עין; באגף המשמעת הודיעו מראש: "אין כווונה לנקוט צעדים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il