X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. "משקיע מאמצים בחיזוק היחסים עם ארה"ב" [צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן]
הדיון במליאה [צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן]
התייחס לתוצאות הבחירות בארה"ב ואמר: "מודה לידידינו הגדול טראמפ, מברך על כך שג'ו ביידן וקמאלה האריס בירכו על ההסכמים" יו"ר הכנסת: "הדרך לשלום אינה עוברת דרך ויתורים על חלקי מולדת"
▪  ▪  ▪

הכנסת דנה (יום ג', 10.11.20) באישור ההודעה המשותפת בדבר כינון קשרי דיפלומטיה, שלום וידידות בין מדינת ישראל וממלכת בחריין. ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים במליאת הכנסת ובפתח דבריו התייחס להודעת חברת פייזר על יעילות החיסון שהיא מפתחת לקורונה ואמר: "ההודעה של חברת פייזר אתמול על פיתוח החיסון ביעילות של 90% היא בשורה גדולה מאוד לאנושות, זה ייקח עוד זמן, לא יומים לא שבועות אבל גם לא שנים. אין ספק שיש או גדול בקצה המנהרה, אני צופה שיהיו עוד חברות שיודיעו על התקדמות משמעותית בפיתוח החיסון. אני פועל עם שר הבריאות יולי אדלשטיין ועם אנשי משרדו להביא חיסונים לאזרחי ישראל, רבים ככל האפשר, מהר ככל האפשר. צריך להבין שיהיה תור ארוך לחיסונים הללו תהיה עליהם תחרות עזה, אנחנו מדינה קטנה וכדי שלא נדחה לסוף התור אנו פועלים כבר עכשיו בכל הערוצים ואני אישית פועל מול מנהיגי המדינות שמייצרות החיסונים השונים כדי לנסות לזרז את אספקת החיסונים לכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל."
נתניהו התייחס להסכם עם בחריין ורמז להסכמים נוספים "ישראל החזקה מקרבת אליה מדינות ערביות אחרות ביניהם כאלה שעדיין לא נתנו פומבי לנורמליזציה הנרקמת בינינו, אבל אני מבקש לומר לכם שניצני הנורמליזציה כבר שם בהמתנה ללבלוב. אם נמשיך במדיניות שהתוויתי אני משוכנע שהפריחה תראה גם מעל פני השטח ויהיו עוד מדינות שהצטרפו רשמית למעגל השלום."
במהלך דבריו של נתניהו נשמעו קריאות בינים של ח"כ סמי אבו שחאדה, נתניהו הגיב ואמר: "אני רוצה לפנות לחברי הרשימה המשותפת, אתם הצבעתם נגד ההסכם עם איחוד האמירויות. היום יש לכם הזדמנות לתקן, אבל אם לא היום - ניתן לכם בקרוב עוד הזדמנות לתקן."
נתניהו התייחס לדברים שאמר אתמול ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד: "שמעתי אתמול את ראש האופוזיציה שאיננו נמצא כאן אומר בפומפוזיות, בפסקנות מלאה חשיבות עצמית, שאני "הזנחתי את הקשרים עם המפלגה הדמוקרטית". 38 שנים אני משקיע מאמצים בלתי פוסקים בחיזוק היחסים שלנו עם ארצות הברית על כל הספקטרום הפוליטי. עם השיאים, עם הקונגרס והסנאט עם דעת הקהל לרבות מאות רבות רבות של ראיונות בטלוויזיה ברדיו בכלי התקשורת מימין ומשמאל. הוא יסביר לי איך לשמר את הקשר? זה אבסורד.
כל פעם שאני מגיע לגבעת הקפיטול אני פוגש תמיד אבל תמיד את מנהיגי שתי המפלגות. וכשסנאטורים וחברי קונגרס באים לישראל אני רוצה לפגוש כל אחד ואחד מהם, בזמן שלום ובזמן מלחמה בכל עת, דמוקרטיים ורפובליקנים אין שום הבדל. כי אני מאמין שחיזוק התמיכה הדו מפלגתית בישראל הוא נדבך יסוד במדיניות החוץ שלנו." נתניהו מסר ליו"ר הכנסת לוין רשימה של כל הביקורים אותם הזכיר בדבריו.
בסיום דבריו אמר ראש הממשלה: "אני מחויב לעמוד על האינטרסים החיוניים לקיומנו לעתידנו וכך אמשיך לעשות גם עם הממשל האמריקני הבא כך צריך לנהוג ראש ממשלה בישראל לא בהרכנת ראש ולא בהתרפסות גם לא בהירות אלה בתמונה באומץ לב לא בזקיפות קומה של אדם שנאבק למען עמו למען ארצו ולמען מדינתו"
יו"ר הכנסת: הדרך לשלום אינה עוברת דרך ויתורים על חלקי מולדת
יו"ר הכנסת יריב לוין אמר בפתח הדיון כי הזמן הקצר שחלף מאז אישור הסכם השלום על איחוד האמירויות, מבטא תפנית היסטורית: "מאז חתימת הסכם השלום עם ירדן, נעשו מאמצים אין ספור על-מנת להרחיב את מעגל השלום. למרות זאת, נאלצנו לחכות לא פחות מעשרים ושש שנים עד שבחמישה עשר באוקטובר השנה, אישרנו במליאת הכנסת את הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות. היום, מובא בפנינו לאישור הסכם נוסף - ההסכם עם ממלכת בחריין. ושוב, פער הזמנים בין ההסכמים הוא עשרים ושישה. הפעם אלו עשרים ושישה ימים בלבד. הנתון המספרי המדהים הזה, מבטא את השינוי הגדול ואת התפנית ההיסטורית חסרת התקדים שאנו עדים להם."
לוין הביע תקווה כי העקרונות שהובילו לחתימה על ההסכם ינחו כל ממשל עתידי בארה"ב ובישראל: "חתימת ההסכמים עם איחוד האמירויות הערביות ובחריין, מוכיחה עד כמה חשוב להסתכל באופן מפוכח על המציאות באזורנו. עד כמה חשוב להכיר בכך שהדרך לשלום אינה עוברת דרך ויתורים על חלקי מולדת, אינה עוברת דרך פשרות עם הטרור, ואינה יכולה לעבור דרך שלילת זכויותינו הנצחיות, והבלתי ניתנות לערעור, על כל חלקי ארצנו. אני תקווה כי עקרונות אלו ינחו כל ממשל בארה"ב וכל ממשלה בישראל, כדי להבטיח את ביטחון האזור, כדי להגיע לשלום אמת."
בסיום דבריו הביע יו"ר הכנסת תקווה כי תנופת השלום תימשך: "ברגעים כאלו עלינו להניח בצד אינטרסים מפלגתיים ומחלוקות פוליטיות ואישיות. עלינו להתאחד בקריאה למדינות נוספות ללכת בדרך של שלום, ידידות ונורמליזציה עם ישראל. אני תקווה, שהקול שיצא היום ממשכן הכנסת בירושלים, יהדהד בבירות האזור וכי תנופת השלום תימשך."

תאריך:  10/11/2020   |   עודכן:  10/11/2020
+דירות לחיילים בקיבוצים: סדינים מלוכלכים,
שירותים מטונפים, ללא מזגן וללא כביסה
01:42 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

תלונות חריפות בוועדת העלייה והקליטה, על מגורים לחיילים-בודדים בקיבוצים, ועל צפיפות בדירות האגודה למען החייל  ▪  יו"ר ועדת-המשנה: על משרד הביטחון לפעול בשקיפות בדרכי ההתקשרות עם גופי-דיור שונים

בית החייל בקרית שמונה [צילום אילוסטרציה: איתמר לוין]
+מחשש למבוכה: מורים מתנגדים להקלטות בזום
01:37 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בישיבת הוועדה לביקורת המדינה התברר כי אין עדיין מדיניות ברורה שתסדיר את נושא ההקלטות משיעורי הזום שתלמידים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז יוכלו להיעזר בהן

[צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+ללא מתנגדים: חוק איי תיירות אושר בקריאה ראשונה
19:44 10/11/20  |  עידן יוסף

לאחר שאתמול משך שר הבריאות את ההצעה הממשלתית על "איי התיירות", אושרה הערב במליאה הצעת חוק פרטית באותו הנוסח בקריאה ראשונה - הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 5) (אזור תיירות מיוחד). 37 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תוחזר לוועדת חוקה להכנתה לקריאה שנייה ושלישית.
הצעת החוק מבקשת להעניק לממשלה סמכות להכריז על איים תיירותיים באילת בעין בוקק ובכל אזור אחר שעומד בקריטריונים המפורטים בחוק ובהם: אזור ירוק, בדיקות מידיות, יכולת לנטר נכנסים, שהתועלת הכלכלית עולה על הסיכון לתחלואה, שהאזור מתבסס על תיירות.
ח"כ איתן גינזבורג: "לצערי קרה מקרה שהוא לא רק מצער, הוא ענישה של ממש לתושבי אילת ולמעשה לכל אזרחי ישראל. למעלה משבעים אלף תושבים מאזור אילת וים המלח, שהכלכלה שלהם מבוססת כמעט כולה על תיירות, שסובלים מאחוזי אבטלה בלתי נתפסים, הפכו לבני ערובה בקרב פוליטי מיותר שלא היינו צריכים להגיע אליו מלכתחילה.
"אני לא רוצה להתחיל לחפש אשמים, אבל אנחנו חייבים כל הגורמים בכנסת, בממשלה, ועדת חוקה, משרד הבריאות, להגיע לעמק השווה. ברור לכולם שאני הייתי מעדיף שם הצעת החוק המקורית שלי תעבור, אך עם זאת אנחנו חיים בעולם של פשרות שזהו עולמה של הכנסת. כרגע בקרב הזה שבין כל הגורמים אזרחי ישראל ובמיוחד תושבי אילת וים המלח מפסידים".

+הכנסת אישרה את ההסכם המדיני עם ממלכת בחריין
19:17 10/11/20  |  עידן יוסף

בתום דיון ממושך בו השתתפו קרוב ל-80 דוברים, אישרה מליאת הכנסת את ההודעה המשותפת בדבר כינון קשרי דיפלומטיה, שלום וידידות בין מדינת ישראל וממלכת בחריין, וזאת ברוב של 62 תומכים מול 14 מתנגדים וללא נמנעים.

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+גנץ: בחירות - עניין של לא הרבה זמן
18:16 10/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי מעריך שהימנעות נתניהו מהעברת תקציב המדינה תביא לבחירות  ▪  "שעון החול הזה הולך ואוזל. כששעון חול הולך להיגמר, איש לא יודע מתי הגרגר האחרון יורד, אבל אנחנו ממש לקראת הקצה שלו"

[צילום: דוד כהן, פלאש 90]
+אשכנזי בכנסת: "זהו שלום עם פוטנציאל גדול להיות שלום חם"
15:55 10/11/20  |  מירב ארד

שר החוץ גבי אשכנזי אמר במליאת הכנסת על הסכם השלום עם בחריין: "יש כאן פוטנציאל לשינוי עתידנו ללא היכר. עידן חדש לפנינו. עידן של שיח אחר, של שלום ושיתוף פעולה. דרך חדשה שבה ישנו קו מחבר בין מדינות המזרח התיכון, קו של סחר, תיירות, תחבורה, של שותפות ושל יחסים בין אדם לאדם, בין חברה לחברה, בין עסק לעסק. לא רק בין הממשלים. זהו שלום עם פוטנציאל גדול להיות שלום חם. זו הזדמנות לקרוא לפלשתינים להצטרף לשיח הזה, לדרך הזאת שאנחנו מתחילים להתוות. זה הזמן לשיח של אחדות ויצירת שלום אמיתי וכן, ללא תנאים מוקדמים".

[צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן]
+גנץ לנתניהו: "לא אתן יד למניעת העברת התקציב"
15:08 10/11/20  |  מירב ארד

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, נאם במליאת הכנסת, ותקף ראש הממשלה לנתניהו: "לא אתן יד למניעת העברת התקציב - שנינו יודעים ששעון החול הולך ואוזל, באפשרותך למנוע את האסון הכלכלי והחברתי. אזרחי ישראל רוצים ממשלה שיש בה בעלי תפקידים קבועים, שיש בה תוכנית כלכלית ארוכת טווח. חברת אליך במאבק לטובת האזרחים, ולא כשותף לפשע כלכלי נגדם".

[צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן]
+יו"ר הכנסת על הסכם עם בחריין: "יצירה של מזרח תיכון שונה"
14:30 10/11/20  |  מירב ארד

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בנאום בישיבת המליאה המיוחדת לאישור הסכם השלום בין ישראל לבחריין: "זהו הישג היסטורי עצום. זו יצירה של מזרח תיכון שונה, מזרח תיכון ששלום אמת הופך בו מחלום - למציאות יום יומית. העובדה שאנו זוכים לקיים דיון לאישור הסכם שלום בפעם השנייה בתקופת כהונת הכנסת ה-23, ובתוך זמן קצר כל כך, היא זכות גדולה. זכות חסרת תקדים".

+נתניהו לרשימה המשותפת: "התנגדתם להסכם עם האמירויות - יש לכם הזדמנות לתקן"
14:28 10/11/20  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום בישיבת המליאה המיוחדת של הכנסת לקראת אישורו של הסכם הנורמליזציה בין ישראל לבחריין. בנאומו פנה נתניהו לרשימה המשותפת ואמר: " אתם הצבעתם נגד ההסכם עם איחוד האמירויות. היום יש לכם הזדמנות לתקן, אבל אם לא היום - ניתן לכם בקרוב עוד הזדמנות לתקן."

+ועדת החוקה אישרה את הצעת החוק "איי תיירות"
13:51 10/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

"נביא את ההצעה לאישור בקריאה שנייה ושלישית כבר מחר"  ▪  על-פי נוסח ההצעה אין הגבלה רק לאזור אילת ואזור המלונות בים המלח  ▪  ח"כ אשר: "אנו תמיד מוכנים לשמוע. אנחנו והממשלה לא משני צדי המתרס".

[צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]
+"לא מוצאים את המקור התקציבי למעונות"
13:00 10/11/20  |  מירב ארד

ועדת הכספים בראשות קיימה (יום ג', 10.11.20) דיון בנושא 'עליית המחירים ואי סבסוד המדינה את מעונות היום והמשפחתונים'. במהלך הדיון טען נציג משרד האוצר כי קיים תקצוב עבור המטפלות במשפחתונים, שעלה כי אלפים מהן אינן מקבלות שכר מזה מספר חודשים, ומנגד טען נציג משרד העבודה והרווחה כי הוא איננו מכיר תקצוב כזה.
איציק דניאל, רכז תעסוקה במשרד האוצר: "יש מקור למה שזכאיות המטפלות, יש את הכסף בזרוע העבודה".
נציג משרד העבודה והרווחה, אמיר מדינה, טען בתחילה כי אינו מכיר מקור כזה, ולאחר מכן טען כי אין מקור תקציבי כזה כלל: "נכון לרגע זה הכסף לא יושב באגף מעונות יום, לשיכנס אנחנו יודעים לעבוד מהר".
חברי הוועדה מתחו ביקורת נוקבת על המשרדים נוכח המצב. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני הפסיק את הדיון בסוגיה, עד לתשובה ברורה מצד המשרדים: אני לא מקבל את הדבר הזה, שני משרדי ממשלה, אחד אומר הכסף נמצא, אחר אומר הכסף לא נמצא וברגע שהכסף יהיה הוא ישלם. המטפלות האלה רעבות ללחם, לא מעניין אותן מה המקור, תשלמו להן כבר. הן לא מקבלות שכר כבר חודשים! הזלזול הזה לא מקובל, זה הגיל שיניע את גלגלי המשק".

גפני. "לא מקבל את הזלזול" [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+הקיצוץ במסגרות האשראי יתמתן
12:12 10/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מסוף ינואר 2021 ועד סוף ינואר 2022 יעמוד הקיצוץ על 45% ממסגרת האשראי שהייתה ללקוח ב-2015, ועד למינימום של 7,500 שקל בחודש  ▪  כדי לעודד את התחרות דרש היו"ר מרגי מהאוצר ובנק ישראל התייחסות למתן אשראי זול גם לחברות כרטיסי האשראי  ▪  בנק הפועלים: "מצד אחד באים לבנקים בטענות שלא נותנים אשראי - מצד שני מחייבים לקצץ מסגרות"

הדיון בוועדה [צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  ג'ו ביידן  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  דונלד ג'ון טראמפ / Donald John Trump  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"תהיינה עוד מדינות שיצטרפו למעגל השלום"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
"נביא את ההצעה לאישור בקריאה שנייה ושלישית כבר מחר"    על-פי נוסח ההצעה אין הגבלה רק לאזור אילת ואזור המלונות בים המלח    ח"כ אשר: "אנו תמיד מוכנים לשמוע. אנחנו והממשלה לא משני צדי המתרס".
מירב ארד
מסוף ינואר 2021 ועד סוף ינואר 2022 יעמוד הקיצוץ על 45% ממסגרת האשראי שהייתה ללקוח ב-2015, ועד למינימום של 7,500 שקל בחודש    כדי לעודד את התחרות דרש היו"ר מרגי מהאוצר ובנק ישראל התייחסות למתן אשראי זול גם לחברות כרטיסי האשראי    בנק הפועלים: "מצד אחד באים לבנקים בטענות שלא נותנים אשראי - מצד שני מחייבים לקצץ מסגרות"
עידן יוסף
מנכ"ל רשות הטבע והגנים: "הניסוי היה מידתי מאוד והתקבלה החלטה לעצור אותו. הדבר מתווסף לעוד אתרים שרצינו לעשות בהם ניסוי בארץ"    ח"כ ארבל: "אם אנו מונעים את השירות מנשים - אנחנו מפלים"    ח"כ מרב מיכאלי: "מאיים עלי שהולכים לעולם בו המרחבים הציבוריים יהיו בהפרדה. נגישות לטבע בהפרדה - מדרון חלקלק"    פורר: "רצון לייצר מציאות של כיבוש זוחל של הדרת נשים במרחב הציבורי כדי שנקום יום אחד כולנו ונחיה בתל אביב כמו בבני ברק ובמאה שערים״
עידן יוסף
יו"ר הועמ"ש לבטיחות בדרכים: לא ייתכן שאין תקציב לטיפול במוקדי סיכון – מישהו צריך לקחת אחריות    מנכ"ל הרלב"ד הציגה את החשיבות של התוכנית שתפחית את מספר ההרוגים ב-50% עד שנת 2030: "תקצובה ושותפות כלל המשרדים נחוצים להוצאתה לפועל"    האוצר: תקציב משרד התחבורה גדל השנה ב-5 מיליארד שקל – המשרד הוא שמתעדף מיזמים
עידן יוסף
ועדת הפנים והגנת הסביבה קוראת לעצור את התהליך התכנוני של שש המרינות החדשות ולהמתין להכרעה ולגיבוש עמדה מסוכמת של הממשלה    ארבל: "תפקידנו לפקח אם מוסדות תכנון יטאטאו התנגדויות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il