X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים
[צילום: דוברות הכנסת]

שר החוץ גבי אשכנזי הגיע לתת סקירה בפני ועדת החוץ והביטחון של הכנסת בראשות ח"כ צבי האוזר. השר אשכנזי אמר בוועדה: ""חשוב לי להציג בפניכם את המדיניות אותה התוויתי למשרד עם כניסתי לתפקיד לפני חצי שנה בדיוק, המטרות והיעדים, ובדגש, השינויים, התמורות וההישגים המדיניים, כל זאת כשברקע התפרצות נגיף הקורונה ששינה את פני העולם והביא עימו אתגרים והזדמנויות מדיניות, שינוי השיח הכלל-איזורי משיח של סיפוח לשיח של שלום ונורמליזציה, שפתח חלון הזדמנויות להידוק וכינון יחסים דיפלומטיים עם מדינות נוספות והזדמנויות כלכליות ושיתופי פעולה נוספים בתחומים חוצי-משרדים".

תאריך:  11/11/2020   |   עודכן:  11/11/2020
+במקום הסגר: בידוד בית לחיות מחמד שנשכו
17:01 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אושר סופית בכנסת לאפשר בידוד בית לכלבים וחתולים שנשכו, במקום העברתם להסגר במכלאה  ▪  הסיכוי שכלב שחוסן נגד כלבת יידבק במחלה הוא כמעט אפסי. לכן, אין צורך להעניש אותו  ▪  חיימוביץ': "יש רגעים של חסד גם בפוליטיקה"

ח"כ שרן השכל. ננשכה ע"י הכלבה של נתניהו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+שכרם של שרים ושופטים יעודכן
16:50 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גפני החליט על כך ששכרם של נושאי המשרות הבכירות יעודכן במסגרת הצמצום הנדרש בימי הקורונה  ▪  אושרה בקריאה ראשונה הקפאת שכר חברי הכנסת בשנת 2021  ▪  לפיד: "חברי הכנסת לא יכולים לקבוע לעצמם את השכר"  ▪  מלינובסקי: "רק שלושה ח"כים מיש עתיד תרמו משכרם"

ח"כ איתן גינזבורג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הצעת חוק להשהיית חוק קמיניץ נדחתה בטרומית
15:49 11/11/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (הוראות מיוחדות לעניין יישובי מיעוטים) (הוראת שעה), התש"ף-2020 של חברת הכנסת ע'דיר כמאל מריח. לאחר הצבעה שמית התנגדו להצעה 56 לעומת 37 תומכים.
הוצע בה להחריג, בהוראת שעה, את תחולתו של פרק י' לחוק התכנון והבנייה, התשכ"ה-1965 (העוסק בעבירות תכנון ובנייה ועונשין), כך שלא יחול על יישובי מיעוטים, עד לסיום אישורן של תכניות מתאר כוללניות באמצעותן יוסדר התכנון או עד לתום 5 שנים מיום פרסום החוק, המוקדם מבניהם. זאת, למעט במקרים שהעבירות המבוצעות המנויים בהצעה.
כמאל מריח אמרה כי גובה הקנסות בגלל החוק הגיע ל-20 מיליון שקל. היא ציטטה מההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לכחול לבן "תוקם ועדה פריטטית לבחינה את חוק קמיניץ" ותהתה איפה הוועדה הזו.
סגן שר הפנים יואב בן צור השיב בשם הממשלה: "ההצעה הזאת לא ראויה לדיון בגלל שהמשמעות שלה היא עיקור של סמכות האכיפה נגד כל בנייה בלתי חוקית, ולמעשה היא מאפשרת ביצוע של בנייה ללא תכנון וביטול של כל אפשרות לביצוע פעולות אכיפה כמו מתן צו מינהלי או שיפוטי וכל עונש אחר כמו קנס שניתן כנגד בנייה בלתי חוקית, הצעה זו משמעותה אנרכיה מוחלטת".

+אשכנזי על חילולי השבת במשרד החוץ: לא רואה סיבה לחרוג מהפרוטוקול
14:54 11/11/20  |  עידן יוסף

שר החוץ גבי אשכנזי אומר כי אין סיבה שאנשי משרדו ונציגי המדינה בחו"ל יחרגו מכללי הפרוטוקול ויחללו שבת באמצעות ציוצים בטוויטר וראיונות ברדיו ובטלוויזיה. במענה לשאלה בכנסת מצד יו"ר השדולה למען שמירת השבת, ח"כ משה אבוטבול, שטען בפעילות המנוגדת לכללי התקשי"ר, הוסיף אשכנזי כי הוא עצמו מקפיד מאוד על שמירת השבת. יצוין כי תפקיד שר החוץ הוא אחד משבעת סמלי השלטון, שאמורים להקפיד על שמירת השבת בפרהסיא.

+פתיחת המלונות באילת וים המלח ללא אזורים נוספים
14:37 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נוסח החוק תוקן ופורסם בתום פגישה של שר הבריאות אדלשטיין עם השר אמסלם ועם יו"ר ועדת החוקה ח"כ אשר  ▪  לממשלה תהיה אפשרות לפתוח אטרקציות ומקומות נוספים מחוץ למלונות

ח"כ אשר. הוועדה תתכנס לדיון נוסף [צילום: דוברות הכנסת]
+ח"כ כהנא נמצא חיובי לקורונה: "מרגיש טוב"
13:21 11/11/20  |  עידן יוסף

חבר הכנסת מתן כהנא (ימינה) נמצא חיובי בבדיקת קורונה שביצע. בעידכון ששלח קצין הכנסת למחשבי עובדי הכנסת צוין כי היום האחרון בו שהה כהנא במשכן היה אתמול, וכל מי ששהה בקרבתו מתבקש לשהות בביתו עד לעידכון ממשרד הבריאות.
‪ 
כהנא: "התעוררתי הבוקר עם חום קל. נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קיבלתי את התוצאה ונמצאתי חיובי לבדיקה. בהמשך היום תבוצע החקירה האפידמיולוגית וכל הגורמים הרלוונטיים יקבלו הודעות כנדרש. למעט חום קל אני מרגיש בסדר גמור ואמשיך לעבוד מהבידוד בבית. הקפידו על ההנחיות. בריאות לכולם!".
בנדרשים להיבדק, גם ח"כ בצלאל סמוטריץ', שכתב: "משכך אני מושך את הצעתי להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות הממשלה סביב התקציב, ואגיש אותה בע"ה בהקדם האפשרי בהתאם לתוצאות החקירה. אחריות לפני הכל!".

+יש עתיד-תל"ם משכה את ההצעה לפיזור הכנסת
13:03 11/11/20  |  עידן יוסף

אחרי התייעצות עם סיעות האופוזיציה, סיעת יש עתיד-תל"ם החליטה למשוך את החוק לפיזור הכנסת ואת החוק שמונע מראש ממשלה עם כתב אישום לכהן.
מהסיעה נמסר: "לאחר שהובן שכחול לבן מתכוונים להצביע 'נגד' ובוחרים במודע להשאיר את נתניהו בשלטון למרות שהממשלה הזאת כשלה בניהול משבר הקורונה. פעם אחר פעם גנץ נכנע לנתניהו כי הוא פוחד מדין הבוחר".

+הסכמה על מסלולי גביית חובות ע"י רשויות מקומיות
12:43 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הפנים, משרד הפנים והשלטון המקומי הגיעו להסכמה על הצעה לפיה הגבייה תוכל להתבצע באמצעות חברה עירונית או תאגיד בשליטת כמה רשויות מקומיות  ▪  נוספו תנאים לחברת גבייה ציבורית, תאגיד או חברה משותפת של כמה רשויות מקומיות  ▪  תוכרז תקופת הערכות שתאפשר לשלטון המקומי ולרשויות המקומיות המעוניינות בכך להקים תאגיד ולמרכז לגביית קנסות להיערך לגבייה

הדיון בוועדת הפנים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
רשות האכיפה והגבייה [צילום: איתמר לוין]
+אושר מענק למובטלים מעל 100 ימים
11:42 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המענק בסך של 2,000 ש"ח יינתן גם לבני 67 שאיבדו את מקום עבודתם בעקבות נגיף הקורונה  ▪  בני זוג שימצאו זכאים למענק יקבלו תוספת של 500 שקלים

שירות התעסוקה [צילום: שירות התעסוקה]
+יוקם מאגר "אל תתקשרו אלי"
11:06 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לפי ההצעה: הרשות להגנת הצרכן תקים ותפעיל מאגר מספרי טלפונים של צרכנים שיבקשו שלא לקבל שיחות שיווק מרחוק - החוק יכנס לתוקף בעוד כשנה וחצי  ▪  עלות ההקמה עד 10 מיליון שקל

הדיון בוועדה [צילום: ערוץ הכנסת]
[צילום: AP]
+ח"כ כסיף יעמוד בראש ועדת המשנה לענייני ההשכלה הגבוהה
10:56 11/11/20  |  מירב ארד

ועדת החינוך בראשות ח"כ רם שפע הקימה (יום ד') ועדת משנה לענייני ההשכלה הגבוהה בראשות ח"כ עופר כסיף. דיון ראשון בוועדת המשנה יעסוק בשביתת הסגל שלא-במינוי ("הסגל הזוטר") במכללות הציבוריות. הדיון צפוי להיערך ביום שלישי בשבוע הבא.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשכנזי: "עברנו משיח של סיפוח לשיח של נורמליזציה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
המענק בסך של 2,000 ש"ח יינתן גם לבני 67 שאיבדו את מקום עבודתם בעקבות נגיף הקורונה    בני זוג שימצאו זכאים למענק יקבלו תוספת של 500 שקלים
מירב ארד
לפי ההצעה: הרשות להגנת הצרכן תקים ותפעיל מאגר מספרי טלפונים של צרכנים שיבקשו שלא לקבל שיחות שיווק מרחוק - החוק יכנס לתוקף בעוד כשנה וחצי    עלות ההקמה עד 10 מיליון שקל
מירב ארד
הוועדה עתידה לעסוק באתגרים בתחום הגיל הרך וביצירת רצף חינוכי לגילאי לידה עד 6 בכל ההיבטים
עידן יוסף
תלונות חריפות בוועדת העלייה והקליטה, על מגורים לחיילים-בודדים בקיבוצים, ועל צפיפות בדירות האגודה למען החייל    יו"ר ועדת-המשנה: על משרד הביטחון לפעול בשקיפות בדרכי ההתקשרות עם גופי-דיור שונים
עידן יוסף
בישיבת הוועדה לביקורת המדינה התברר כי אין עדיין מדיניות ברורה שתסדיר את נושא ההקלטות משיעורי הזום שתלמידים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז יוכלו להיעזר בהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il