X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ירידה משמעותית נרשמה בשיעור העובדים האקדמיים בקרב החוזרים לעבודה, מ-35.2% בחודש ספטמבר ל-18.7% בלבד בחודש אוקטובר
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

בראש רשימת המקצועות הנפגעים ביותר מסגר הקורונה השני - שהחל להסתיים בתחילת חודש אוקטובר - נמצאים המוכרים בחנויות עם 7,367 דורשי עבודה חדשים שנרשמו בחודש אוקטובר, אחריהם עובדי מזכירות עם 6,279 דורשי עבודה. כך עולה מנתוני שירות התעסוקה.
באוקטובר נרשמו 2,669 נהגי אוטובוס ומשאיות כדורשי עבודה חדשים. ירידה משמעותית נרשמה בשיעור העובדים האקדמיים בקרב החוזרים לעבודה, מ-35.2% בחודש ספטמבר ל-18.7% בלבד בחודש אוקטובר.
בעוד שבספטמבר, חודש הסגר השני, עמד שיעורם של עובדי ענפי המכירות והשירותים - הכוללים מקצועות כמוכרים בחנויות, מטפלים, סייעי הוראה, עובדי מסעדות, עובדי אבטחה, ניקיון ועוד - על 35.3% מכלל דורשי העבודה החדשים, הרי שבאוקטובר שיעורם אומנם השתפר אך לא בעצימות המצופה ועומד כעת על 27.9% מכלל דורשי העבודה החדשים. כאשר משווים את נתוני אוקטובר לנתוני חודשי החזרה לשגרה מהסגר הראשון, אפריל ומאי, המצב מדאיג עוד יותר - 27.9% באוקטובר לעומת 21.9% ו 21.1% לאפריל ומאי, בהתאמה. לצד זאת, יש לשים לב שעובדי המכירות והשירותים מהווים גם את הקבוצה העיקרית בקרב החוזרים לעבודה בחודש אוקטובר ומהווים 31.3% מהם, מדובר בעלייה משמעותית ביחס לספטמבר אז עמד שיעורם על 23.5%. כמו-כן, שיעורם גבוה גם בהשוואה לחודשים אפריל ומאי, אז עמד שיעורם על 23.5% ו 30.3%, בהתאמה.
נתון בולט נוסף הוא הירידה הדרמטית בשיעור העובדים האקדמאיים בקרב החוזרים לעבודה, אשר בספטמבר היוו 35.2% ובאוקטובר 18.7% בלבד. יצוין, כי גם בשיעור העובדים האקדמיים בקרב הנרשמים כדורשי עבודה ישנו הבדל בין ספטמבר ואוקטובר, אם כי קל יותר - 14.5% בספטמבר לעומת 16.5% באוקטובר. עוד יצוין, כי בין ספטמבר לאוקטובר נרשמה עלייה של 87% בשיעור שמפעילי המכונות ומרכיבי המוצרים בקרב החוזרים לעבודה, מ 4.5% בספטמבר ל 8.4% באוקטובר.
בראש רשימת המקצועות בקרב דורשי העבודה החדשים שנרשמו בחודש אוקטובר נמצאים המוכרים בחנויות עם 7,367 דורשי עבודה, אחריהם ברשימה עובדי מזכירות עם 6,279, מטפלים בילדים עם 5,617 ועובדי מסעדות עם 4,501. עוד ראוי להדגיש, כי בחודש אוקטובר נרשמו 2,669 נהגי אוטובוס ומשאיות כדורשי עבודה חדשים.

תאריך:  11/11/2020   |   עודכן:  11/11/2020
+גנץ: באנו להבריא את ישראל, התיירות תוכל לחזור
22:33 11/11/20  |  איציק וולף

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן, בני גנץ, ברך על העברת חוק ״איים ירוקים״ במליאת הכנסת.
״שמים את ישראל לפני הכל, ואת הפוליטיקה בצד - ים המלח ואילת יוכרזו "איים ירוקים". בזכות המהלך שהובילו השרה פרקש הכהן וח"כ גינזבורג, התיירות סוף סוף תוכל לחזור ובעלי עסקים שפרנסתם נפגעה באופן אנוש יקבלו קצת אוויר לנשימה. באנו להבריא את ישראל, באחריות ובזהירות״, אמר.

+ממחר בבוקר: מג'דל שמס, מסעדה ובוקעאתא - אזור מוגבל
18:54 11/11/20  |  איציק וולף

ועדת השרים לאזור מוגבל הכריזה על הכפרים הדרוזיים בצפון רמת הגולן כאזורים מוגבלים בשל תחלואת קורונה גבוהה. החל ממחר בבוקר בשעה 8:00 ועד ליום שלישי, 17 בנובמבר, בשעה 8:00 יהיו מג'דל שמס, מסעדה ובוקעאתא אזור מוגבל לתנועה.

+ח"כ כהנא אובחן חולה קורונה, כל 'ימינה' הוכנסה לבידוד
18:03 11/11/20  |  איציק וולף

כל חברי הכנסת של מפלגת ימינה, עוזריהם ויועציהם, הוכנסו לבידוד לאחר שחבר הכנסת מתן כהנא אובחן כחולה קורונה. זאת, לאחר שפגשו את כהנא בישיבת הסיעה שהתקיימה לפני יומיים. ח"כ כהנא מסר כי חומו עלה מעט, אך הוא מרגיש בטוב.

+מודרנה תציג תוצאות החיסון עוד החודש
18:00 11/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מודרנה האמריקנית, המפתחת חיסון לקורונה, הודיעה כי תציג עד לסוף החודש את הממצאים הראשוניים הנוגעים ליעילות החיסון שהיא מפתחת  ▪  לישראל הסכם עם מודרנה לאספקת חיסונים

הסתיים ניסוי בהשתתפות 30 אלף בני אדם [צילום: האנס פניק, AP]
בישראל ממתינים בדריכות [צילום: טיימי אלוורז, AP]
+גנץ לנתניהו: כנס את קבינט הקורונה עוד השבוע
15:09 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ציין לשלילה את העובדה שאין בידול בין ערים אדומות לירוקות ושאין הגדלה של הקנסות  ▪  מבקש לדון באפשרות לבצע פתיחה של חלק המסחר בשטחים פתוחים ואת מערכת החינוך בהתאם להצעות

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+קברים חדשים
13:58 11/11/20  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

הקורונה לא מרפה [צילום: איברהים נורוזי/AP]
+ח"כ כהנא נמצא חיובי לקורונה: "מרגיש טוב"
13:21 11/11/20  |  עידן יוסף

חבר הכנסת מתן כהנא (ימינה) נמצא חיובי בבדיקת קורונה שביצע. בעידכון ששלח קצין הכנסת למחשבי עובדי הכנסת צוין כי היום האחרון בו שהה כהנא במשכן היה אתמול, וכל מי ששהה בקרבתו מתבקש לשהות בביתו עד לעידכון ממשרד הבריאות.
‪ 
כהנא: "התעוררתי הבוקר עם חום קל. נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קיבלתי את התוצאה ונמצאתי חיובי לבדיקה. בהמשך היום תבוצע החקירה האפידמיולוגית וכל הגורמים הרלוונטיים יקבלו הודעות כנדרש. למעט חום קל אני מרגיש בסדר גמור ואמשיך לעבוד מהבידוד בבית. הקפידו על ההנחיות. בריאות לכולם!".
בנדרשים להיבדק, גם ח"כ בצלאל סמוטריץ', שכתב: "משכך אני מושך את הצעתי להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות הממשלה סביב התקציב, ואגיש אותה בע"ה בהקדם האפשרי בהתאם לתוצאות החקירה. אחריות לפני הכל!".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כ-28% מהמובטלים: מוכרים ונותני שירותים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
ציין לשלילה את העובדה שאין בידול בין ערים אדומות לירוקות ושאין הגדלה של הקנסות    מבקש לדון באפשרות לבצע פתיחה של חלק המסחר בשטחים פתוחים ואת מערכת החינוך בהתאם להצעות
יפעת גדות
מירב ארד
הפעלת המתווה מותנית באישור קבינט הקורונה    בכיתות ה'-ו' ובכיתות י"א-י"ב תתקיים הלמידה בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה    מורה יוכל ללמד תוך מעבר בין ארבע קבוצות אורגניות קבועות לכל היותר
איציק וולף
על-מנת למנוע פגיעה באוכלוסיות בעלות מסגרת אשראי נמוכה, יאסר על הבנקים להפחית את מסגרות האשראי מתחת ל-7,500 שקל רק בשל הוראות החוק, ומסגרות מתחת לתקרה של 7,500 שקל לא יילקחו בחשבון בחישוב המסגרות לצמצום    המתווה - מוגבל לשנה הקרובה לצורך התמודדות עם משבר הקורונה
מירב ארד
שיעור דורשי עבודה בעיר הגיע בחודש אוקטובר ל-41.2%    79.8% מדורשי העבודה באילת הם יוצאי חל"ת    פרט לאילת, מרבית הישובים בעלי שיעור דורשי עבודה גבוה הינם חרדיים או ערביים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il