X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברחבי הארץ התקיימו כמה הפגנות והמשטרה קיימה כמה מעצרים של מפרי סדר כביש 1 נחסם בשבת אחר-הצהריים וכך גם כביש בבירה מפגינים בצומ מורשה טוענים להשלכת אבן לעברם
▪  ▪  ▪
מעצר מפגין בירושלים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה. ברחוב אגרון במרכז ירושלים חסמה (מוצ"ש, 14.11.20) המשטרה את דרכם של המפגינים לאחר שהחלו לצעוד על הכביש. עימותים פרצו לאחר שאחד המפגינים עוכב לחקירה.
כאלפיים איש הפגינו נגד מעון ראש הממשלה בבלפור בבירה. משטרת ירושלים עצרה כמה מפגינים בכיכר פריז במטרה לפתוח ציר שחסמו. סך הכל נעצרו 25 איש במהלך המחאה.
סמוך לביתה הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה הפגינו כ-300 בני אדם. גם בכיכר רבין בתל אביב ובמרכז הכרמל בחיפה השתתפו מאות.
אחר-הצהריים יצאה תהלוכה של מפגינים באזור מחלף עין חמד שחסמה את כביש 1 לכיוון ירושלים. המשטרה, שהבהירה כי התהלוכה לא חוקית, פתחה את הכביש לתנועה לאחר כשעתיים ועצרה 24 חשודים בהפרת הסדר.
המפגינים נשאו מתקן מתנפח בצורת צוללת. בין הצועדים היו ארבעה חברי כנסת, אלי אבידר (ישראל ביתנו), משה יעלון ועפר שלח (יש עתיד-תל"ם (ויאיר גולן (מרצ). בשל המחאה נרשמו עומסי תנועה כבדים בכביש 1. מפגינים בצומת מורשה טענו כי אבן הושלכה לעברם וניפצה שמשה אחורית של רכב.
מפקד מרחב ציון, תת-ניצב עופר שומר התייחס לתהלוכה הבלתי חוקית ולטענות לאכיפה בררנית: "הם יצאו בצורה בריונית לתהלוכה ומשתמשים בפעוטות חסרי ישע כדי לסכל את עשיית הסדר שלנו. אנחנו מאפשרים ממארס את המחאות, הטענות האלו זו חוצפה. זכות המחאה לא גוברת על הכל. למה מקללים אותנו? למה משקרים? אין שום אכיפה בררנית". "כדי לקיים תהלוכה צריך רישיון, זה אחד הדברים המסוכנים שקיימים. אי-אפשר לבוא ולהציב למשטרה עובדה בלי תיאום. תוך כדי המשא-ומתן הם כבר יצאו לתהלוכה. אי-אפשר שיהיה חוק רק כשנוח למישהו", הוסיף תת-ניצב שומר.
מפורום השבת הציבורית נמסר בתגובה להשתתפות חברי כנסת במחאת השבת: "אנו מביעים שאט-נפש מאירועי השבת. כאשר צעירה חיללה את סמל המנורה היה זה מעשה של אדם פרטי. אולם כאשר מדובר בחברי הכנסת, הפוגעים ביום הלאומי של עם ישראל, תוך תהלוכה והפרת מנוחתם של שוטרי משטרי ישראל, מדובר באובדן דרך ערכי. נבחרי ציבור שאינם מבינים כי ישראל היא מדינה יהודית ולא רק דמוקרטית, מרשים לעצמם לפגוע לא רק בקדושת השבת, אלא גם במנוחת השבת ובשקט שלה, ואינם ראויים להיקרא נבחרי ציבור. הפגנה בשבת שומטת את הבסיס הערכי לקיומה, בהיותה ביזוי סמלי המדינה, וניתן להפגין גם בצאת השבת תוך כיבוד המורשת היהודית".
מן הליכוד נמסר: "אחרי שבגיבוי רוב אזרחי מדינת ישראל ראש הממשלה נתניהו הביא שלושה הסכמי שלום, מביא מיליוני חיסונים ושומר על דירוג האשראי הגבוה של ישראל, מצער שבאופוזיציה בראשות יאיר לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה. כנראה שלנגיף הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי יימצא חיסון לנגיף ה'רק לא ביבי. יאיר לפיד ועפר שלח חייבים להסביר לציבור מדוע הם ממשיכים להוביל את הפגנות השמאל האנרכיסטיות אחרי שחברת פייסבוק חשפה שאירן מתדלקת את אותן הפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו".

תאריך:  14/11/2020   |   עודכן:  15/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עימותים בין מפגינים נגד נתניהו למשטרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
יוסי דר
תקצר היריעה ויתפקע האינטרנט מהמלצות של מומחים רבים ככוכבי השמיים לרוב, שבפיהם המלצה אחת: ללכת!
עידן יוסף
ראש הממשלה: "כל הוצאות ביתי הפרטי שהמדינה משלמת נועדו למילוי תפקידי, ולכן אין לחייב אותי לשלם עליהן מס"    החשב: לא אני ולא יועמ"ש המשרד מחליטים מה ציבורי ומה פרטי, ולכן ראש הסגל חייב להבהיר באיזה סוג של הוצאות מדובר
רפי לאופרט
אבירי "חבורת שקר מוחלט בהחלט" טוחנים לאחרונה מים בשפע בשתי פרשיות: צוללות ומטוסי 35-F, בניסיון נואש להכריע את נתניהו פוליטית בטרם יאלצו לעמוד למשפט הציבור בבחירות דמוקרטיות. הציבור מבין היטב עם מי ומה יש לו עניין, ואף שאינו מרוצה מהתנהלות נתניהו ברמה האישית ומיעילות הממשלה בטיפול בקורונה, שתי הפרשיות הנ"ל כנשק פוליטי הן "סוסים מתים"
עידן יוסף
בהפגנות בכיכר פריז, שהתחדשו על-אף ההגבלות, השתתפו כ-7,000 מפגינים    כמה מאות הפגינו גם בכיכר רבין בתל אביב, והמשטרה עצרה ארבעה בני אדם בחשד שתקפו מפגינים
איתמר לוין
קובע: אין תשתית לפתוח בחקירה פלילית בנוגע למניות שהחזיק נתניהו בשנים 2010-2007 בחברה של בן-דודו, נתן מיליקובסקי, במקביל לאחזקותיו של מיליקובסקי בחברה שהייתה ספקית של מספנות טיסנקרופ    קובע: יש חללים בסוגיות החשובות ביותר, ש"לא ניתן למלא במקרה הזה באמצעות הנחות, השערות ואמירות כלליות אודות רכיבים עובדתיים שהתגבשו או מודעות בכוח של נתניהו להיבטים שונים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il