X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגישה לרשות לניירות ערך טיוטת תשקיף להנפקת אגרות חוב, מתוך כוונה לגייס כ-100 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אלעד מגורים, רונן יפו [צילום: סיון פרג']

ברת אלעד ישראל מגורים החדשה, שבשליטת קרן JTLV2, הגישה (יום א', 15.11.20) לרשות לניירות ערך טיוטת תשקיף להנפקת אגרות חוב, מתוך כוונה לגייס כ-100 מיליון שקל.
אלעד ישראל מגורים החדשה בע"מ הוקמה בדצמבר 2019 לטובת מיקוד והעמקת תחום פעילותה- בהתאם לאמור בטיוטת תשקיף שהוגשה לרשות לנירות ערך, לחברה נוצקה פעילות שהועברה מחברת אלעד ישראל מגורים בע"מ, אשר הוקמה בשנת 1968 ואכלסה עד היום למעלה מ-25,000 יחידות דיור. במאי 2020, רכשה קרן JTLV2 המתמחה בנדל"ן בישראל את השליטה בחברה.
קרן 2JTLV החלה את פעילותה בשנת 2019 לאחר שגייסה למעלה ממיליארד שקלים ממשקיעים. קרן זו היא שניה במספר לאחר הצלחתה של JTLV שהוקמה ב-2011 על-ידי עמיר בירם ושותפים. החברה פועלת בתחום היזום, פיתוח, תכנון, בניה ושיווק של מתחמי מגורים ושימושים מעורבים עם מיקוד באזורי ביקוש, בעיקר בגוש-דן. אלעד ישראל מגורים החדשה עוסקת באיתור קרקעות אטרקטיביות בעלות פוטנציאל השבחה.
החברה פועלת בהיקף של כ-2,200 יח"ד למגורים (מתוכם כ-573 יח"ד בהקמה), כ-16 אלף מ"ר לשימוש למשרדים ומסחר וכ-39 אלף מ"ר קרקע ביעוד חקלאי.
לחברה הכנסות של כ-333 מיליון שקל בשנים עשר החודשים שקדמו ל-30 ליוני 2020 ורווח גולמי של כ-83 מיליון שקל לאותה התקופה, המהווה כ-33% מעלות המכר. לחברה הון עצמי של 257 מיליון שקל נכון לסוף יוני 2020.

תאריך:  15/11/2020   |   עודכן:  15/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
צייץ: "בחירות גנובות. אנחנו ננצח! הוא ניצח רק בעיניה של תקשורת הפייק ניוז. אני לא מודה בדבר! יש לנו עוד דרך ארוכה. אלה היו בחירות גנובות!"
איתמר לוין
קטי ברדה הסכימה לייצג אישה בפני שופטת משפחה, למרות שהיא ידעה שאינה יכולה להופיע בפניה בשל היכרות    בית המשפט הורה לאישה להחליף את ייצוגה
מירב ארד
הפעלת המצלמה בכיתה תאפשר, בין השאר, לתלמידים בסיכון בריאותי, לתלמידים מבודדים ולתלמידים חולים ללמוד מהבית, יחד עם חבריהם הלומדים בכיתת הלימוד
איתמר לוין
פרקליטיהם של בני הזוג אלוביץ טוענים, כי אם לשיטת המדינה הסיקור האוהד של וואלה היה שוחד - ישועה מילא תפקיד מרכזי    יטענו להגנה מן הצדק בטענה לטכניקות חקירה פסולות כלפי עדי המדינה, אך רק בשלב הסיכומים של המשפט    בן-ארי: הבקשות מהווה פריצה של כל גבול
מירב ארד
עלייה של כ-37% ברווח הנקי לכ-112 מיליון דולר - הרווח הנקי הגבוה ביותר ב-9 החודשים הראשונים בתולדות החברה    המכירות עלו ב-2.3%    צבר ההזמנות עומד על סך של 12.7 מיליארד דולר המייצגים כ-3.2 שנות פעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il