פרסום ראשון: שוב דחייה בארגון מחדש בתעריפי התחבורה הציבורית המשולמים באמצעים מתקדמים בישומון סלולרי (מח"ר - תחבורה ציבורית מבוססת חשבון מרוחק). הרפורמה אמורה הייתה להיכנס לתוקף השבוע, אך שרת התחבורה
מירי רגב ושר האוצר ישראל כ"ץ חתמו על צו הקובע כי תיכנס לתוקף בעוד חודש (15.12.20) באוטובוסים ובעוד חודשיים וחצי (1.2.21) ברכבת.
בהוראת רגב, שונו תעריפי המעגל הפנימי (עד 15 ק"מ), באופן שבמקום תעריף ארצי אחד של 5.90 שקל, יהיו שני תעריפים נוספים, במחיר נמוך יותר בכמה אזורים בפריפריה. באזורים לא פריפריאליים כגון מטרופולין תל אביב, חדרה וכו' יישאר התעריף שנקבע.
התעריף השני יהיה בגובה 4 שקלים לנסיעה בודדת, ויחול באזורים: בית שמש, השומרון (אזור קרנ"ש), נהריה והגליל המערבי, חבל משגב, העמקים, באר שבע, עפולה, חריש וחבל עירון, אשקלון, קריית גת, אילת וחבל אילות.
התעריף השלישי, הנמוך מכולם, יהיה של 3 שקלים, ויחול באזורים: חבל בנימין, גוש-עציון, עין גדי, הר חברון, בקעת הירדן ומזרח בנימין, רהט, אופקים, ישובי הפזורה הבדואית בנגב, עוטף עזה, הנגב, יהודה, קריית שמונה, טבריה, בית שאן, הערבה ומצפה רמון.
עם זאת, תקרת החיוב היומית בישובי הפריפריה תישאר זהה לזו שבמרכז הארץ. כמו-כן, קימת אפליה בין תעריפי הרב-קו לתעריפי המח"ר, ועל כך נרחיב הפעמים הבאות.