X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

הליכוד גינה את ההפגנה כנגד משפחתו של תם פרקש ז״ל אמש בקיסריה: "כמי שחווה על בשרו את ייסורי השכול, ראש הממשלה נתניהו מקפיד כל חייו לכבד את תחושת האובדן של כל המשפחות השכולות, וכך חייבים לנהוג כולם - מימין ומשמאל. ראש הממשלה מגנה בתוקף כל אמירה מסוג זה שקשורה לאובדן השכול, לרבות קריאה מסוג זה שהושמעה בקיסריה.
"בלי קשר, כולם חייבים לכבד את פסיקת בג״ץ שקובעת כי אסור להפגין במרחק של פחות מ-300 מטר מביתו של איש ציבור, פסיקה שמופרת בשיטתיות מול בית ראש הממשלה בקיסריה".

תאריך:  18/11/2020   |   עודכן:  18/11/2020
+הכנסת אישרה את מינוי ליצמן לשר
16:57 18/11/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה את הודעת הממשלה על פי הצעת ראש הממשלה, בדבר החלטתה לצרף את חבר הכנסת יעקב ליצמן כשר נוסף לממשלה. כמו כן אישרה המליאה את החלטת הממשלה לשנות את חלוקת התפקידים בין השרים כך שהשר יעקב ליצמן ישמש שר הבינוי והשיכון, וזאת במקום ראש הממשלה שמילא תפקיד זה. מיד לאחר אישור ההודעה הצהיר השר ליצמן אמונים ויחזור לכהן כשר הבינוי השיכון.

+הממשלה אישרה מינויו של ליצמן לשר השיכון
14:49 18/11/20  |  עידן יוסף

המינוי של ח"כ יעקב ליצמן לשר הבינוי והשיכון אושר בממשלה, וכעת הוא מצורף לסדר היום של המליאה ויעלה לדיון והצבעה בשעות הקרובות. ליצמן ביקש אישור של כחול לבן להתמנות לשר השיכון. גנץ דרש בתמורה את מינויו של מיכאל ביטון לשר לעניינים אסטרטגיים במקביל לתפקידו כשר במשרד הביטחון, וכך אכן הוסכם.
גורם בשס תקף את יהדות התורה: "אפילו בסדום לא הייתה כזו מידה של רוע. לא ברור למי זה הפריע שאיציק כהן יישאר כשר, למי מפריע שליהדות החרדית יהיה עוד שר בממשלה. זה לא מגיע על חשבון אף אחד". עוד הוסיף: "למעשה הגורם העיקרי שסיכל את תפקידו היה מתוך יהדות התורה, משיב רעה תחת טובה, עשינו טובה ליהדות התורה להלוות את כהן לתפקיד השר ולפנות את הסגן לטובת ליצמן. לבסוף הם משיבים רעה תחת טובה. אנחנו מבינים שהם אלה שטירפדו את המינוי של כהן ופעלו מול כחול לבן והליכוד" (בחדרי חרדים).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מגנה את קריאות הגנאי של תומכיו למשפחה שכולה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
עו"ד אסי מסינג מאשים את סביבת שר האוצר בצילום חשאי של מסך הטלפון הנייד שלו ובהדלפתו לחדשות 12    מצהיר כי ימשיך לפעול כ'שומר סף' וכי פעולותיו ככזה אינן חתירה נגד מדיניות הממשלה    התנצל בפני שר האוצר על שכינה אותו בתכתובת פרטית בכינוי 'הורדוס'
מירב ארד
כהן מש"ס נאלץ להתפטר גם ממשרד האוצר לאחר שיו"ר כחול לבן, בני גנץ חזר בו מהסכמתו לאפשר לכהן להישאר בתפקיד שר במשרד האוצר    ש"ס: "כנראה בלחץ גורמים בכחול לבן, חזר גנץ מהבטחתו ודרש בתמורה למנות מנכ"ל משרד משפטים"
איתמר לוין
פוגלמן: המגבלה שהטילה המשטרה על השמעת מוזיקה לפני השעה 23:00 היא פגיעה בלתי מידתית בזכות להפגין, ואינה עולה מפסק הדין שהגביל רעשים בלתי סבירים בשעות הערב
איציק וולף
בבקשה שהוגשה לוועדת השרים לענייני שב"כ התבקשה הוועדה לאשר הארכה אוטומטית של אבטחת ראש הממשלה שכיהן לפחות שתי קדנציות - למשך 20 שנה, והארכת אבטחת ילדיו לשנתיים במקום לחצי שנה    לשכת רה"מ: האבטחה נקבעת על-פי הגורמים הביטחוניים
איתמר לוין
תומך בהוצאת צו על תנאי, שיחייב את הממשלה לנמק מדוע עו"ד שמעון בראון - מועמדו של השר אבי ניסנקורן - אינו מתמנה למנכ"ל המשרד    לשכת נתניהו: מדובר במחלוקת פוליטית שאינה נושא להכרעה בבג"ץ    לשכת גנץ: יש לאייש מיד את המשרות הבכירות    מנדלבליט: שיקולים קואליציוניים אינם גוברים על חובות הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il