X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

המינוי של ח"כ יעקב ליצמן לשר הבינוי והשיכון אושר בממשלה, וכעת הוא מצורף לסדר היום של המליאה ויעלה לדיון והצבעה בשעות הקרובות. ליצמן ביקש אישור של כחול לבן להתמנות לשר השיכון. גנץ דרש בתמורה את מינויו של מיכאל ביטון לשר לעניינים אסטרטגיים במקביל לתפקידו כשר במשרד הביטחון, וכך אכן הוסכם.
גורם בשס תקף את יהדות התורה: "אפילו בסדום לא הייתה כזו מידה של רוע. לא ברור למי זה הפריע שאיציק כהן יישאר כשר, למי מפריע שליהדות החרדית יהיה עוד שר בממשלה. זה לא מגיע על חשבון אף אחד". עוד הוסיף: "למעשה הגורם העיקרי שסיכל את תפקידו היה מתוך יהדות התורה, משיב רעה תחת טובה, עשינו טובה ליהדות התורה להלוות את כהן לתפקיד השר ולפנות את הסגן לטובת ליצמן. לבסוף הם משיבים רעה תחת טובה. אנחנו מבינים שהם אלה שטירפדו את המינוי של כהן ופעלו מול כחול לבן והליכוד" (בחדרי חרדים).

תאריך:  18/11/2020   |   עודכן:  18/11/2020
+משרד החוץ: פעילות שלנו זולגת למשרדים אחרים
01:06 19/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מכון מתווים: "משרד החוץ, שמילא תפקיד מרכזי ולאורך שנים בפיתוח הקשר עם איחוד האמירויות ובחריין, הודר מהשלבים הסופיים של כינון היחסים"  ▪  מכון קהלת: "דוח המבקר לא דיבר על נושא ההוצאות הקשיחות במשרד ועל הרפורמות הדרושות"  ▪  שלח: "לעגן בחוק את מעמד משרד החוץ"

משרד החוץ [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+השבתת מכ"ם הגשם - כמו מלחמה בלי מודיעין
23:51 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המכ"ם הישן, שלא תוחזק בשנים האחרונות בשל אי-אישור תקציבי, חדל לתפקד, ולאחרונה הוקצו שני מיליון שקל כדי לתקנו. המכ"ם יהיה מוכן רק בפברואר  ▪  יו"ר ועדת הפנים: נראה שברח"ל לא מבינים את המציאות אם הם מתכוננים לצונמי, ולא לעליית פני הים התיכון ולמשבר האקלים שגורם שטפונות מדי חורף

השירות המטאורולוגי בבית דגן
+הכנסת אישרה את מינוי ליצמן לשר
16:57 18/11/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה את הודעת הממשלה על פי הצעת ראש הממשלה, בדבר החלטתה לצרף את חבר הכנסת יעקב ליצמן כשר נוסף לממשלה. כמו כן אישרה המליאה את החלטת הממשלה לשנות את חלוקת התפקידים בין השרים כך שהשר יעקב ליצמן ישמש שר הבינוי והשיכון, וזאת במקום ראש הממשלה שמילא תפקיד זה. מיד לאחר אישור ההודעה הצהיר השר ליצמן אמונים ויחזור לכהן כשר הבינוי השיכון.

+המדינה תשפה מעסיק עבור 50% מהבידוד
16:24 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מעסיקים שלהם עד 20 עובדים ישופו על 75% מעלות הבידוד  ▪  בגין הבידוד ינוכו עד 4 ימי מחלה ממכסתו הצבורה של העובד  ▪  מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התוכנית לסיוע כלכלי

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חולים מאומתים ומבודדים יוכלו להצביע בבחירות לרשויות מקומיות
16:13 18/11/20  |  עידן יוסף

בבחירות לרשויות מקומיות יוכלו גם חולים מאומתים וגם מבודדים להצביע בקלפיות ייעודיות ונפרדות לחולים ולמבודדים שלא אומתו. החולים יוסעו לקלפי הייעודית בכלי רכב ייעודי, שבו תהיה מחיצה בין הנהג לנוסע. חברי הקלפי יהיו ממוגנים לפי הוראות משרד הבריאות, וגם המצביעים יחויבו לנהוג על פי צו הבריאות.
זאת לאחר שמליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (בחירות) (תיקון מס' 52 - הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"א-2020. 26 תמכו בהצעה ללא מתנגדים. ח"כ שלמה קרעי אמר: "בהצעה הזו כמעט קיימו מחטף. ניסו להכניס בחוק סעיף שקלפי יכולה להיות קלפי ניידת וגילתי את זה מאוחר, לכן הגשתי רביזיה ובסופו של דבר הגענו להסכמה עם יו"ר הכנסת שהסעיף הזה יורד. קלפי ניידת הייתה תקדים למאות אלפי קלפיות שיסתובבו ברחבי הארץ ולא היינו יכולים לעצור את הזיופים. טוב שזה בוטל בד בבד עם האפשרות לתת לחולים ומוגבלים לממש את הצבעתם".

+עידכון עד סוף נובמבר במו"מ לתכנון משק החלב
16:03 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אמר את הדברים בדיון בנושא אחר בתקנות החלב, לנוכח העובדה כי תוקף התכנון עשוי לפקוע בסוף השנה  ▪  סמנכ"ל משרד החקלאות: "אסור להגיע ל-31 בדצמבר ללא מחיר מטרה - האוצר רוצה להשאיר את זה בן ערובה"  ▪  נציג האוצר: "המו"מ מתקדם - מקווים לפריצת דרך היום"

[צילום: יח"צ]
+תוכנית הסברה על נישואי קרובים בחברה הערבית - בתוך חודשיים
14:07 18/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נציגי משרד החינוך הודו בדיון כי אין תוכנית פעולה להסברה לתלמידים בכיתות הגבוהות על אודות התופעה  ▪  נציג משרד הבריאות: בסל ישנן 70 תרופות שמציעים אותן לחברה הבדואית

ח"כ עינב קאבלה [צילום: יהונתן סמייה/דוברות הכנסת]
+זנדברג: נתניהו הצביע בניגוד עניינים
14:05 18/11/20  |  עידן יוסף

ח"כ תמר זנדברג הודיעה כי תפנה ליועצת המשפטית של הכנסת בטענה כי ״אסור היה לנתניהו להצביע על הצעת החוק להפסקת כהונת רה"מ שנאשם בפלילים מבלי להודיע על ניגוד העניינים שלו בטרם ההצבעה״.
מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון - הפסקת כהונה של ראש הממשלה, שר או סגן שר מחמת הגשת כתב אישום) של חבר הכנסת יאיר לפיד וקבוצת חברי הכנסת. לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 36 חברי כנסת לעומת 50 שהתנגדו.
ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הציג את ההצעה ואמר: הצעת החוק הזו רוצה להחזיר למדינת ישראל ערכים כמו יושר, הגינות וצדק. כי אנחנו יודעים את האמת, ראש ממשלה עם כתבי אישום זה בעצם להפך - זה כתבי אישום אם ראש ממשלה. כשלבן-אדם יש כתבי אישום זה הדבר העיקרי שמעסיק אותו, כשיש לך כתבי אישום מה שמחזיק אותך ער בלילה זה לא האירנים, זה לא הקורונה וזה לא הכלכלה. מה שמחזיק אותך ער בלילה זה שאתה שומע שוב ושוב בתוכך שלך את דלת הברזל מאחוריך בתא הקטן שלך בבית הסוהר.
זה לא במקרה שלא יכול להיות לרה"מ נהג עם כתבי אישום, לא יכול להיות לא מאבטח עם כתבי אישום, לא יכול להיות לא מנכ"ל סמנכ"ל משרד עם כתבי אישום, בעצם לא יכול להיות סביבו אף אדם כתבי אישום. כי אדם עם כתבי אישום חשוף לסחיטה, אדם עם כתבי אישום לא יכול למלא את תפקידו כפי שהוא צריך למלא תפקיד.
השר המקשר בין הכנסת לממשלה דוד אמסלם השיב בשם הממשלה ופנה לח"כ לפיד: "אני רוצה להזכיר לך את המאמר היפה שכתבת "חקירוקרטיה" שבו התייחסת לאהוד אולמרט. למה נקלענו לממשלה הזו? אתם רציתם להציע הצעת חוק הכי אנטי דמוקרטית, אתם מבטלים את החלטת הציבור. אתה בונה את ההצעה לפי הקונסטרוקציה שמתאימה לך עכשיו. הציבור הכריע בשלוש מערכות בחירות בדיוק על זה, 4 שנים הכל מודלף לעיתונים וידוע לציבור.
"אתם ביקשתם לשנות את הבסיס של הדמוקרטיה, תפרתם אותו בדיוק לפי המידות. זו סחיטה באיומים הכי קשה שיכולה להיות, היו מעמדים אתכם לדין ומכניסים אתכם לבית סוהר, אתה בא ומאיים על ראש הממשלה שאם הוא לא יעשה ככה וככה אתה מביא את הצעת החוק הזו. הגלגל מסתובב, יום יבוא וכשלנו יהיה רוב מוצק אנחנו נוכל להביא חוקים שיגידו למה אתה לא יכול להיבחר".

+"לתכנן את המטרו בכל הכוח"
13:02 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה: השרה לא יצאה מהמטרו. נקיים דיון מעקב אחת לחודש וחצי  ▪  טענות קשות מצד ראשי רשויות כלפי שיתופם בתהליך המטרו  ▪  משרד התחבורה: נעשה שיתוף ציבור מעבר למה שהחוק דורש - השרה הנחתה להתקדם עם התכנון בכל הכוח

מנהלת תחום תשתיות לאומיות במשרד התחבורה, חני דודי [צילום: דוברות הכנסת]
השרה מירי רגב [צילום: פייסבוק]
+ועדת הכספים אישרה כעת את הקפאת שכר הבכירים
11:25 18/11/20  |  

אחרי הקפאת שכר חברי הכנסת שיעלה למליאת הכנסת ביום שני: ועדת הכספים אישרה כעת את הקפאת שכר הבכירים/ כתוצאה מהאישור: שכר נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים וסגניהם, שופטים, דיינים, ראשי עיר וסגניהם לא יעלה ב1 לינואר.
יו"ר הועדה ח"כ משה גפני: למאות אלפי אנשים אין לחם להביא הבייתה, לא יכול להיות מצב שאנחנו נבחרי הציבור נקבל העלאה במשכורת של 6.5% בגלל שיש הרבה אנשים בחל"ת, זו מידת סדום ואני שמח שביטלנו את זה".

+אושרה הארכת הוראת השעה המעניקה הטבות מס לעשרות ישובים
11:04 18/11/20  |  מירב ארד

ועדת הכספים אישרה את הארכת הוראת השעה המעניקה הטבות מס לעשרות ישובים עד לסוף השנה. לבקשת משרד האוצר החוק בו תשולב ההארכה יבוא לאישור המליאה לקריאה שנייה ושלישית ביום שני. הוראת השעה מעגנת הטבות מס ללמעלה מ-70 ישובים. חלק מישובים אלה זוכים בגין הטבת המס להגדלת ההטבה לה הם זכאים מכוח הקריטריונים הקבועים בחוק הטבות המס, וחלקם כלל לא יכללו במפת ההטבות שקובע החוק ללא הוראת שעה זו.

+"ניסו להכפיש את הוועדה על עיכוב בהעברת חוק איי תיירות"
11:01 18/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ אשר נתן דוגמאות של עיכוב פתיחת ה'ביגים' ו'גני החיות' שהתיקון בעניינם צפוי להגיע עוד היום לוועדה ואמר כי "מי שחוזר על טעויות לא הפיק לקחים"

ח"כ אשר [צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  הליכוד  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהדות התורה והשבת  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה אישרה מינויו של ליצמן לשר השיכון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
נציגי משרד החינוך הודו בדיון כי אין תוכנית פעולה להסברה לתלמידים בכיתות הגבוהות על אודות התופעה    נציג משרד הבריאות: בסל ישנן 70 תרופות שמציעים אותן לחברה הבדואית
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה: השרה לא יצאה מהמטרו. נקיים דיון מעקב אחת לחודש וחצי    טענות קשות מצד ראשי רשויות כלפי שיתופם בתהליך המטרו    משרד התחבורה: נעשה שיתוף ציבור מעבר למה שהחוק דורש - השרה הנחתה להתקדם עם התכנון בכל הכוח
מירב ארד
ח"כ אשר נתן דוגמאות של עיכוב פתיחת ה'ביגים' ו'גני החיות' שהתיקון בעניינם צפוי להגיע עוד היום לוועדה ואמר כי "מי שחוזר על טעויות לא הפיק לקחים"
עידן יוסף
הסנגוריה הציבורית מציעה לנתק את הכלי הפלילי ולסייג את השימוש בעבירה הפלילית בהוראת השעה    לשכת עורכי הדין: "אי אפשר לתת כותרת יפה ללא פתרון לבעיה. האם תביעה נזיקית היא המענה לאלימות כלכלית או שהיא תעצים אותה?    עו"סית ארצית לענייני סדרי דין: "אני מבינה את החשש לניצול לרעה כדי להעצים סכסוכים הסיכון תמיד קיים ובשביל זה יש בית המשפט"
עידן יוסף
ועדת הכנסת קבעה כי הסעיף שהוצע בידי סמוטריץ' וקרעי אינו בגדר נושא חדש, כפי שביקשה לטעון יו"ר ועדת הפנים מיקי חיימוביץ'    אלעזר שטרן ויוליה מלינובסקי טענו אחרת ולא שללו להכריח בקרי גבול לעבוד בשבת    קרעי הציע להסיר מהחוק את הסעיף שמסמיך את שר הפנים להעניק לעולים חדשים דרכון, עד אשר העולה יגור בארץ פרק זמן שיקבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il