X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סך ההכנסות של חמת בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו בכ-48% לסך כ-505.2 מיליון שקל, לעומת כ-341.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2020 זינק בכ-83% לכ-16.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-8.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
▪  ▪  ▪

הרווח הנקי של קבוצת חמת זינק בתשעת החודשים הראשונים של 2020 בשיעור של 574% ועמדו על כ-33.7 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של כ-5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2020 זינק בכ-83% לכ-16.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-8.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
סך ההכנסות של חמת בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו בכ-48% לסך כ-505.2 מיליון שקל, לעומת כ-341.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה במחזור המכירות נובעת בעיקר כתוצאה מצירוף העסקים של אלוני החל מחודש פברואר 2020, וכן מעלייה במחזור המכירות של מגזר ההפצה ומגזר הפלסטיק והאינסטלציה.
הרווח הגולמי לתקופה טיפס בכ-62.2% לכ-223.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-137.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נובעת בעיקר כתוצאה מהעלייה במחזור המכירות, וכן מצירוף העסקים של אלוני החל מחודש פברואר 2020. כמו-כן, חלה עלייה ברווחיות הגולמית במרבית חברות הקבוצה.
הרווח התפעולי בתקופה זינק בכ-218% לכ-52.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-16.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה נובעת מעלייה ברווח הגולמי, כאמור, וכן מכך שבתקופה המקבילה אשתקד נרשמו הוצאות חד-פעמיות בסך כ-15.9 מיליון שקל בגין סגירת מפעל חרסה.

תאריך:  22/11/2020   |   עודכן:  22/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בעשור הקרוב תאושר בניית 1,700 יחידות דיור קטנות בעיר רעננה - רובן בשכונות המערביות והדרומיות    כל תוכנית בניה במרכז העיר תחויב בהקצאת בין 20% ל-30% מיחידות הדיור לדירות קטנות    "אחד היעדים המרכזיים - השארת זוגות צעירים בעיר"
איתמר לוין
פריגו חזרה בה למעשה מכוונתה לממן את מנגנון בדיקת התביעות מתוך הכספים המיועדים לפיצוי הנפגעים משינוי הרכב התרופה    מבהירה: אין בעיה תקציבית לבירור התביעות
איציק וולף
אדוארדו אלשטיין סיים את כהונתו כיו"ר דירקטוריון דסק"ש    יחד איתו יוצאים מהדירקטוריון חברי מועצת המנהלים מטעמו - אלחנדרו אלשטיין, דיאנה אלשטיין דן, מריו בלכר וסאול זאנג
איתמר לוין
השכנה סיננה לעבר מנדלבליט "פרשת משפטים, בושה" - וניידת הופיעה ודרשה ממנה לתחנת המשטרה, שם נחקרה באזהרה    השוטרים התעלמו מכך שהאירוע התרחש בשבת ושמדובר בעורכת דין נורמטיבית שומרת מצוות    התיק נסגר רק לאחר שמונה חודשים
איציק וולף
השר ניסנקורן הודיע כי לא ישתתף בישיבת הממשלה כמחאה על כך שסדר היום שלה אינו כולל מינוי מנכ"ל למשרד המשפטים    מלבדו יחרים גם השר הנדל את ישיבת הממשלה על-רקע "סדר יום לא ענייני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il