X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

המעסיק שלך נותן מתנות לחג לעובדים? הוא עושה בשכל! עובדים מאושרים עובדים טוב יותר ונותנים תפוקה טובה יותר ועכשיו זה מדעי! מחקרים גילו, שכל ארגון גדול או מקום עבודה שהחליטו לפנק את העובדים לאורך שנת העבודה, הכפילו את תפוקת העבודה וכמובן הרווחים גדלו פלאים. זה קורה שבעל העסק פשוט החליט לתת לעובדים שלו הרגשה טובה בכל מיני זמנים כגון: ימי הולדת, חגים ואפילו לקראת סופי שבוע.
בדרך-כלל חשוב למחלקת משאבי אנוש, הממונים על רווחת העובדים בארגון, לדאוג שהעובדים יהיו מרוצים ושמחים להגיע כל יום מחדש לעבודה. המתנות והפינוקים מראים לעובדים את ההערכה שהארגון חש כלפיהם, והדבר יוצר יחסי הדדיות נהדרים בין המעסיקים לעובדים. כאמור, אחת הסיבות לרכישת מתנות עבור העובדים בארגון או בעסק היא מתן הרגשה טובה. העובדים אומנם מקבלים שכר חודשי, אך לא תמיד יודעים שהמעסיק מעריך ומכבד אותם. כדי שירגישו טוב עם עצמם ויקבלו מוטיבציה לעבודה יעילה ומוצלחת, מעניקים להם מתנות אותן נוהגים לתת בדרך-כלל ובעיקר לקראת החגים.
המנהג להעניק מתנות לחג לעובדים, הפך למשהו שהעובדים מצפים לו בכל שנה. לפיכך, מומלץ בכל שנה להתחדש ולרכוש לעובדים מתנות אחרות, מקוריות ומיוחדות. מתנות לחג לעובד עם לוגו העסק המתנוסס בגלוי, יעניקו להם הרגשת שייכות וחשק לבוא לעבודה, תשומת לב ויחס אישי. יותר מכך, הן עשויות לשפר את האווירה הכללית במשרד. במקום העבודה בו אנו מבלים שעות רבות, מומלץ מאוד שתהיה אווירה קלילה ושמחה ולא לשדר רצינות יתר וכובד ראש מוגזם. שהעובדים נהנים הם יבלו יותר זמן בעבודה, יהיו מסורים יותר ואיכות השירות שלהם יגדל.
מתנות לחג לעובדים מה מזמינים?
כאשר מעניקים מתנות לחג לעובדים בכל שנה, יש לגוון ולבחור את המתנות האטרקטיביות והפופולריות ביותר. על-מנת לעשות את זה כמו שצריך, מומלץ מאוד להיעזר בצוות של חברה המתמחה בבחירת מתנות לחג לעובדים, כך שבכל שנה הן יתחדשו וירגשו את העובדים.
איך מתאימים מתנות לחגים?
אז קודם כל, המתנות צריכות לייצר אווירת חג ולהתאים למנהגי וערכי החג המדובר. בדרך-כלל כשמדברים על מתנות לחג לעובדים, המוצרים הנפוצים הם: גאדג'טים חדשניים, מארזים חגיגיים המכילים מוצרי מזון או קוסמטיקה, כלי בית ומטבח, מוצרים לטיולים או לרכב, בקבוקי יין איכותיים ומפוארים ועוד.
גיל גיפט מציעה לשירותכם ליין מגוון של מתנות לחג לעובדים בפורמטים שונים, גדלים שונים ועיצובים יצירתיים. באתר שלנו תקבלו סיוע מקצועי מלא, ותוכלו לדייק את רכישת המתנות עבור העובדים שלכם. באופן הזה, העובדים ייהנו ממתנות שיכולות לשמש אותן במשך כל השנה, ולאו-דווקא רק בחגים. באפשרותכם לבחור בין סוגים שונים של מוצרים ייחודיים ומפתיעים, אותן יהיה ניתן למתג בקלות.

תאריך:  22/11/2020   |   עודכן:  30/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il