X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ניקוי ספות, ריפודים ושטיחים הוא דבר שאנשים רבים מעדיפים לבצע לבד. אך החיסרון המרכזי של ניקוי ביתי הוא שתמיד ישנם כתמים עקשניים שפשוט מסרבים להיעלם. אלה יכולים להיות כתמים שומניים של אוכל על הספה בסלון או השטיח, או כתמים אחרים שפשוט אינם יורדים.
הפתרון הטוב ביותר למצבים האלה הוא הזמנה של שירות ניקיון מקצועי לריפודים. הסיבה לכך שזהו הפתרון העדיף היא שחברה מקצועית כמו "זוהר בניקיון", משתמשת בחומרים חזקים ואיכותיים ויכולה להתאים את שיטת הניקוי לכל ספה, שטיח או ריפוד. ריהוט מחומרים שונים דורש טיפול מעט אחר. ולכן, במקום לשבור את הראש מול מנוע החיפוש של גוגל ולחפש איך לנקות לבד כתמים - הרבה יותר פשוט להתקשר לצוות המומחים של "זוהר בניקיון", ולקבל ייעוץ מיידי ומקצועי.
ניקוי ספות בד עם "זוהר בניקיון"
אחד מהפרויקטים השכיחים ביותר שמגיעים לצוות של "זוהר בניקיון" הוא ניקוי ספות מבד. לעומת חומרי גלם אחרים, ספות מבד דווקא נחשבות לספות שקל יחסית לנקות. אך לצורך ניקוי יסודי וחידוש מלא יש צורך בשימוש בחומרים המקצועיים הנכונים. חומרים אלה יכולים להיות יקרים למדי, ולא תמיד נמצאים בהישג היד של המשתמש הביתי הממוצע, וזוהי סיבה נוספת שאנשים רבים פונים לניקוי מקצועי עם החברה.
בחיים היום יומיים בבית יכולות להיות סיבות רבות להתלכלכות של הספה. הדבר במיוחד שכיח בבתים בהם יש ילדים קטנים או תינוקות. ספות מבד נוטות לא פעם להתלכלך בקלות, ואם לא מנקים אותן באופן יסודי על בסיס קבוע - מצבן יכול להידרדר במהירות. פעולות כמו שאיבת אבק וניקוי בסיסי לא תמיד יכולות להספיק כדי להתמודד עם כתמים רציניים.
כאשר אנשי הצוות של "זוהר בניקיון" ניגשים לניקוי של ספה מבד, הם משתמשים במכונה ייחודית שמחדירה אנזימים לתוך הבד. האנזימים האלה מפרקים את הלכלוך מבחינה כימית בצורה יסודית, ובשילוב עם חומרי ניקוי נוספים וידידותיים לסביבה מחדשים את מראה הספה ומנקים אותה באופן יסודי ביותר. החומרים שהחברה משתמשת בהם הם ירוקים ואינם מזיקים לסביבה, כחלק מהאחריות הסביבתית ש"זוהר בניקיון" לוקחת על עצמה.
ניתן לנקות סוגי בד שונים, כמו בדים אורגניים או סינתטיים. כל סוג בד ידרוש טיפול על-ידי חומרים אחרים, אך לכל סוג של ספה מבד ניתן להתאים את הטיפול הנכון עבורה.
ניקוי הספות אורך זמן קצר יחסית, שיכול להימשך בין חצי שעה לשעתיים. לאחר תהליך הניקוי היסודי, יש לתת לספה להתייבש במשך כמה שעות נוספות. התהליך המהיר גורם לכך שניתן ביום אחד לעבור את כל שלבי הניקוי ולקבל בסופו של היום ספה מחודשת, רעננה ונקייה ביותר.
היתרונות של "זוהר בניקיון"
החברה מציעה ניקוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך הקפדה על טכניקות ניקוי איכותיות ויסודיות בפרק זמן מהיר. המומחיות הראשית של החברה היא בניקוי ספות. אך היא מציעה גם שירותים רבים נוספים בתחום, כמו ניקוי ריפודים, ניקוי שטיחים, ניקוי מיטות ילדים, ניקוי ספות וריהוט מעור וכן ריפוד ספות.
בנוסף, תוכלו לעיין במחירון ניקוי ספות באתר החברה וכך לבצע השוואת מחירים ואינדיקציה כללית על מחירי ניקוי כל סוגי הספות והריפודים הקיימים בבתים.
שירות הדגל של "זוהר בניקיון" הוא ניקוי ספות מבד, והוא נעשה על-ידי שימוש בציוד חכם ומתקדם שמספק תוצאות שקשה להתחרות בהן. תהליך הניקוי מסיר את כל סוגי הכתמים, גם אם הם עקשניים במיוחד או נמצאים על הספה כבר פרק זמן ארוך. כך, באמצעות הזמנה של צוות המומחים של החברה, ניתן למנוע הוצאה גדולה על החלפת הריהוט בסלון או בחדר השינה - ובמקום זאת לחדש את הספות ולקבל ריהוט רענן שנראה טוב ממש כמו ביום שבו הוא נקנה.

תאריך:  22/11/2020   |   עודכן:  22/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il