X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגידול בהפסד נגרם לאור המשך משבר נגיף הקורונה אשר המשיך לפגוע בהכנסות החברה מפעילות הרומינג (שירותי נדידה) הכנסות משירותים במגזר הנייח ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בסך של 327 מיליון שקל (95 מיליון דולר), עלייה של 5.1% בהשוואה ל-311 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל גידול בהכנסות משירותי האינטרנט והטלוויזיה
▪  ▪  ▪
[צילום: ליאור מזרחי/פלאש 90]

הפסדי חברת סלקום ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בסכום של 37 מיליון שקלים, פי 18.5 מן ההפסדים שנרשמו בסוף הרבעון השלישי של שנת 2019 שעמדו על 2 מיליון שקלים. הגידול בהפסד נגרם לאור המשך משבר נגיף הקורונה אשר המשיך לפגוע בהכנסות החברה מפעילות הרומינג (שירותי נדידה).
הכנסות סלקום ברבעון השלישי של שנת 2020 עלו ב-3% והסתכמו ב-956 מיליון שקל (278 מיליון דולר), בהשוואה ל-928 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות מיוחסת לעלייה של 19.2% בהכנסות מציוד אשר קוזזה כנגד ירידה של 2% בהכנסות משירותים, בעיקר שירותי רומינג. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-695 מיליון שקל (202 מיליון דולר) ברבעון השלישי של 2020.
ההכנסות משירותים במגזר הנייד ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו ב-414 מיליון שקל (120 מיליון דולר), ירידה של 5.7% בהשוואה ל-439 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ירידה זו נבעה בעיקר עקב ירידה בהיקף פעילות הרומינג של החברה (שירותי נדידה) כתוצאה ממשבר נגיף הקורונה, שקוזזה באופן חלקי מהכנסות של חברת-הבת גולן טלקום, שאוחדה החל מחודש ספטמבר.
ההכנסות משירותים במגזר הנייח ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בסך של 327 מיליון שקל (95 מיליון דולר), עלייה של 5.1% בהשוואה ל-311 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עליה זו נבעה בעיקרה מגידול בהכנסות משירותי האינטרנט והטלוויזיה.
הכנסות מציוד ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו בסך של 261 מיליון שקל (76 מיליון דולר), עלייה של 19.2% בהשוואה ל-219 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה, בין היתר, מגידול בהיקף מכירות ציוד הקצה באתר האינטרנט במגזר הנייד.

תאריך:  23/11/2020   |   עודכן:  23/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסדי סלקום זינקו פי 18.5: 37 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כ-70% דיווחו כי ידע מקצועי, מיומנויות למידה, חשיבה ביקורתית וידע כללי הן המיומנויות שאותן שיפרו במהלך לימודיהם האקדמאיים    רק חלק קטן שיפרו את מיומנויות ההדרכה והשיווק
יפעת גדות
המשרד להגנת הסביבה פנה לראשי הרשויות בישראל לריענון ההנחיות למניעה ולטיפול בהתפשטות נמלת האש הקטנה בשטחים הציבוריים; "אם לא יבוצע טיפול להדברה או מניעת התבססותה, הרשות עלולה לחשוף את הציבור למפגע בניגוד לחוק"
עידן יוסף
יו"ר שס: ״חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה בגלל הקורונה והמשבר הכלכלי. לאור ההתנהלות לאחרונה אני בספק אם יש הצדקה להמשיך בשותפות הזאת״    גנץ: לא רוצה בחירות, אך לא חושש מהן
עידן יוסף
הפרופסור אמיר ירון ממליץ לוועדת הכספים: בשנים הבאות יש להתכנס למסגרות פיסקליות רב-שנתיות שייצבו את יחס החוב לתוצר    בתרחיש הפסימי תעמוד האבטלה בשנה הבאה על 13.9%: "אם לא נדאג דרך הכשרות להחזיר אותם לעבודה, אנחנו מאבדים 20 שנות עבודה פוטנציאליות", וקרא לעבור למודל גמיש לחזרה לעבודה
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il