X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ועדת הכלכלה: לא נקבל התייעלות חד-צדדית שהיחיד שישלם את המחיר שלה הוא הצרכן מנכ"ל מסר: לא יכול להיות שמחיר האספירין בפריפריה יהיה יותר גבוה ממחירו במרכז רק בגלל עלויות שינוע יו"ר הקואליציה התייחס למיזם הסיבים והזהיר: אם נושא הפריסה ביו"ש לא ייפתר - לא נאפשר למשרד התקשורת להעביר החלטות בכנסת
▪  ▪  ▪
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ד', 25.11.20) לדיון מיוחד ברפורמה המתוכננת בדואר, ברקע הודעת משרד התקשורת כי בכוונתו לפתוח את הענף לתחרות. היו"ר יעקב מרגי, שיזם את הדיון, אמר כי מדובר בישיבה ראשונה בסדרת דיונים לבחינת הנושא, והבהיר כי הוועדה לא תקבל תוכנית התייעלות חד-צדדית, כזו שהיחיד שישלם את המחיר שלה זה הצרכן.
מנהל מינהל הדואר במשרד התקשורת, אורן לביאן, סקר בפני הוועדה את הנעשה בענף ואמר כי יש דעיכה מואצת בתחום הדואר. הוא הוסיף כי חברת הדואר צפויה להציג למשרד, בעוד כשבועיים, תוכנית לשיפור השירות. הוא הציג את עיקרי הרפורמה, ואמר שמטרתה לקצר את זמן ההמתנה בשירות טלפוני ובסניפים ולהרחיב את נגישות הציבור לקבלת דברי דואר. לביאן הוסיף כי סניפי דואר יסגרו רק אם יהיה תחליף ראוי לשירות, ושיטת פיקוח המחירים תשתנה על-מנת לאפשר תחרות, כך שהדואר יוכל לגבות "מחיר שונה שוויוני" המבוסס על עלות החלוקה.
מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי החברה עוסקת מזה 5 שנים בשיפור שירותי הדואר והיא מגיעה מדי יום לכל הארץ - מעוטף עזה ועד אילת, לערבה, ליהודה ושומרון, ליישובים הערבים ולפריפריה. עם זאת, הוא הוסיף כי מדובר בשירות שגורם לחברה הפסד של 150 מיליון שקל בשנה, ללא סבסוד, ואמר כי הדבר לא יוכל להימשך לאורך זמן. לדברי גולדשטיין, הסדרת השוק דרושה כדי לאפשר לדואר להתחרות גם בתחומים בהם הוא לא פועל, על-מנת שיוכל להמשיך לספק שירות מטבי בכל המדינה.
מנכ"ל חברת מסר, יגאל שטרית, אמר מנגד כי מסר היא התמריץ לפתיחת השוק לתחרות ומספקת שירות מקרית שמונה ועד אילת, היכן שהמדינה מאפשרת לה, ורק בדואר כמותי. לטענתו, מתווה הרפורמה של משרד התקשורת יביא לסגירת התחרות בענף הדואר ויאפשר לגבות מחיר גבוה יותר מתושבי הפריפריה. "לא יכול להיות שמחיר האספירין בפריפריה יהיה גבוה יותר ממחירו במרכז, רק בגלל שיקר יותר לשנע אותו לשם", אמר. בתגובה לשאלת היו"ר מרגי, האם מסר משתמשת בשירותי הדואר במקומות שלא כדאי לה לחלק, השיב שטרית: "חברת מסר איננה מעביר ולו מכתב אחד דרך דואר ישראל". הוא ביקש לפתוח את הענף לתחרות באופן מלא, כולל פתיחת מרכזי החלוקה.
ח"כ מאיר כהן הזהיר מהורדת טיב השירות ליישובים קטנים ולאזורי הפריפריה. ח"כ יצחק פינדרוס אמר גם הוא כי לא יכול להיות שחברה ממשלתית תוכל לעשות אבחנה בין פריפריה למרכז. ח"כ אוסאמה סעדי אמר כי המצב בחברה הערבית, מבחינת שירותי דואר, הוא קטסטרופלי. ח"כ אימאן ח'טיב יאסין ציינה כי צריך לתת שירות נאות לכל האזרחים, ולא משנה היכן הם גרים. ח"כ יבגני סובה אמר כי המטרה היא להוריד את המחיר מבלי לפגוע בשירות ובפריפריה. ח"כ מתן כהנא אמר כי הוא סבור שהתחרות כרגע קושרת את ידי חברת הדואר. ח"כ אוריאל בוסו סיפר כי כשהבן שלו התחתן ההזמנות הגיעו שלושה חודשים אחרי החתונה, וזה כמעט היה טוב לברית. ח"כ אנטאנס שחאדה קרא לבנות מודל עסקי חדש, שמתאים ליישובים הערבים, עם סבסוד מהממשלה.
פרופ' זיו רייך, שהגיש גם הוא דוח בנושא, אמר כי לא ייתכן שבפריפריה ישלמו יותר על שירותים שונים כמו על טלפון וטלוויזיה או חשמל, ולכן לא ברור למה הדואר יקבל אפשרות לתמחור דיפרנציאלי. הוא הזהיר ממצב שחברת הדואר תוריד מחירים בכדי להוציא את המתחרים מהשוק, ואז תעלה את המחיר ותוריד את רמת השירות.
במהלך הדיון ביקשו ח"כ אתי עטיה וח"כ שלמה קרעי לוודא שפריסת הסיבים לא תפגע ביישובי יהודה ושומרון. מרגי הבהיר כי אין בכוונתו לאפשר לכך לקרות. יו"ר המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר כי המשרד עושה רפורמה שלא תיתן שום דבר ליהודה ושומרון. לדברים התפרץ ח"כ שחאדה, היו"ר ביקש להוציא אותו והבהיר: "לא יהיה דיון פוליטי פה".
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, אמר לקראת תום הדיון כי אם נושא פריסת הסיבים ביו"ש לא יטופל זה יכול להביא להחלטה שלו, כיו"ר קואליציה, לעצור קידום החלטות של משרד התקשורת. "אם נושא הסיבים האופטיים לא ייפתר לא נוכל לאפשר למשרד התקשורת להעביר פה פעולות בכנסת, כי זה חוצה גבול שלא צריך לחצות. שר התקשורת, שמציג עצמו כאיש ימין ואיש ארץ ישראל, לא יוכל לקפח את יהודה ושומרון", אמר זוהר.
ראש מטה שר התקשורת, עמית פרסיקו, ביקש להתייחס לכך ואמר כי יהודה ושומרון היא חלק מתוכנית פריסת הסיבים של המשרד, והשר רואה בכך חשיבות גדולה. לביאן התייחס לטענות באשר לרפורמה בדואר, ואמר כי מדובר בעבודה שקולה ומדודה, שתוצג כשתתגבש התמונה המלאה. "הטענות למחיר דיפרנציאלי, לסגירת סניפים ופגיעה באוכלוסיות מוחלשות לא נכונות", אמר.
היו"ר מרגי סיכם את הדיון ואמר כי מדובר בישיבה ראשונה מתוך סדרת דיונים בנושא. לדבריו, בדיון הבא תוצג בפני הוועדה תוכנית חברת הדואר לשיפור השירות לציבור. "הוועדה בעד תחרות מלאה, הוגנת ופתוחה לכולם, ותבחן בקפידה את פתיחת התחרות בענף הדואר. הוועדה סבורה שלא ייתכן משרד התקשורת וחברת הדואר יתנו יד לשום פעולה שתבדיל בין המרכז לפריפריה ובין ערים גדולות ליישובים קטנים ומרוחקים. יש לתת לכל אזרחי ישראל את אותו שירות ובמחיר זהה. הוועדה מבקשת לקבל את תוכנית ההתייעלות של הדואר, ותבחן אותה תוך שמירת זכותו של הצרכן לקבל שירות בסיסי בנגישות רבה", אמר.
היו"ר מרגי התייחס בסיכום גם לסוגיית הסיבים, והוסיף כי התחייב שבחקיקה לא יאפשר לקפח אזורים כאלה ואחרים בגלל שיקולי רווחיות.

נוהל למכירת מניות חברת דואר ישראל בע"מ / נוהל
המתמודדים ידרשו להציג תכנית עסקית בהיקף של עד 20 עמודים. על התכנית לכלול גם תקציר מנהלים. הניקוד לתכנית העסקית יינתן בהתאם למידת ישימות התוכנית, התאמתה לחברת הדואר והסביבה העסקית והענפית במסגרתה היא פועלת, תמיכה בפיתוח מנועי צמיחה עתידיים, בשילוב עם הניסיון הקיים של המציע, והצעת המענה שתינתן על ידי התכנית לאחת או יותר מהנקודות הבאות: תמיכה והובלה של תחום הדואר והחבילות, קידום החברה במתן שירות ללקוח, קידום הנפקת החברה בשוק ההון, שיפור איכות הניהול בחברה, תמיכה ופיתוח פעילות בנק הדואר (50 עמ')
ועדה מייעצת לשר התקשורת לבחינת שירותי דואר בתחום השמור - פרסום עמדות הציבור / מסמך
עמדות הציבור שהתקבלו לטיוטת דו"ח הוועדה המייעצת לשר התקשורת לבחינת שירותי הדואר בתחום השמור (67 עמ')
ועדה מייעצת לשר התקשורת לבחינת שירותי דואר בתחום השמור - המלצות מעודכנות ודיון בהערות הציבור / דוח
המלצות לשיפור שירותי דואר ישראל בעקבות שורת ליקויים (49 עמ')
עיקרי המלצות הועדה המייעצת לשר התקשורת לבחינת שירותי דואר בתחום השמור / מצגת
מצגת לוועדת הכלכלה 25.11.20 (8 עמ')
תאריך:  25/11/2020   |   עודכן:  25/11/2020
+הפייסבוק בערבית של משרד החוץ: 100 מיליון איש לרשומה
00:52 26/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

40 הדמויות הפעילות ביותר בעולם למען מדינת ישראל, של סוכנות הידיעות היהודית JNS, השתתפו בכנסת בישיבת-הוקרה לפועלם  ▪  יוסף חדאד מנכ"ל "ביחד ערבים זה לזה": אני ערבי גאה וישראלי גאה, גאה לומר את האמת ואת העובדות כפי שהן

פייסבוק משרד החוץ בערבית
+"עלולים למצוא עצמנו עם 13-12 אחוזי אבטלה"
00:24 26/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ חיים כץ על הקמת מנהלת הכשרות מקצועיות במשרד האוצר: "לאוצר אין כאן מקום, זה עניין של אגו בין שרים. המנהלת לא תקום בשנים הקרובות"  ▪  יו"ר הוועדה לעידוד תעסוקה, עטייה: "לטפל בהכשרות במקום לתת דמי אבטלה, להתאים את אותן לצרכי השוק ולשלב בכך דמי קיום, מלגות ותמריצים להשתלבות מחודשת בשוק התעסוקה"

ישיבת ועדת המשנה לעידוד תעסוקה והכשרות מקצועיות [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+"היוועדות חזותית בוועדות התכנון - מוצא אחרון"
23:23 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הפנים אישרה צו המאריך ב-3 חודשים את האפשרות לדיון חזותי בוועדות התכנון  ▪  יו"ר הוועדה: מנהל התכנון חייב לדאוג לתקציב לשדרוג המערך המחשובי, להקים פניות ציבור, ולחייב פרסום האפשרות לבקש דיון פיזי או התקשרות בזום במשרדי ועדות התכנון

חיימוביץ'. לא להתאהב בשיטה [צילום: דוברות הכנסת]
+"לא נאשר השנה תקציב לשנת 2021"
22:14 25/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נתניהו ערך סדרת פגישות עם גורמים בליכוד ביחס לאפשרות הקדמת הבחירות ועריכת בחירות מקדימות בליכוד לקראת הבחירות לכנסת  ▪ "לא נאשר השנה תקציב ל-2021 בשום אופן, ננסה למשוך כמה שאפשר בממשלה הזאת, אבל כנראה שיהיו גם בחירות וגם פריימריז"

נתניהו. "כנראה יהיו בחירות ופריימריז" [צילום: לשכת ראש הממשלה]
שר הביטחון גנץ. הליכוד גורר רגליים [צילום: תומר נויברג פלאש 90]
+אי החלטה על העלאת גיל פרישת הנשים: המצב הגרוע ביותר

16:02 25/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מנהל החטיבה הכלכלית במשרד מבקר המדינה: "גיל פרישת הנשים בישראל נמוך משמעותית ביחס לרוב מדינות ה-OECD והדוח מפרט את השיקולים נגד העלאת גיל הפרישה לנשים ואת השיקולים בעד"

[צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן]
+שר המודיעין מאשר: "אירן מנסה להשפיע על דעת הקהל"
15:33 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לדברי אלי כהן, פעלה אירן להפיץ תכנים בעברית ובערבית, תוך התמקדות באירועים אקטואליים בישראל, כולל תמונות ממחאת הדגלים השחורים וביקורת על מדיניות נתניהו  ▪  הורוביץ: "אתה באמת חושב שהמחאה היא בגלל אירן?!"

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+186 סטודנטים-עולים יוכלו לשוב מחו"ל עד 13 בדצמבר
14:12 25/11/20  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת העלייה והקליטה דוד ביטן סיכם עם משרד הקליטה כי סטודנטים-עולים, שנסעו עם תחילת הסגר השני לבקר את משפחותיהם בחו"ל, יוכלו לשוב ארצה עד 13 בדצמבר, בלי שתישלל זכאותם לשכר הלימודים המשולם ע"י משרד הקליטה.
 
איציק אוחנה, סמנכ"ל משרד הקליטה, הודיע כי סטודנטים הלומדים במוסדות בארץ, שבעקבות הקורונה יצאו לבקר את משפחותיהם בחו"ל – יוכלו לשוב לארץ עד ה-13 בדצמבר. מי שיחזור לאחר מועד זה - יגיש בקשה בנפרד למימון שכר-הלימוד ע"י מינהל הסטודנטים. הוא הדגיש כי לכל הסטודנטים-העולים נשלחה הודעה אישית בדוא"ל וגם פורסמה הודעה ברוח זו באתר המשרד.
 
לפי נתוני מינהל האוכלוסין, במהלך אוקטובר יצאו מהארץ וטרם חזרו 186 סטודנטים, מתוך 5,596 סטודנטים-עולים. ההכרח לחזור לארץ עד 15 בדצמבר, הוא בגלל חיוב התקציב מול מוסדות הלימוד ב-15 בדצמבר. אחר-כך זו כבר שנת-תקציב אחרת".

+הליכוד: ימינה מפלגת לווין, מוטב לבנט להתפקד ליש עתיד
13:51 25/11/20  |  עידן יוסף

בליכוד תוקפים את נפתלי בנט על כך שבמהלך ראיון האשים את המפלגות החרדיות בפירוק גוש הימין בכך שהצטרפו לממשלה בלי ימינה, ומסרו: "ברית האחים חוזרת על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה, הודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו בשבוע הבא - היום בנט מודיע רשמית ש'אין גוש ימין'. במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד".

+בטרומית: שלילת אפוטרופסות מהורה שהורשע ברצח הורה נוסף של הקטין
13:40 25/11/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (תיקון - שלילת אפוטרופסות מהורה שהורשע ברצח הורה נוסף של הקטין או של הקטין), התשפ"א-2020 של חבר הכנסת גדעון סער.
מוצע בה לשלול אפוטרופסות מהורה אשר הורשע בעבירת רצח או רצח בנסיבות מחמירות של בן זוגו שהוא הורה של מי מהקטינים, או רצח כאמור של אחד הקטינים.
ח"כ גדעון סער: "שוחחתי עם גברת לילי בן-עמי, אחותה של מיכל סלע שנרצחה ע"י בן-זוגה ונדקרה על יד מיטתה של בתה בת שמונת החודשים בעת הרצח. האם אנחנו יכולים להעלות על הדעת שלאב בבית הכלא יהיו זכויות הוריות כלפי אותה ילדה? האם אנחנו יכולים להשלים עם תופעה שילד שראה את אמו נרצחת מול עיניו ע"י אביו, מבחינת זכויות הוריות עולם כמנהגו נוהג אחרי זה? זו הרי הפרה של כל תפיסה מוסרית".
55 תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת שתכריע היכן יתקיים המשך הדיון בהצעה.

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: תוארך תקופת הגבלת פיטורים של אישה השוהה במקלט לנשים מוכות
12:59 25/11/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון - הגבלת פיטורים של אישה השוהה במקלט לנשים מוכות), התש"ף-2020 של חברת הכנסת קארין אלהרר, והצעה דומה של ח"כ תמר זנדברג.
מוצע בה כי איסור הפיטורים של עובדת שנעדרה מעבודתה בזמן שהייתה במקלט לנשים מוכות יחול לתקופה של שישה חודשים לאחר תום ימי היעדרותה ולא לתקופה של 90 יום. 44 תמכו בהצעות ללא מתנגדים והן יועברו לוועדה לקידום מעמד האישה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אנטאנס שחאדה / Mtanes  Shihadeh  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  דני גולדשטיין / Dany Goldshtein  דני גולדשטיין / Danny Goldshtein  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יבגני סובה / Yavgeni Sova  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל הדואר: השירות האוניברסלי מפסיד לנו 150 מ"ש בשנה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה יהיה עם המכתבים?
נחמיה תנא  |  25/11/20 17:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
הוועדה התכנסה לישיבה טלפונית כדי לאשר את ההצעות, והן יעלו בהמשך היום לאישור בקריאה טרומית במליאת הכנסת
עידן יוסף
היקף הנשים המשרתות כפקידות ירד ב-25% - כך דיווח צה"ל לוועדת החוץ והביטחון    הוועדה קוראת לוועדה בראשות מפקד מז"י לבחון פתיחתם לשירות נשים של כל מקצועות צה"ל
עידן יוסף
לטעמו של עופר מלכה, טעות לשים את כל כובד משקל התכנון התחבורתי בישראל על מיזם זה    האוצר: המטרו עבר בדיקת כדאיות כלכלית משמעותית, ולכן משרד האוצר פועל ככל הניתן לקדמו    יו"ר הוועדה לביקורת מדינה קורא להקים ועדה מיוחדת בכנסת לנושא המטרו
עידן יוסף
בשנה אחת היו 899 פניות חדשות בשפה הערבית לקו החרום    נשים ערביות חוששות לאבד את מקור פרנסתן כתוצאה מהגשת תלונה על הטרדה במקום העבודה    בנוסף, קיים אי-אמון במערכת החוק ותפיסות לגבי הטרדה מינית הרווחות בתוך החברה הערבית
עידן יוסף
תוכנית למניעת אלימות כלפי נשים הייתה אמורה להיות מתוקצבת במסגרת תוכנית חומש, משנת 2017 ב-50 מיליון שקל בכל שנה, מה שלא קרה בפועל    במשרד האוצר טענו כי התוכנית עברה ללא תכנון תקציבי, וכי לשנת 2020 הוקצבו עבור משרד הרווחה 50 מיליון שקל, כאשר בכוונת המשרד להכניס סכום זה לבסיס התקציב כשיגובש תקציב סדור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il