רווחי רשת השיווק יוחננוף ירדו בתשעת החודשים הראשונים של השנה בשיעור של כחצי אחוז ועמדו על 72.5 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של 72.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הרבעוני של הרשת, ברבעון השלישי של השנה צנח בשיעור של 39.3% ועמד על 13.1 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של 21.7 מיליון שקלים ברבעון השלישי של 2019.
הכנסות הרשת עלו מינואר ועד ספטמבר בשיעור של 5.1% ועמדו על 2.29 מיליארד שקל, לעומת הכנסות בסך 2.18 מיליארד שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2019. ההכנסות ברבעון השלישי עלו ב-7.2% ועמדו על סך של 821 אלף שקל, לעומת הכנסות רבעוניות של 765.7 אלף שקל ברבעון השלישי אשתקד.
בחודש ספטמבר האחרון רכשה רשת יוחננוף חמישה סניפים של רשת יינות ביתן, כולל הציוד הנמצא בהם. מדובר בסניפים בעפולה, בשכונת נחלת יצחק בתל אביב, בחדרה, בטבריה ובקרית שמונה. "על-מנת למצות את פוטנציאל המכירה המרבי מהסניפים החברה מעריכה כי העלות הכוללת של השיפוץ וביצוע עבודות ההתאמה בסניפים תהיה בסך של 35 מיליוני שקלים לכל הסניפים יחד", ציינה החברה.