X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים
[צילום: מן הטלוויזיה]

"שס ויהדות התורה עובדות בשירות הרוצחים" - כך טען אביגדור ליברמן כלפי המפלגות החרדיות, והוסיף: "קורא לארגוני הנשים להכריז מלחמה על סיעות שס ויהדות התורה".
על חוקי כחול לבן אמר יו"ר ישראל ביתנו בפתח ישיבת הסיעה: "מדובר במסך עשן בלבד. גנץ לא מתכוון באמת לקדם את החוקים, הוא מעוניין ברעש תקשורתי. אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שהוא נזכר בחוקים האלה דווקא בשבוע שבו עולה חוק לפיזור הכנסת?".

תאריך:  30/11/2020   |   עודכן:  30/11/2020
+"טעות להגיד שאין הדתה בבתי הספר"
23:55 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החינוך: לייצר שוויון בין הזרמים. לא כל העמותות שנכנסות ללמד בבתי הספר בחינוך הממלכתי ראויות שתכניהן יילמדו  ▪  ח"כ שטרית: הפורום החילוני מנסה לאנוס את בתי הספר בזרם הממלכתי לקבל את התיאוריה של מדינת כלל אזרחיה  ▪  ח"כ טייב: הוצאתם את ארון הספרים היהודי ממערכת החינוך ועכשיו אתם מתלוננים שעמותות חיצוניות נכנסות ומלמדות תכנים יהודים?!

נציג משרד החינוך בדיון
רם פרומן. לא מכבדים את הציבור החילוני
+כ-19% מילדי ישראל חוו פגיעה מינית
21:40 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

42% מהילדים שדיווחו כי נפגעו מינית ציינו כי הפגיעה כללה מגע פיזי  ▪  יו"ר הוועדה לזכויות הילד: "לפי הקולות מהשטח, רמת הפגיעות המיניות בילדים וילדות גבוהה הרבה יותר ממה שמדווח; יש להקים גוף מתכלל"

[צילום אילוסטרציה: AP]
+הנדל והאוזר יצביעו בעד פיזור הכנסת
18:05 30/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר התקשורת הצהיר כי אם תעלה הצעה לפיזור הכנסת תצביע מפלגת דרך ארץ בעדה  ▪  "אני רואה רק מסלול אחד - הליכה לבחירות. הממשלה לא מתפקדת מספיק טוב"

הנדל והאוזר. אפשרו את הקמת הממשלה [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
נתניהו. גוררים אותנו לבחירות [צילום: מן הטלוויזיה]
+6.12 מיליארד שקל - בפטור ממכרז
17:47 30/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

התקשרויות בפטור מהוות 18% מסך כל ההוצאות הממשלתיות אשר עומדות על כ-34 מיליארד שקל בשנה  ▪  ח"כ משה ארבל: ישנן חברות שיכלו לקחת חלק במכרז הזה אם היה מתקיים. זה הכסף של כולנו וחובתנו לפקח על הדבר הזה

"כך מתנהלים נתיבי ישראל ומשרד התחבורה" [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+לאפשר לעיריות דחיית תשלומים של עסקים סגורים
16:55 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עודד פורר: גם הארכת התקשרות אוטומטית עד סוף 2021 תקל על עסקים קטנים  ▪  קרן ברק: אם לא ניתן להם הנשמה, לא יהיו משלמי מיסים והקופה הציבורית תתרוקן  ▪  איילת שקד: בעלי מקומות פרטיים הולכים ומתפשרים ודוחים ופורסים, ודווקא העיריות לא

[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+הורה שכול יוכל לציין בספח תעודת הזהות "חלל מערכות ישראל" או "נספה פעולת איבה"
16:48 30/11/20  |  עידן יוסף

ועדת החוקה אישרה (ב') את תקנות מרשם האוכלוסין, לפיהן יתאפשר להורים שכולים שילדם נפל במערכות ישראל או נספה בפעולות איבה לרשום זאת בספח תעודת הזהות שבידם לצד שמו של הילד שנפטר בנסיבות אלו. עד היום ניתן היה לכל היותר לבקש להשאיר את שם החלל או הנספה בתוספת הציון "ז"ל". התקנות ייכנסו לתוקפן 3 חודשים מיום פרסומן.
יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "התיקון קטן אבל הוא ענק, אמיתי ומחויב מציאות, נפלה בחיקנו הזכות לתקן זאת. החובה שלנו היא לדאוג להנצחה ואני מודה לידידי השר אריה דרעי על הטיפול המהיר בנושא. אני מודה לכם בשם כל עם ישראל, זה מעשה נכון שמייחד אותנו כעם".

+שתי ועדות משותפות חדשות בכנסת
16:43 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדה בראשות צבי האוזר תעסוק בישומים ביומטריים במערכת הביטחון  ▪  יעקב אשר יעמוד בראש ועדה להאזנות סתר

ח"כ יעקב אשר [צילום: דוברות הכנסת]
+"סוגיה צרכנית, לא בתחום הטיפול שלנו"
16:30 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במהלך הסגר הראשון יצאה הנחיה ממשרד הרווחה בדבר איסור גביית תשלום מהורים ע"י מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך בגין תקופה זו, אך לא בסגר השני  ▪  ח"כ טלי פלוסקוב: "לא ייתכן שכל אחד עושה כרצונו ואנשים משלמים כסף על שירות שלא קיבלו; קחו אחריות וקבלו החלטה מחייבת בתוך שבוע"

ח''כ משה אבוטבול [צילום: ערוץ כנסת]
[צילום: חן ליאופולד/פלאש 90]
+השר אמסלם לאופוזיציה: "אתם מעלים גרה"
16:26 30/11/20  |  עידן יוסף

השר המקשר בין הכנסת לממשלה, ח"כ דוד אמסלם, עלה לדוכן המליאה להשיב להצעות אי אמון שהעלו יש עתיד-תל"ם, ימינה וישראל ביתנו. לדבריו, הדברים שנאמרים ממוחזרים ו"אתם מעלים גרה", והיות שהוא עולה להשיב - הוא מציע להם לשמוע את הקלטת תשובתו מהשבוע שעבר, וירד מן הדוכן.
יו"ר ימינה, השר נפתלי בנט, שנאם לפניו, כלל לא נשאר לשמוע את תשובת השר. ויו"ר הכנסת יריב לוין העיר שמדובר בהתנהגות לא מכבדת מצד בנט, ולא בפעם הראשונה.

+שס: גנץ במצוקה פוליטית ומעוניין בבחירות
16:12 30/11/20  |  עידן יוסף

סיעת שס בתגובה להצעות החוק של כחול לבן: ״השר בני גנץ וכחול לבן החליטו לפרק את הממשלה וללכת לבחירות. הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה״.

+גנץ: נחליט מחר בערב איך להצביע
16:04 30/11/20  |  עידן יוסף

‏גנץ בסיעת כחול לבן: נחליט איך להצביע על פיזור הכנסת מחר בערב. כחול לבן בתגובה לדברי נתניהו: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב".

+דחיית תשלומי ההלוואות לא פוגעת בדירוג אשראי הלקוחות
15:58 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ אסנת מארק פנתה לבנק ישראל ולבנקים בבקשה להסביר לציבור על המשמעויות של דחיית התשלומים ומשמעות חוק נתוני אשראי  ▪  עידן רול: חשש לעלייה בריביות

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+נתניהו: הליכוד יצביע נגד פיזור הכנסת
15:12 30/11/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה ‏נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "ביום רביעי, האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות". הוא לא פירט מה הוא עושה למען אחדות.
הוא פירט את מהות האחדות אותה הוא מציע: "אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בנחישות בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאיים, לאזרחים. אחדות, כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום. אלו המשימות שלנו ואנחנו צריכים לעשות אותן יחד.
"אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת לא למען בחירות, לא למען פוליטיקה, אלא למענם - למען כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. למען אחדות", דברי יו"ר הליכוד.

[צילום: מן הטלוויזיה]
+הוארך ב-5 שנים פטור מהיטל השבחה למתקנים פוטו וולטאים
15:09 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה קרא גם לחברות הסולאריות להשתתף במאמץ להפחתת מחירים  ▪  בשל מחלוקת עם משרד הפנים לא אושר פטור למתקנים מעל בריכות דגים ומאגרי מים  ▪  יוזמת ההצעה, ח"כ חיימוביץ': ללא ההארכה הענף הסולארי היה חוטף מכה אנושה

[צילום: חן לאופולד, פלאש 90]
+לפיד: יעלון מעדיף אותי בראשות הממשלה
14:50 30/11/20  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד-תל"ם, יאיר לפיד, בתשובה לשאלת כאן חדשות אם יתמוך בממשלה זמנית בראשות יעלון: "הוא מעדיף אותי בראשות הממשלה". עוד אמר לפיד בפתח ישיבת הסיעה: "אם כחול לבן יעשו את הדבר הנכון, בעוד 48 שעות הממשלה תלך הביתה, וישראל תצא לדרך חדשה. בעוד 48 שעות אנחנו יכולים לסיים את דרכה של הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה. אני קורא מפה למפלגת כחול לבן: מה שהיה היה. בואו נעשה יחד את הדבר הנכון".

[צילום: מן הטלוויזיה]
+א"א לשכתב הפתרון התקציבי ל-2020
14:45 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אומר כי אפשרות זו מצריכה בחינה משמעותית מאוד  ▪  בכל תרחיש תחל 2021 בתקציב המשכי, בין אם על בסיס תקציב 2019 ובין אם על בסיס תקציב 2020, והדבר ידרוש שינויי חוק משמעותיים, על-מנת לשמר את התוספות התקציביות הגדולות שאושרו השנה בשל הקורונה  ▪  אגף התקציבים: "תקציב 21' צריך להיות מוגש לממשלה באמצע דצמבר ולכנסת עד אמצע ינואר"

מאיר לוין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בכירים ביהדות התורה בתגובה לגנץ: "לא נשחק לידי פוליטיקאים ירוקים תאבי כותרות"
14:18 30/11/20  |  עידן יוסף

בכירים ביהדות התורה אמרו בתגובה להודעת שר הביטחון בני גנץ על שורת החוקים שבכוונתו לקדם: "מיותר להגיב לניסיונות הנפל הללו, לא נשחק לידיהם של פוליטיקאים ירוקים תאבי כותרות" (מעריב).

+יוארך תיקון שיסייע לחברות התעופה על-חשבון הנוסעים
13:47 30/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה: ההוראה תחול על טיסות שימריאו החל ב-1 בדצמבר 2020 ועד 31 בדצמבר 2020  ▪  מרגי: הצעת החוק לצמצם את זמן ההחזר הכספי על טיסה שבוטלה מ-90 ל-30 יום תעלה היום לאישור בקריאה ראשונה במליאה - ותאושר בהקדם בוועדה

ח"כ מרגי בדיון בוועדה [צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב]
+95 יחידות ממשלתיות מצפצפות על חוק המעבר לירושלים
13:26 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה: אם הממשלה לא תפעל ליישום החלטתה למעבר יחידותיה לירושלים - הוועדה תיזום חקיקה בעניין  ▪  ראש האופוזיציה בעיריית ירושלים, עופר ברקוביץ': ירושלים צריכה להיות עיר ממשל - המהלך יכול להכניס לעיר 350 מיליון שקל  ▪  נציג רשות החברות הממשלתיות: החברות שיכולות לעבור טוענות שזה לא כלכלי עבורן

עופר ברקוביץ [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+גנץ הורה לקדם חקיקה לנטרול חוק הלאום ולקידום הלהט"ב
12:48 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כחול לבן הודיעה כי תקדם השבוע סדרת חוקים משמעותית - חוק יסוד השוויון, חוק הפונדקאות וחוק יסוד מגילת העצמאות  ▪  גוש הליכוד-חרדים צפוי להתנגד, והכנסת עשויה להתפזר לבחירות

גנץ. מפרק את החבילה [צילום: גדעון שרון/דוברות הכנסת]
+נתניהו ימסור אחה"צ הצהרה בנושא הבחירות
12:35 30/11/20  |  עידן יוסף

בשעה 15:00 ראש הממשלה נתניהו ימסור הצהרה מיוחדת בעניין הבחירות. ההצהרה תועבר בשידור חי בערוץ הכנסת מישיבת סיעת הליכוד.

+"במצב הקיים לא נאשר להאריך את פיילוט הקניונים"
11:35 30/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ אשר: "פרצה שקוראת ללחץ שאכן הגיע. צריך ללכת על משהו סביר עם פריסה נכונה"  ▪  פרופ' גרוטו: "בעקבות הלקחים נבוא עם הצעה לתיקון התקנות שבו יהיה פיזור אחיד של האנשים, כך שנאפשר בחנויות כניסה של יותר מ-10 אנשים"

ח"כ אשר. "צריך לרווח" [צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהדות התורה והשבת  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: שס ויהדות התורה עובדות בשירות הרוצחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
אומר כי אפשרות זו מצריכה בחינה משמעותית מאוד    בכל תרחיש תחל 2021 בתקציב המשכי, בין אם על בסיס תקציב 2019 ובין אם על בסיס תקציב 2020, והדבר ידרוש שינויי חוק משמעותיים, על-מנת לשמר את התוספות התקציביות הגדולות שאושרו השנה בשל הקורונה    אגף התקציבים: "תקציב 21' צריך להיות מוגש לממשלה באמצע דצמבר ולכנסת עד אמצע ינואר"
מירב ארד
ועדת הכלכלה אישרה: ההוראה תחול על טיסות שימריאו החל ב-1 בדצמבר 2020 ועד 31 בדצמבר 2020    מרגי: הצעת החוק לצמצם את זמן ההחזר הכספי על טיסה שבוטלה מ-90 ל-30 יום תעלה היום לאישור בקריאה ראשונה במליאה - ותאושר בהקדם בוועדה
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה: אם הממשלה לא תפעל ליישום החלטתה למעבר יחידותיה לירושלים - הוועדה תיזום חקיקה בעניין    ראש האופוזיציה בעיריית ירושלים, עופר ברקוביץ': ירושלים צריכה להיות עיר ממשל - המהלך יכול להכניס לעיר 350 מיליון שקל    נציג רשות החברות הממשלתיות: החברות שיכולות לעבור טוענות שזה לא כלכלי עבורן
עידן יוסף
כחול לבן הודיעה כי תקדם השבוע סדרת חוקים משמעותית - חוק יסוד השוויון, חוק הפונדקאות וחוק יסוד מגילת העצמאות    גוש הליכוד-חרדים צפוי להתנגד, והכנסת עשויה להתפזר לבחירות
מירב ארד
ח"כ אשר: "פרצה שקוראת ללחץ שאכן הגיע. צריך ללכת על משהו סביר עם פריסה נכונה"    פרופ' גרוטו: "בעקבות הלקחים נבוא עם הצעה לתיקון התקנות שבו יהיה פיזור אחיד של האנשים, כך שנאפשר בחנויות כניסה של יותר מ-10 אנשים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il