X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התחבורה פרסם מכרז למחקר כלכלה התנהגותית שיבחן מהם החסמים שמונעים מהציבור לוותר על הרכב הפרטי לטובת התחבורה הציבורית ואיזה שיפורים יש לעשות כדי לשפר את חוויית הנסיעה באוטובוס
▪  ▪  ▪
נוסעים עולים לאוטובוס תחבורה ציבורית במזרח ירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מבקשת לזהות בעיות וקשיים שחווים המשתמשים בתחבורה הציבורית, ובעקבות זאת להגדיר את הפעולות שיש לנקוט על-מנת להפחית את החסמים ולהגביר את השימוש בתחבורה הציבורית בישראל. ממכרז שפרסמה, עולה כי בכוונת הרשות, בסיוע חברת עדליא, להתחיל בביצוע האמור על-ידי תהליך של מיפוי התנהגותי.
המיפוי ההתנהגותי יבחן את תהליך הנסיעה במלואו בקרב משתמשים בתחבורה הציבורית - החל בהצטיידות וטעינה של אמצעי תשלום, דרך בחירת מסלול ואמצעי נסיעה, ועד ההגעה ליעד; תוך התייחסות לחוויית הנסיעה עצמה. על בסיס מיפוי זה מצופה כי ניתן יהיה לאתר חסמים לשימוש בתחבורה ציבורית, ולגבש פתרונות מותאמים שיאפשרו טיפול בחסמים ושיפור חווית הנסיעה לאזרח. כל זאת, במטרה להסיט משתמשים מהרכב הפרטי לתחבורה הציבורית.
בשלב הראשון יתקיים אפיון של תהליך המיפוי ההתנהגותי, והתוצר הנדרש בו נועד להוות תשתית לתוכנית אסטרטגית בתחום ההתנהגותי בתחבורה הציבורית, אשר, אם תידרש, תיושם בשלב היישום. שלב זה יכלול שני חלקים מרכזיים - החלק הראשון "מחקר ראשוני וניתוח ציר", והשני "העמקה מחקרית"; ובגדרם תידרש עבודת תשתית נרחבת המצביעה על כיוונים אפשריים להתערבות התנהגותית, ואשר תכלול שימוש בסקירת ספרות, בבוחן מקרי (Case Study), בראיונות עומק, בסקרים, בתצפיות ובכלים נוספים.
בשלב הבא, המוגדר כאופציונלי, ויופעל בהתאם להחלטת עדליא ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי, ייבדקו שביעות רצון מביצוע שלב האפיון, מסגרת תקציבית ושיקולי מדיניות. שלב היישום, ככל שיופעל, יכלול ביצוע פעולות המשך בהתאם לממצאים ולתוצר שיוצגו בשלב האפיון, תוך שיח קבוע ומתמשך בין מנהל המיזם וחברת עדליא.

תאריך:  24/12/2020   |   עודכן:  24/12/2020
+קנסות במקום אישום לנהגי מוניות
12:13 24/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אומר שההחלטה להעמיד לדין נהג מונית על גביית יתר של 3.80 נראתה בתחילה מקוממת - אך היא עולה בקנה אחד עם מדיניות התואמת את פסיקתם של בתי המשפט

להטיל עונשים מרתיעים [צילום: קובי גדעון, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד להסיט ישראלים לתחבורה הציבורית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאוד פשוט
אורי... .  |  24/12/20 15:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
מסילת החוף היא עמוד השידרה המרכזי של רשת המסילות הארצית, ומובילה כיום 7 רכבות לשעה לכל כיוון, בשעות השיא    במצב הקיים, שבו מסילה אחת לכל כיוון, לא ניתן להגדיל את תדירות הרכבות בקו    ההכפלה תאפשר הגעה מחיפה לת"א בתוך 28 דקות עם רכבת בכל 4.5 דקות
עידן יוסף
שימש במגוון תפקידים בקריה האקדמית אונו בירושלים עד שנהיה יו"ר    ושימש כחבר הנהלה בבית התפוצות ובקונגרס היהודי העולמי וכמנכ"ל משרד הדתות
עידן יוסף
יו"ר הוועדה לפניות הציבור מגלה כי חשש מפני התגודדויות של נוער שוליים ברחבת הכותל המערבי הוא החסם המונע פתיחת קווי לילה לאתר    מביע תמיכה בבנייה של הרכבת הקלה ברחובות ירמיהו בר-אילן
יאיר דקל
הסבא ייצא עם נכדו לטיול משותף בן שלושה ימים בתל אביב    שלושה ימים, שהסבא הקדיש לנכד וזה, מסתבר, נהנה יותר מאשר מטיסה לברצלונה
אמיר רוזנבלום
מערכת התחבורה הציבורית, למרות השיפורים האחרונים, כולל נת"צים שהולכים ונפרשים בכל הכניסות והיציאות מהעיר, עודנה אנכרוניסטית ועודנה מצריכה את רוב רובם של המשתמשים בתחבורה פרטית, להמשיך ולהשתמש בה גם במהלך השנים הקרובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il