X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לא יתמודד בבחירות הקרובות

פייגלין: "קשה להכיל אותנו"

שולל חיבורים פוליטיים גם אם קיימת אפשרות להיכנס לכנסת לא קורא למי להצביע וטוען כי הבחירות הבאות בפתח "פוליטיקת האנשים העלימה לחלוטין את הפוליטיקה של הרעיונות" ימשיך להפיץ משנתו בערוץ תוכן בתשלום
▪  ▪  ▪
פייגלין. מוותר מראש [צילום: תומר נוירג/פלאש 90]

יו"ר זהות, משה פייגלין, מודיע (יום ה', 24.12.20) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות מאחר שאין בציבור יכולת הכלה לרעיונות שמובילה תנועתו. פייגלין הדגיש כי גם אם קיימת האפשרות שיעבור את אחוז החסימה לא יתמודד: "כיוון שההחלטה היא אסטרטגית, כיוון שהיא אינה תלויה בשאלה אם יש סיכוי או אין סיכוי להיכנס לכנסת, אלא בשאלה אם יש סיכוי להוביל לשינוי מתוכה, וכייוון שהתשובה שנתתי לעצמי היא שלילית - החלטתי לפרסם את החלטתי כבר עכשיו - והזדמנויות טקטיות (כמו חיבורים או הצעות לשריונים שונים) לא ישנו את דעתי". עם זאת ציין כי אם יחול בעתיד שינוי אסטרטגי ישוב וישקול את השימוש בכלים הפוליטיים.
"בבחירות מועד א' הצלחתי לחשוף את הציבור הישראלי לשיח של תוכן, במקום השיח האישי הבלעדי, שממלא כיום עד אפס מקום את המרחב הפוליטי", הסביר פייגלין את הסיבות לוויתור. "הייתי קרוב מאוד ליצירת חיבור בין רעיונותי למרחב העשייה הפוליטי, אך כזכור חסר לבסוף למפלגתי כשליש מנדט כדי לצלוח את אחוז החסימה. הפחד מפני החדש והלא מוכר, ניצח את התקווה לשינוי. פוליטיקת האנשים העלימה לחלוטין את הפוליטיקה של הרעיונות.
לדבריו, ישראל נותרה ללא חזון, ללא בשורה ובלי שום תקווה מהותית לשינוי. "נותר רק התיקו המשתק שבין 'כן ביבי' ל'לא ביבי' וכתוצאה מכך, לא ניתן ליישם בישראל שום מדיניות של ממש. מה שהיה הוא שיהיה, ועל אף שהמצב החברתי, הכלכלי, הביטחוני והבריאותי הולך ומחמיר, תוסיף החברה הישראלית לצפות בנבחריה, אוחזים זה בגרונו של זה ומבוססים בבוץ בלי שום יכולת להוביל שינוי אסטרטגי לשום כיוון.
הוא העריך כי בחירות מועד ה' בפתח. "מאז מועד א', הלך השיח ורק התדרדר עוד הרבה יותר. אין בו יכולת הכלה לרעיונות בכלל ולרעיונותיה של 'זהות' - בפרט. לכן, לאחר התלבטות קשה, הגעתי למסקנה שאין מקום לריצה של זהות בבחירות הקרובות".
מאז 1996 מפיצה תנועת מנהיגות יהודית עלון ברוח ערכי זהות. פייגלין הודיע כי ימשיך בהפצת משנתו דרך ערוץ תוכן בתשלום בשם ישראל מחר.

תאריך:  24/12/2020   |   עודכן:  24/12/2020
+אלקין הושם ללעג במהלך שיחה בין נתניהו לח"כים מהליכוד
21:15 24/12/20  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד נתניהו שוחח אתמול סמוך לחצות עם כמה מחברי הכנסת והשרים במפלגתו. בן היתר שוחחו גם על זאב אלקין. נתניהו איפשר לחכ״ים להקריא בדיחות מהאינטרנט על "שר המים בטעמים ושר תמי 4". ח"כ אסנת מארק קראה מטוויטר כי שאלקין נראה בנאום כמו עד מדינה. נתניהו צחק בקול רם מהבדיחה (כאן חדשות).

+ציפי לבני שוקלת חזרה לפוליטיקה
21:08 24/12/20  |  עידן יוסף

ציפי לבני, לשעבר יו"ר קדימה ויו"ר התנועה, קיבלה הצעות ממספר גורמים פוליטיים ומתלבטת האם לשוב לזירה הפוליטית (חדשות 13).

+ניסנקורן במגעים לחבירה ללפיד
21:03 24/12/20  |  עידן יוסף

אבי ניסנקורן במגעים לחבירה ליש עתיד של לפיד. במקביל הוא שוקל עמידה בראשות מפלגת העבודה או ריצה משותפת עם רון חולדאי (כאן חדשות).

+שמואל אבואב עשוי להצטרף לימינה
21:00 24/12/20  |  עידן יוסף

נפתלי בנט במגעים לצרף לרשימה את מי שהיה מנכ״ל משרד החינוך בתקופתו, שמואל אבואב (חדשות 13). אבואב, איש שמאל בהשקפתו, התמודד בבחירות 2003 ברשימת העבודה-מימד ובנט מבקש לשריין אותו ברשימה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
הבהיר: "תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה ש"לא יודעים מה טוב להם"    לפיד הגיב: "מאחל לו הצלחה"
איציק וולף
יו"ר ימינה הצהיר כי הוא מתמודד על תפקיד ראש הממשלה ומאשים את ראש הממשלה בהתעלמות מתוכניות כלכליות שהיו עשויות למנוע הטלת סגרים    "סגר זה פתרון של עצלנים. לצערי מר נתניהו העדיף לגנוז את התוכנית וטעמיו עמו"
איציק וולף
השר להשכלה גבוהה ולמשאבי המים לא השתתף בישיבת הממשלה בנושא הקורונה    הודיע על התפטרותו מן הממשלה ומן הליכוד ועל הצטרפות למפלגת תקווה חדשה המאיימת על הליכוד    מחר יתפטר גם מן הכנסת    הטיח בנתניהו האשמות חריפות ובהן גרירת ישראל לבחירות בפעם הרביעית מתוך שיקולים אישיים הכוללים רצון להתערב במינוי פרקליט המדינה וחקיקת החוק הצרפתי    עוד האשים את נתניהו בהרס תנועת הליכוד ובהפיכתה לחצר ביזנטית שבה שולט פולחן אישיות
איציק וולף
נשיא המדינה היה אורח הכבוד בטקס סיום קורס טיס מספר 181 בבסיס חצרים    "תפקידו של צה״ל כארגון מופת, המובל על-ידי ממלכתיות - כשהמדינה, ענייניה ועקרונותיה מעל הכל - משמעותי מתמיד"
איתמר לוין
אירן עמדה מאחורי רשימה של פקידים בכירים כלפיהם נטען בכזב שנטלו חלק בזיוף תוצאות הבחירות    חלק מן המופיעים ברשימה ספגו איומי רצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il