X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

איש לא רוצה להגיע למוסך, אבל מי שמחזיק רכב יודע שזה בלתי נמנע וכדאי שזה יהיה מוסך אמין. אז איך לבחור לאן לגשת?
ביקור במוסך הוא חלק מהשגרה של כל מי שמחזיק ברכב. נכון שאפשר לבקר במוסך רק פעם בשנה (רצוי יותר), נכון שעדיף לקוות שהכל בסדר עם הרכב ושהוא לא יזדקק לטיפול או תיקון, אך בדיוק כמו שאתם נאלצים ללכת לרופא - הרכב שלכם נאלץ לבקר במוסך, וכדאי שזה יהיה אחד אמין וטוב. אז איך בוחרים מבין היצע המוסכים סביבכם? מה ההבדל בין סוגי המוסכים השונים ומה מתאים לכם ביותר? הינה כמה דגשים שכדאי להכיר:
העדיפו מוסך יבואן
מוסך יבואן הוא מוסך שקיבל אישור של משרד התחבורה וזיכיון מטעם היבואן, כך שעובדים בו מכונאים עם התמחות ברכבים ספציפיים. במוסך מורשה הונדה, למשל, תמצאו אנשי מקצוע שיודעים לטפל ברכבי הונדה באופן המדויק ביותר, וככל הנראה תמצאו במוסך גם חלקי חילוף מקוריים מהיצרן. ביקור במוסך מורשה הונדה לא רק יאפשר לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר עבורה, אלא לשמור בזכותו על שווי רכב גבוה אם תרצו למכור אותה בהמשך.
חפשו המלצות והקשיבו לחוות דעת
אם מישהו מהקרובים אליכם סיפר לכם על חוויה לא מוצלחת במוסך מסוים, אל תתעקשו לגשת אל אותו המוסך. למעשה, המלצות ממקור ראשון צריכות להילקח בשיקולים שלכם בבואכם לבחור מוסך, שכן אתם לא רוצים להתאכזב בעצמכם מטיפול לא מספק ברכב שלכם. אם קיבלתם המלצה על מוסך טוב, זוהי כבר נקודת פתיחה טובה, ואפשר לחפש המלצות שמופיעות באתרים השונים כדי לחזק את דעתכם לפני שתבחרו באחד ה-מוסכים המומלצים.
קחו בחשבון גם את המחיר
אין ספק שמחיר הטיפולים במוסך הוא שיקול שצריך לקחת בבואכם לבחור מוסך. כל מוסך מפרט את המחירים של השירותים הניתנים בו, כשהוא כולל בדרך-כלל את מחיר החלקים, מקוריים או חלופיים, אחריות ואת מחיר העבודה (וגם מע"מ). יצוין, כי לרוב מוסך מורשה יבואן יגבה מחיר יקר יותר, כך שאם תיגשו למוסך כללי ולמוסך מורשה הונדה, למשל, אתם עשויים לראות פערים במחיר של טיפול זהה או בדיקה זהה, אך כפי שכבר ציינו - למוסך מורשה יבואן יש את היתרונות שלו על פני מוסכים אחרים.
אל תתעלמו מהתחושות שלכם
אם כבר הגעתם למוסך (זה יכול בהחלט להיות גם מוסך מורשה הונדה לצורך העניין), ומשהו בהתנהלות לא מוצא חן בעיניכם - זאת עילה להחליט לבחור במוסך אחר לטיפול ברכב שלכם. זאת יכולה להיות תחושה שמרמים אתכם ומנסים "לדחוף" לכם עוד טיפולים לא נחוצים, או הרגשה שהמכונאים לא מקצועיים מספיק. מה שזה לא יהיה - אל תתעלמו מהאינטואיציה שלכם, וגשו לחפש מוסך אחר אם זה המקרה.
בדקו על סוג הטיפולים שהמוסך מציע
חשוב שתכירו את מכלול השירותים שכל מוסך שאתם מתעניינים לגביו מציע. מוסך המציע מגוון רחב של שירותים עשוי להיות יותר נוח עבורכם, שכן תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים במקום אחד, ולא תיאלצו לנדוד בין מוסכים.
שימו לב גם למיקום
קיבלתם המלצות מכאן ועד הודעה חדשה על מוסך מסוים אבל הוא ממוקם רחוק מדי מכם? זה יהיה קצת פחות נוח ברגע האמת. בחרו במוסך הנמצא לא רחוק מדי ממקום מגוריכם או ממקום העבודה, ובדקו בו את שאר הקריטריונים.
לסיכום, בחירת מוסך אמין וטוב היא חשובה, וכדאי מאוד להפקיד את הרכב שלכם במוסך שאתם משוכנעים שהוא עונה על הדרישות שלכם.

תאריך:  04/01/2021   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il