X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

סקר החדשות 12 ומנו גבע: הישראלים בראשות רון חולדאי יורדת ל-6, ימינה בראשות בנט מתחזקת ל-14, כחול לבן, התקווה ומרצ עולים במושב אחד. הרשימה המשותפת ירדה ל-10 בלבד.

תאריך:  05/01/2021   |   עודכן:  05/01/2021
+מי ייקח את הקול הרוסי מליברמן ונתניהו
10:14 06/01/21  |  אלכס טנצר   |   לרשימה המלאה

הפופולריות של ישראל ביתנו והליכוד בבחירות האחרונות לא נבעה מהצלחתן להיטיב עם מצבם של דוברי הרוסית בארץ, אלא הייתה תוצר של ריבוי נציגים מקרב עולי ברית-המועצות בכנסת, השפעה על התקשורת בשפה הרוסית וגם בגלל הכישלון של המפלגות המתחרות

ליברמן. לא היטיב עם דוברי הרוסית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בנט, לא הכל קורונה
08:35 06/01/21  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

אם יסיים בנט את המסע הנוכחי שוב בסביבת אחוז החסימה, יצטרך לשקול "לתלות את נעליו" וללכת הביתה. הזמן העומד לרשותו לעבור ממעמד של שותף זוטר לשותף הכרחי, קצר ומאגר הקולות "הניידם" מצטמצם במהירות עם כל רשימה נוספת שמצטרפת למרוץ. חובה למצות כל הופעה פומבית לצבירת השפעה ותמיכה. כיום בנט מדבר הרבה אך אומר מעט מדי

בנט. הקורונה אינה חזות הכל [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+חולים בקורונה ומחסנים את הציפורים
08:34 06/01/21  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה

רק אם תהיה אינטגרציה מלאה של ערבים וחרדים ישראל תגיע לשגשוג הכלכלי המיוחל, עם עוני ופערים מינימליים, כשכולם משרתים בצבא או בשירות לאומי שלוש שנים, גברים ונשים, חרדים, ערבים וחילונים

כניעה לרבנים תלושים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ערפל בימינה: האם נקלע המו"מ לשרטון
21:57 05/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פגישתם של בנט וסמוטריץ' הסתיימה ללא סיכומים, אך לנוכח המודעה העמומה שיפרסם יו"ר האיחוד הלאומי בעלוני השבת, ייתכן שהפיצול הוא רק עניין של זמן וסמוטריץ' יקים מפלגה לציונות הדתית

ימינה. שוב פיצול? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ועדת הבחירות: אוטובוסים לכפרים הלא-מוכרים לא יהיו חינם
21:26 05/01/21  |  עידן יוסף

בעקבות הפרסום לפיו המדינה תממן הסעות לקלפיות למצביעים מהכפרים הלא מוכרים בנגב, משימה אותה נטלה על עצמה בבחירות הקודמות תנועת "זזים", מבהירה ועדת הבחירות המרכזית, כי במסגרת דיון שנערך, לבקשת סגן יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית מטעם סיעת הרשימה המשותפת, בנושא הצבת קלפיות בכפרים אלה, הובהר כי הבקשה אינה עומדת בקנה אחד עם הוראות החוק.
עם זאת, החליט יושב-ראש הוועדה, השופט עוזי פוגלמן, כי יושב-ראש ועדת הבחירות האזורית באר שבע, יבחן את האפשרות לקיים הסעים לטובת תושבי הכפרים הלא מוכרים בנגב. אולם ההסעים שינתנו, ככל שיימצא שיש אכן צורך בכך, יהיו בדומה לקווי תחבורה ציבורית שמעמידה הוועדה ליתר הציבור - חינם בקווים בין-עירוניים, אך בתשלום למרחקים קצרים.
בוועדה מבהירים כי החלטה זהה ניתנה בעבר על-ידי יושבי ראש ועדת הבחירות המרכזית.

+יעלון נערך להתמודד לבד ולצרף לתל"ם את מפגיני בלפור
20:41 05/01/21  |  עידן יוסף

ח"כ משה יעלון עשוי להיפרד מיש עתיד ונערך לרוץ עם תל״ם באופן נפרד וזאת במקביל למגעים עם לפיד שכרגע תקועים. המתכונת תהיה: מפלגת ״מחאת בלפור״. יעלון פנה לגונן בן יצחק והציע לו מקום בקדמת רשימתו וכן לדמויות בולטות נוספות מקרב מפגיני בלפור. לשכת יעלון בתגובה: ״לא מתייחסים״ (חדשות 13).

+דן הראל מצטרף לרשימת הישראלים
20:17 05/01/21  |  עידן יוסף

רון חולדאי ואבי ניסנקורן מצרפים ביטחוניסט לרשימת הישראלים. דן הראל, אלוף (מיל') ולשעבר מנכ"ל משרדי התחבורה והביטחון. הראל ישובץ בצמרת רשימת הישראלים ויהיה שותף להנהגתה.
הראל, סגן הרמטכ"ל לשעבר, שירת בצה״ל 35 שנה, במהלכן שימש בין השאר ראש אגף מבצעים, נספח צה״ל לארצות הברית, ואלוף פיקוד הדרום. לאחר פרישתו מהצבא כיהן הראל גם כיו"ר נתיבי אילון ויו"ר רכבת ישראל. הראל: ״החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד למה שקורה מישראל שאני אוהב. מצאתי בית שבו אוכל לשרת את מדינת ישראל בהתאם לערכי. זוהי החלטה אישית משמעותית אבל מתחייבת - אי-אפשר לתת למצב הנוכחי להימשך״.
חולדאי הציג גם ארבע נשים שהצטרפו לרשימה החדשה: החוקרת פרופסור קארין נהון, חברת הכנסת לשעבר עו"ד עינב קאבלה, אשת החינוך קארן טל ומנכ"לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בתל אביב עדי צברי.

[צילום: מן הטלוויזיה]
+דוברת צה"ל לשעבר מצטרפת לעפר שלח
17:36 05/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

רות מלכי-ירון, שהייתה דוברת צה"ל הראשונה, מצטרפת למפלגת תנופה בראשות עפר שלח  ▪  "החוזה בין האזרח למדינה נשבר. יש צורך לחדש אותו בכל התחומים - החברתיים, הכלכליים, ולהצעיד את המדינה קדימה"

שלח ורות מלכי-ירון [צילום: מפלגת תנופה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
רות מלכי-ירון, שהייתה דוברת צה"ל הראשונה, מצטרפת למפלגת תנופה בראשות עפר שלח    "החוזה בין האזרח למדינה נשבר. יש צורך לחדש אותו בכל התחומים - החברתיים, הכלכליים, ולהצעיד את המדינה קדימה"
מירב ארד
הודיע כי לא יתמודד על הנהגת המפלגה בפיימריז הקרובים    כתב: ""בחירת מנהיג חדש לבית היהודי והתחדשות פני המפלגה הם צורך השעה"
בעז שפירא
בימים עברו היה רפי פרץ איש שאהבת ישראל בוערת בו, איש של תורה, מחנך ומי שהוציא תחת ידיו האמונות מאות ואלפי תלמידים מצוינים אוהבי התורה העם והארץ    כניסתו לעולם הפוליטי הייתה בעוכריו ולנגד עינינו המשתאות חזינו במחזה מכוער בו הכוכב הראשי הוא החיידק הפוליטי שהשתלט על כל ישותו
איציק וולף
בשעה 20:00 יקיימו כהן ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, מסיבת עיתונאים משותפת    צפויה להתפטר מהכנסת ומהממשלה    מכה קשה לגנץ שנותר כמעט בודד בסיעתו
איציק וולף
שעות ספורות אחרי חתימת הסכם עודפים עם יש עתיד, במקביל לחתימת הסכם עודפים בין ימינה לתקווה חדשה קורא יו"ר ישראל ביתנו להקמת גוש ציוני וליברלי חזק "שישים סוף לשלטון נתניהו, דרעי וליצמן"
רשימות נוספות
3 ח"כים חדשים בנאומי בכורה  /  איציק וולף
מגעים לצירוף הבית היהודי לימינה  /  עידן יוסף
הסקר התמוה של ירון זליכה  /  עידן יוסף
אל תצביעו לבינוניות   /  עמנואל בן-סבו
מה יעשה ליברמן נגד גדעון סער  /  אלכס טנצר
רון חולדאי, אל תהיה "נקניקיה"   /  יונתן אורון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il