X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נוסעים שקנו כרטיסי טיסה עד תחילת הסגר יוחרגו מהגבלת המרחק הביתי עובדי רש״ת יערכו בכניסה לשדה בדיקה של תיעוד מועדי הזמנת כרטיסי הטיסה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בתום ישיבת הממשלה וההחלטה על הסגר התקיימה הערב (יום ג', 5.1.21) שיחת היערכות בראשות שרת התחבורה מירי רגב במהלכה סוכם:
  • צוותי הייעוץ המשפטי של משרד התחבורה, רשות התעופה האזרחית, רשות שדות התעופה, משרד הבריאות ומשרד המשפטים יכינו את התקנות בעניין יציאה לשדה התעופה בעת הסגר, שיובאו בבוקר לאישור הממשלה.
  • נוסעים שקנו כרטיסי טיסה עד תחילת הסגר יוחרגו מהגבלת המרחק הביתי, ורק הם בלבד יורשו לטוס לחו״ל עם הצגת כרטיס טיסה ואסמכתה להזמנה לפני הסגר.
  • עובדי רש״ת יערכו בכניסה לשדה בדיקה של תיעוד מועדי הזמנת כרטיסי הטיסה. מקרים של אי-שיתוף פעולה יטופלו על-ידי משטרת ישראל.
רגב: ״אזרחי ישראל כולם נכנסים תחת האלונקה להצלחת סגר יעיל שיוריד את נתוני התחלואה, ויאפשר לנו את קידום מבצע החיסונים הלאומי. ענף התעופה עובר בשנה האחרונה אתגרים מורכבים אך פירות ההצלחה של הסגר הצפוי לצד החיסונים, יביאו בשורה וצמיחה מחודשת לתעשיית התעופה הישראלית״.

תאריך:  05/01/2021   |   עודכן:  05/01/2021
+המשטרה פיזרה חתונה רבת משתתפים בבני ברק
11:13 06/01/21  |  מירב ארד

שוטרי מרחב דן איתרו אמש חתונה עם מאות משתתפים שנערכה באתר בניה תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות, לצד סיכון הנוכחים שהתקבצו באתר בניה בעיצומו של שיפוץ בין פיגומים. השוטרים בקשו מהנוכחים לעזוב את המקום, לצד רישום דוחות בסך 5000 ש"ח לאוחז המקום וזימון בעלי האירוע לחקירה הבוקר במרחב דן.

+רשות המסים: ניתן להגיש בקשות למענקי נובמבר-דצמבר 2020 לעצמאים ובעלי שליטה
10:21 06/01/21  |  מירב ארד

באתר רשות המסים נפתחה (יום ד') האפשרות להגשת בקשות לקבלת "מענק הסיוע לעצמאים ולשכירים בעלי שליטה" אשר מחזור הפעילות שלהם בחודשים נובמבר-דצמבר 2020 נפגע בשל התפרצות נגיף הקורונה בלפחות 40%, לעומת התקופה המקבילה ב- 2019. בנוסף, נפתחה הגשת הבקשות ל"מענק הוצאות לעסק קטן" לעצמאים יחידים עם מחזור שנתי של עד 300 אלף ₪, אשר מחזור הפעילות שלהם בחודשים נובמבר-דצמבר 2020 נפגע לפחות ב- 25%, לעומת התקופה המקבילה ב- 2019.
מענק הסיוע לעצמאים ובעלי שליטה - סכום המענק הדו חודשי הוא בגובה של עד 15,000 ₪ לכל תקופת זכאות ומהווה 70% מההכנסה החייבת הממוצעת לחודש, בשנים 2018 או 2019, לפי הגבוה בהם, כפול 2. למענק יכולים להגיש בקשה עצמאים יחידים ושכירים בעלי שליטה שבין השאר חלה ירידה של לפחות 40% במחזור הפעילות העסקית שלהם בחודשים נובמבר-דצמבר 2020 בהשוואה לתקופה המקבילה, ושסך ההכנסה החייבת שלהם בשנה הרלוונטית (2018 או 2019) לא עלה על 651,600 ש"ח וסך ההכנסה החייבת החודשית הממוצעת מעסק בשנה הרלוונטית (2018 או 2019) עולה על 714 ש"ח.

+בי"ח שיבא: ח"כ ביטן החלים מהקורונה; עבר למחלקת שיקום
10:05 06/01/21  |  מירב ארד

משפחת ביטן והמרכז הרפואי שיבא מעדכנים (יום ד') כי חבר הכנסת דוד ביטן הועבר למחלקת שיקום לאחר שהחלים מנגיף הקורונה. עקב הסגר הצפוי ועליית התחלואה לא ניתן יהיה לבקרו בזמן הקרוב למעט קרבה ראשונה. המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות הרבות להחלמתו של דוד.

+ראש המוסד לשעבר, דני יתום ישיק מפלגה חדשה
09:37 06/01/21  |  מירב ארד

ראש המוסד לשעבר, דני יתום, יכנס הערב (יום ד') מסיבת עיתונאים, בה הוא יכריז על הקמת מפלגה חדשה, ויודיע על החברים ברשימה.

+תביעת מיליונים על מגבונים
09:31 06/01/21  |  איתמר לוין, יצחק דנון   |   לרשימה המלאה

אגודת סאסאטק של קיבוץ סאסא תובעת 42.3 מיליון שקל מחברת ווקספורד האמריקנית, בטענה שהפרה הסכם לרכוש ממנה 200,000 יחידות של מגבונים מדי שבוע עד חודש מארס הקרוב

מפעל סאסאטק [צילום: יוטיוב / סאסאטק]
+טכנולוגיה בימי קורונה
09:09 06/01/21  |  יורם אורעד   |   לרשימה המלאה

מגיפת הקורונה והשלכותיה קשות לנו אבל אפשר לפחות להתנחם בכך שהיום, בניגוד לעבר, עומדת לרשותנו טכנולוגיה מתקדמת המקלה עלינו ומסייעת לנו בהתמודדות עם המגיפה בדרכים שונות  ▪  בין הדרכים - זיהוי אוכלוסיות נגועות בנגיף, חיפוש חיסון לנגיף ותקשורת אנושית להתמודדות עם בדידות חברתית

פתרון קרוב [צילום: מאט סלוקום, AP]
+חולים בקורונה ומחסנים את הציפורים
08:34 06/01/21  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה

רק אם תהיה אינטגרציה מלאה של ערבים וחרדים ישראל תגיע לשגשוג הכלכלי המיוחל, עם עוני ופערים מינימליים, כשכולם משרתים בצבא או בשירות לאומי שלוש שנים, גברים ונשים, חרדים, ערבים וחילונים

כניעה לרבנים תלושים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+8,164 אובחנו ביממה האחרונה; 6.8% מהבדיקות חיוביות
08:12 06/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור: "לא יודעת אם הסגר יכול להימשך רק שבועיים"  ▪  אדלשטיין בפייסבוק: "חשוב להקפיד על ההנחיות עוד קצת וסיימנו"  ▪  115,000 ישראלים התחסנו אתמול

בדיקות קורונה [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
פרופ' לוי. "מצפה מהמפגינים לגלות אחריות" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ארגון בתי הכנסת: תפילה בשטח פתוח בלבד
21:54 05/01/21  |  עידן יוסף

הארגון העולמי של בתי הכנסת מסר בתגובה להחלטת הממשלה: "לצערנו, המגיפה מתפשטת באופן נרחב ומדאיג וממשלת ישראל החליטה לנקוט באמצעים חריפים על-מנת להשתלט על התחלואה. כחלק מההחלטה - אין מנוס כיום מסגירת בתי הכנסת וקיום מנייני תפילות בשטח הפתוח בלבד. ברור כי בעת הזו בימי החורף - תפילה בשטח הפתוח אינה פשוטה כלל וכלל לציבור המתפללים. עם זאת, כולנו מחויבים - 'וחי בהם, ולא שימות בהם'. מתפללים מקבוצות סיכון החוששים להתפלל בשטח פתוח או שמזג האוויר הקר מסוכן עבורם - יכולים להתפלל בבתיהם תפילת יחיד וישתדלו להתפלל בשעה בה הציבור מתפלל".

+סגר מחמישי בחצות למשך שבועיים לפחות
20:58 05/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אישרה הגבלות מחמירות, לאחר שהשרים הגיעו להסכמות בכל הנושאים  ▪  מערכת החינוך כולל הגנים תושבת, מקומות עבודה חיוניים בלבד יפעלו  ▪  ראש הממשלה התריע: "נכנסים לגל המסוכן ביותר מאז פרוץ המגפה"

עובר אורח בירושלים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
עוברי אורח בתל אביב [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חולי קורונה הגיעו ארצה בטיסה מדובאי
20:27 05/01/21  |  

משרד הבריאות קורא לנוסעים שהמריאו ב-28.12 בשעה 11:30 בטיסה מס' 1549 של חברת fly dobay מנמל תעופה דובאי לישראל להיכנס לבידוד עד 10.1 (כולל) ולדווח באתר המשרד על כך, לאחר שבטיסה נמצאו מספר נוסעים מאומתים למחלת הקורונה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתב״ג נערך לסיוע באכיפת החלטות הממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
אישרה הגבלות מחמירות, לאחר שהשרים הגיעו להסכמות בכל הנושאים    מערכת החינוך כולל הגנים תושבת, מקומות עבודה חיוניים בלבד יפעלו    ראש הממשלה התריע: "נכנסים לגל המסוכן ביותר מאז פרוץ המגפה"
איציק וולף
ממשלת ישראל מכונסת לדיון לקראת אישור סגר הדוק שלישי    מערכת החינוך צפויה להיסגר לפחות שבועיים מיום שישי הקרוב    יוטל איסור התכנסות של יותר מ-5 בני אדם במקום סגור ושל יותר מ-10 אנשים בחלל פתוח
מירב ארד
ממליצים על סגר מלא במקרה שהריסון הנוכחי מתברר כלא יעיל    מזהירים כי המתנה של שבוע בקבלת החלטה על חיזוק הסגר צפויה לגרור תוספת תמותה של 400-200 מתים
איציק וולף, מירב ארד
במשרד הבריאות דורשים להתחיל את ההחמרה בהגבלות כבר בים שישי הקרוב, למשך שבועיים    שר הבריאות: "רוצים לבנות גשר עד להצלחת החיסונים, אך נוכל לבנות אותו רק אם לא נשחק בכאילו"    "על סגר תשרי הוחלט עם 2,000 חולים חדשים, אנחנו ב-8,000 חולים חדשים ועדיין אין החלטה"
איציק וולף
טוענת שחוסר היכולת או הרצון ליישם את הסגר הדיפרנציאלי הוביל למצב החירום הנוכחי, בו כל החלטה שמתקבלת היא תרגיל במיזעור נזקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il