X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
לינדזי גראהם בסנאט, 6.1.21 / CNN
רה"מ נתניהו מגיב לראשונה לאירועים בארה"ב:

"ההסתערות על הקפיטול הייתה מחפירה"

בהודעה שפרסם נמסר: "התפרעות אלימה היא ההפך הגמור של הערכים שאמריקנים וישראלים מקדשים" גנץ: "אירועים שפוצעים את ליבו של כל מי שמאמין בדמוקרטיה" ראש האופוזיציה: אמריקה צריכה לחזור להיות מודל עבור דמוקרטיות בכל העולם"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "לגנות בכל תוקף"

כחצי יממה לאחר ליל ההתפרעויות של תומכי טראמפ בארה"ב, במהלכם פרצו לבניין הקפיטול מבחאה על ניצחון הדמוקרטים בסנאט, פרסם רה"מ בנימין נתניהו תגובה לאירועים ואמר כי "יש לגנותם בכל תוקף".
בהודעה מטעם רה"מ נמסר: "במשך דורות, הדמוקרטיה האמריקנית היוותה מקור השראה לעולם ולישראל. הדמוקרטיה האמריקנית תמיד היוותה מקור השראה עבורי. התפרעות אלימה היא ההפך הגמור של הערכים שאמריקנים וישראלים מקדשים. ההסתערות על בניין הקפיטול בוושינגטון הייתה מחפירה ויש לגנותה בכל תוקף. אין לי ספק שהדמוקרטיה האמריקנית תיגבר - כפי שקרה תמיד".
שר הביטחון, בני גנץ, מסר בעקבות אירועי אמש בוושינגטון: "האירועים אמש בארצות הברית, מזעזעים ופוצעים את ליבו של כל מי שמאמין בדמוקרטיה, ובמוסדותיה. אני רוצה לחזק מכאן את ידידתנו ובעלת בריתנו הקרובה מכולן: ארצות הברית של אמריקה. הדמוקרטיה היא ערך עליון והדמוקרטיה האמריקנית היא איתנה וחזקה מכל זה. עם זאת, מצב שבו מחלוקת פוליטית לגיטימית ומאבק על דרך, הופכים לאי קבלת כללי המשחק - מסוכן לדמוקרטיה, לאזרחים, וליכולת לנהל מדינה".
גנץ הוסיף: "לצערי, גם בישראל, אנו עדים לניסיונות לפגוע בלגיטימציה של החלטות גורמי אכיפת החוק, מערכת המשפט ומאמצים להשתלח במוסדות הממלכתיים שלנו ולפגוע באמון הציבור בהם. בכדי שלעולם לא נגלוש למצבי קיצון של אי-קבלת ההכרעה בעם או פסקי דין, כל מנהיג בישראל ובעולם, חייב להצהיר בקול ברור: יהיו אשר יהיו ההחלטות- נקבל עלינו תמיד את הכרעת העם, פסקי הדין של בתי המשפט, והצבעות הכנסת. נבקר את אשר דרוש ביקורת, אך לא נשתלח. בלי שמירה על העקרונות הללו - אין טעם במאבק על הדרך. זיכרו, להסתה, לפילוג, לשיסוי ולערעור אמון הציבור, יש מחיר כבד מנשוא. אני לא אתן לעולם למראות כמו שראינו אמש - לקרות גם בישראל. אחדות, כבוד הדדי וכיבוד החוק הם הכרח ולא מותרות."
ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס גם הוא לאירועים ורשם חשבון הטוויטר שלו: "התעצבתי מאוד ונדהמתי לראות את התמונות בארה"ב. מחשבותיי נתונות לכל חבריי בוושינגטון. אנו מקווים לראות שהסדר שב על-כנו ושהעברת השלטון תושלם. אמריקה צריכה לחזור להיות מודל עבור דמוקרטיות בכל העולם".

תאריך:  07/01/2021   |   עודכן:  07/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ההסתערות על הקפיטול הייתה מחפירה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מודה לראשונה בכך שיסיים ב-20 בינואר את כהונתו - אך עדיין אינו אומר בפה מלא שהפסיד ואפילו אינו מזכיר את ביידן בשמו    מדגיש שעדיין איננו מסכים עם תוצאות הבחירות ומבטיח: והי רק ההתחלה של מאבקנו לעשות את אמריקה גדולה שוב
מירב ארד
הדגיש: "אל תחזור על הטעות של סבב א' ותעזוב את הציונות הדתית"    משוכנע שיעבור את אחוז החסימה: "הציונות הדתית תמיד עברה את אחוז החסימה"
מירב ארד
חל איסור לחסן מי שחלה בין המנה הראשונה לשנייה    נאסר לחסן אנשים חדשים על בסיס בסיס עודפים ממנה שנייה    מי שהתחסן בקופה יידרש לחזור לאותו מרכז חיסון ולא יוכל לעשות זאת במקום אחר
מירב ארד
שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 6.2% ומספר המאושפזים עלה ל-873    ירידה נרשמה במספר החיסונים היומי    בסך-הכל חוסנו עד כה 1.593 מיליון ישראלים
עידן יוסף
נסיון השתלטות על הכנסת ברקע הסכם השילומים מגרמניה במהלך מחאה שהוביל בגין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il