X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דומיסיל טוענת, כי חברת גראס האוסטרית הפרה את הסכם ההפצה איתה לאחר ששכרה את אחיו של אחד מבעליה - אשר הסתכסך עימה והשמיץ אותה באוזני מעסיקיו החדשים
▪  ▪  ▪
33-30 מיליון שקל בשנה

חברת דומיסיל תובעת 23.5 מיליון שקל מחברת גראס האוסטרית. התובעת עוסקת בייבוא מוצרי פרזול לנגרות ומוצרים לעיצוב הבית, ונמצאת בבעלות רוברטו גברוביץ וראובן סרוגו. הנתבעת היא יצרנית של מסילות, חלקי מגירות, צירים ומוצרי פרזול לרהיטים ושייכת לקבוצת Wurth הבינלאומית. גראס ישראל, הנציגות המקומית של החברה האוסטרית, מנוהלת בידי גבי סרוגו - אחיו של ראובן.
בתביעה, שהוגשה (30.12.21) לבית המשפט המחוזי מרכז, נאמר כי דומיסיל ייצגה את גראס בישראל מאז 1997. בשנים 2018-2015 מכרה דומיסיל את מוצריה של גראס בהיקף של 33-31 מיליון שקל בשנה ורכשה ממנה מלאי ב-21-16 מיליון שקל בשנה. בשנת 2019, עד הודעתה של גראס בחודש אפריל על ניתוק ההתקשרות, עמדו המכירות על 20 מיליון שקל.
לדברי דומיסיל, גבי סרוגו עבד בשורותיה בתפקידים בכירים במשך שלושה עשורים, עד שבשנת 2016 התגלע סכסוך עימו והסתיים בהסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין. גבי סרוגו עבר כאמור לגראס ישראל, ודומיסיל טוענת שהוא פגע בקשרים בין הצדדים והשמיץ את בעליה ומנהליה באוזני מעסיקיו החדשים. בשנים 2018-2017 התגלעו חילוקי דעות בין שתי החברות, עד להפסקת המעמד המיוחד של דומיסיל כמפיץ של גראס והפיכתה למשווקת-משנה החייבת לרכוש את המוצרים ממפיץ אחר.
גראס נימקה את ההחלטה בצורך דחוף לשנות את אסטרטגיית המכירות שלה בישראל ובכך שדומיסיל מוכרת מוצרים סיניים מתחרים, אך דומיסיל טוענת שהיה זה נימוק מן השפה ולחוץ בלבד. עוד היא אומרת כי בפועל לא הצליחה לרכוש מוצרים של גראס, וכי הפסקת ההתקשרות בוצעה מיד ובלא לתת לה שהות להתארגן. לטענת דומיסיל, גראס הפעילה הסדר כובל בלתי חוקי כאשר מנעה ממפיצים שלה למכור לה את מוצריה, ואף הכפישה אותה ברבים. עיקר התביעה של דומיסיל הוא לפיצוי על אובדן רווחים עתידיים. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד דור חזקיה וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/01/2021   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דור חזקיה /  Dor Heskia"
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כלי תקשורת זרים מדווחים כי חיל-האוויר הישראלי ביצע 18 גיחות תקיפה על יעדים סמוך לעיירה בוכמאל ובעיר דיר א-זור    על-פי הדיווח, ההרוגים הם חיילי הצבא הסורי ואנשי מיליציות פרו אירניות במדינה    נזק נרחב נגרם לתשתיות הציר האירני    גורם במודיעין האמריקני: התקיפות בוצעו באמצעות מודיעין שסופק על-ידי ארצות הברית
מירב ארד
יו"ר מפלגת העבודה הודיע כי לא יכהן בכנסת ה-24    בחודש שעבר הודיע כי יפרוש מהנהגת העבודה ושבכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות    "אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי"
עידן יוסף
הבקשה באה ברקע מספר הנדבקים שהגיע לשיא ובעקבות העלייה המתמשכת במספר החולים בקורונה שמצבם קשה    במשרד הבריאות הביעו דאגה מהמוטציות שגורמות לעלייה בתחלואה בילדים ונוער בשבועיים האחרונים    אירועים, מוזאונים והופעות - נתניהו ובכירי משרד הבריאות קיימו דיון נוסף בהקלות "הדרכון הירוק"
עידן יוסף
לאחר שמספר 2 במפלגתו הצהירה כי תתנגד לסגירת מרכולים בשבת, מפזר גדעון סער עמימות על כוונותיו בנושא    בעבר הביע תמיכה בבילויים אך התנגדות למסחר    למעשה, היה שר הפנים הראשון שאישר פתיחת מסחר בשבת במתחמים מוגדרים בת"א
עידן יוסף
הבהירה כי מאתמול נוספו 140 חולים שמצבם קשה    אתמול נרשם שיא במספר הנדבקים היומי - 9,589, ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 7.6%    ראש שירותי בריאות הציבור: "עברנו את רף אלף החולים הקשים בבתי החולים, מעולם לא היה נתון כזה"    "אין דרך להוריד את התחלואה ללא הגבלות משמעותיות, מאמינה שלא נוכל לצאת מהסגר בתוך עשרה ימים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il