X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

תקלות חשמל בבית או במשרד יכולות להיות מסוכנות מאוד. על-מנת לטפל בהן בצורה בטוחה ומקצועית, יש צורך בהזמנת חשמלאי מוסמך. למרבה הצער, לא תמיד יש לנו שם של חשמלאי מומלץ בהישג יד. במקרים כאלה, אנחנו נאלצים לחפש באינטרנט אחר חשמלאים, וקשה לנו להיות בטוחים שאנחנו יכולים לסמוך על החשמלאי שאת שמו מצאנו. אנחנו נקלעים למרדף אחר שם של חשמלאי מומלץ ממכרים או קרובי משפחה, או שאנו נאלצים להסתמך על ביקורות באינטרנט - שאינן תמיד אמינות.
בדיוק למטרה זו קמה חברת "החשמלאי שמציל". מדובר בחברה שעובדת עם חשמלאים מקצועיים, בעלי רישיון ובעלי המלצות חיוביות רבות מלקוחות קודמים. על-ידי פנייה לחברה ניתן להבטיח כי החשמלאי שיגיע אליכם הביתה הוא בעל הידע והניסיון הדרושים על-מנת לפתור בבטחה את התקלה.
חשמלאים בפריסה ארצית
החשמלאים של "החשמלאי שמציל" נמצאים בפריסה ארצית, כך שבכל מקום שבו יש צורך בחשמלאי, ניתן להיעזר בשירותי החברה. במקרים רבים, תקלות חשמל דורשות טיפול מהיר ומיידי ככל האפשר, ולכן לחברה שמחזיקה צוות חשמלאים בפריסה ארצית יש יתרונות רבים.
במקום לבזבז זמן רב על ניסיון לאתר חשמלאי מומלץ בספר הטלפונים או באינדקסים שונים של בעלי מקצוע ברשת, ניתן להרים טלפון אחד ומהיר לחברה - ולהזמין חשמלאי מקצועי שיגיע בהקדם לכל נקודה בה אתם מצויים.
עובדים רק עם הטובים ביותר
חברות רבות בארץ מחזיקות צוות של חשמלאים זמינים, אך לא כולן מקפידות על החזקת צוות איכותי ברמה גבוהה. חברת "החשמלאי שמציל" עובדת רק עם החשמלאים הטובים ביותר, והם צריכים לעבור מבדקים של ידע ומקצועיות כדי להתקבל לצוות שעובד בחברה.
להזמנה של חשמלאי מיומן ומנוסה יש חשיבות רבה בהשגת שקט נפשי בתיקון תקלות חשמל. ביותר מדי מקרים נעשו טעויות קשות בזמן ביצוע עבודות חשמל בארץ, ובמקרים מסוימים הדבר יכול להיות מסוכן ביותר. אירועים כמו התחשמלות, קצר, שריפה או פשוט קריסה של מערכת החשמל בבית יכולים לקרות כאשר הטיפול בחשמל אינו מספיק מקצועי. כאשר מזמינים חשמלאי של "החשמלאי שמציל" - אפשר להיות בטוחים שמקבלים בעל מקצוע מורשה, מיומן ואמין שיידע בדיוק איך להתנהל מול הצורך שלכם.
חשוב: רישיון חשמלאי
כאשר מגיע חשמלאי לביתכם לטיפול במערכת החשמל, חובה לבקש ממנו תעודת חשמלאי מוסמך, לפני שמאפשרים לו להתחיל לעבוד. אנשים רבים חשים "חוסר נעימות", ואינם מבקשים לראות את התעודה של איש המקצוע שהגיע לביתם. אך חובה להתגבר על כל תחושה כזו, ולדרוש לראות תעודה או רישיון. חשמלאי מקצועי שעובד עם תעודה לא יחשוש מבקשה שכזו, ויגיב אליה בצורה חיובית ומקצועית. אם החשמלאי מסרב להראות תעודה או מעקם את פרצופו למשמע הבקשה - כנראה שלא כדאי לעבוד איתו ולקבל ממנו שירות. החשמלאים של "החשמלאי שמציל" מציגים תמיד את התעודה הנדרשת ואינם יכולים מלכתחילה להתקבל לצוות החברה אם אין ברשותם תעודה שכזו.
פותרים כל תקלה
השירותים שמציעה חברת "החשמלאי שמציל" הם רבים ומגוונים. החשמלאים שלה ערוכים לתקן תקלות חשמל, לפתור בעיות של קצר חשמלי, להחליף פקקים ונתיכים בלוח החשמל, להחליף לוחות חשמל שלמים, להוסיף או לבטל נקודות חשמל בדירה, להתקין מכשירי חשמל וגופי תאורה מכל הסוגים וכן לבצע התקנת חשמל תלת פאזי. כאשר מתקשרים לחברה ומזמינים חשמלאי, אפשר להיות בטוחים שהשירות שתקבלו יהיה מסור, אמין ומקצועי. בנושאים כמו חשמל ותקלות חשמל אסור להתפשר וחשוב לקבל את השירות הטוב ביותר, הבטוח ביותר והאמין ביותר בכל המובנים.

תאריך:  13/01/2021   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
הפרויקטור הממשלתי הראשון, פרופ׳ רוני גמזו, וכן הפרויקטור הממשלתי הנוכחי, פרופ׳ נחמן אש, ביקרו במרכז הרפואי גריאטרי שיקומי נאות המושבה נס ציונה מרשת גולדן קייר, ושיבחו את עבודת המוסד בטיפול בחולי נגיף הקורונה/מאת חיליק מוטי
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il