X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר סיעת יהדות התורה טוען כי לא הגיוני וסביר שבאמצע הלילה עיר שלמה תבער מפיצוצי רימוני הלם, בגלל כמה עבריינים שהוקעו בתוקף על-ידי נציגי הציבור "הדיחו בהקדם את הקצינים שנתנו את ההוראה לנקום בעיר ותושביה"
▪  ▪  ▪
פעילות המשטרה הלילה בבני ברק [צילום: דוברות המשטרה]

חברי הכנסת החרדים קוראים להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת אלימות המשטרה שהופעלה הלילה (יום ה', 21.1.21) בעיר בני ברק. זאת, לאחר שבעקבות אלימות של מתפרעים פעלו כוחות המשטרה תוך שימוש ברימוני הלם, ובמכתז"ית ברחובות העיר.
"הלילה הוכח שוב הצורך בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות המשטרה. לא ייתכן שבתגובה לאירוע קשה, כוחות משטרה יפעלו ברחובות בני ברק במסע נקם מופרע ומשולח רסן. לא הגיוני וסביר שבאמצע הלילה עיר שלמה תבער מפיצוצי רימוני הלם, בגלל כמה עבריינים שהוקעו בתוקף על-ידי נציגי הציבור. במקום לעצור את הפורעים, פגעה המשטרה בעיר ותושביה על לא עוול בכפם. אני קורא לשר אמיר אוחנה ולמפכ"ל הנכנס קובי שבתאי: השיבו את אמון הציבור במשטרה והדיחו בהקדם את הקצינים שנתנו את ההוראה לנקום בעיר ותושביה", קרא (יום ו', 22.1.21) יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס.
ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) ציין הבוקר כי גינה יחד עם חבריו את האלימות נגד השוטרים בכל תוקף, אך לדבריו, כדאי שנזכור שתפקידה של המשטרה להגיב, לאכוף, אבל לא לנקום ולא להתנהג בביריונות ובעבריינות בחסות החוק. "כדאי שתעשה הכל על-מנת להרגיע את הרוחות, זה עלול להדרדר לשפיכות דמים ברגע של איבוד שליטה על האירוע. אלימות אסורה מכל צד שהוא", אמר.
גם יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מתח ביקורת על מה שהגדיר כ"מסע הנקמה האלים וחסר ההבחנה שביצעה המשטרה הלילה בבני ברק".
"אכיפת חוק ממוקדת ויעילה - כן, אלימות אגרסיבית וחסרת הבחנה מול אזרחים - בשום אופן לא. במקום לשלב ידיים ולייצר קונצנזוס נגד אלימות, המשטרה החריפה הלילה את המשבר והגדילה את הניכור ואת חוסר האמון. אין שום סימטריה בין אלימות אזרחית, קשה וחמורה ככל שתהיה, לאלימות משטרתית רשמית וממוסדת. השנייה חמורה ומסוכנת במדינה דמוקרטית פי מאה", אמר. לדבריו, המשטרה לא הייתה מעזה לפעול באופן הזה מול הפרות חוק ואלימות גדולים וחמורים פי מאה במגזרים אחרים, ומעשים שבכל יום במגזר הערבי יוכיחו.
"מי שנתן את ההוראה הזו אינו ראוי להמשיך בתפקידו כמפקד במשטרת ישראל", ציין סמוטריץ' והאשים את חברי הכנסת החרדים שהפילו את הצעתו להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת האלימות המשטרתית נגד החרדים לפני חצי שנה. "אם לא היו מפילים את הצעתי, יכול להיות שהיום היו כבר נהלים ופקודות שלא היו מאפשרות השתוללות כזו", אמר.

תאריך:  22/01/2021   |   עודכן:  22/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ועדת חקירה לאלימות המשטרה בבני ברק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
שני לוחמים במבצע צוק איתן טוענים שנפלו קורבן להשמצות חמורות מצד הארגון וירון זאב, שהציגו אותם כפושעי מלחמה במבצע בעזה בקיץ 2014
איציק וולף
סקר פוליטי שנערך השבוע מגלה כי בעיני הציבור הולך גדעון סער ומצמצם את הפער בינו לבין נתניהו בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה
איציק וולף
חברת התעופה אל-על הגישה לבית הדין הארצי לעבודה בקשה דחופה למתן החלטה בערעור שהגישו טייסי החברה על תוקף ההסכמים שנחתמו בין הנהלת אל-על לבין ההסתדרות לאחר שהגופים המממנים שאיתם היא מנהלת מו"מ העלו דרישה לדחיית הערעור כתנאי להעמדת הלוואה
עידן יוסף
פעילי שמאל קיימו תהלוכה בתל אביב שכותרתה "תתאחדו או תתאיידו" במחאה על ריצת רסיסי המפלגות    הסופר מאיר שלו: "עפר שלח, משה יעלון, ירון זליכה, מרב מיכאלי - אל תהיו הקברנים של קולות השמאל והמרכז"
עידן יוסף
הפורעים הבחינו בניידת אזרחית של המשטרה והחלו להכות בה, לנפץ שמשות ולנקר צמיגים    המתקהלים פגעו בשוטרים ואף ניסו לפתוח את דלתות הניידת    שוטרת נפגעה באורח קל    בעירייה גינו: "מקרה חמור של קבוצת נערים החייבת לתת את הדין על כך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il