X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הציע בישיבת ועדת החוקה של הכנסת להוציא צו סגירה מינהלי למוסדות לימוד רק מן הפעם השנייה או השלישית שבה הם נתפסים מפרים את תקנות הקורונה "גוף שנקנס פעם שנייה או שלישית ועדיין לא פעל לפי ההנחיות שיהיה צו מנהלי לסגירתו"
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
[צילום: ערוץ הכנסת]

מפלגת הליכוד מנסה לקדם פשרה ביחס להחמרת הקנסות על הפרת תקנות הקורונה והציעה להוציא צו סגירה מינהלי למוסדות חינוך שייפתחו בניגוד להנחיות רק אחרי אזהרה, ורק מן הפעם השנייה או השלישית שבה הם נתפסים.
"הגענו לנקודה בה יש בעיה קשה במגזר החרדי באכיפת ההנחיות. חלק קטן מאוד בחברה החרדית לא נשמע להנחיות. צריך להביא למצב שהחוק לא יפגע ברוב שכן שומר על ההנחיות, וברור לכולם שרעיון הצעת החוק הוא פיקוח נפש ושמירה על בריאות הציבור למרות שאנשים מסוימים מנסים להציג זאת כפגיעה בציבור החרדי. ברור שצריך להגדיל את הקנסות ולהביא לכך שמי שעושה משהו בניגוד להנחיות יקבל קנס גדול כדי שיימנע מכך", אמר (יום ג', 26.1.21) יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר בישיבת ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת שדנה בהצעה.
לדבריו, אם יש מוסדות הפועלים בניגוד להנחיות גם אם הם במגזר החרדי הם צריכים להיסגר. "מאחר שראיתי שאתם רוצים להסיר מהחוק את סגירת המוסדות אני מציע פשרה שהסגירה תיעשה רק לאחר מספר קנסות. גוף שנקנס פעם שנייה או שלישית ועדיין לא פעל לפי ההנחיות שיהיה צו מנהלי לסגירתו", הסביר.
לדבריו, לגבי הדרישה שיהיה גורם משטרתי בכיר בעת הטלת הקנסות הוא יכול להבין את הדרישה שהקנסות ייעשו בשיקול דעת. עוד הוסיף שאם סייג שכזה יוכנס לחוק, יש להפוך את הקנס לקנס משמעותי.

תאריך:  26/01/2021   |   עודכן:  26/01/2021
+בין גשם לט"ו בשבט
08:41 27/01/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - השקדייה פורחת, מרי, הפקרות, מתהפך בקברו וזיכרונות  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  חג אילנות שמח והרבה בריאות ואושר

האם ירד או לא ירד גשם [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+חגית משה דרשה לעמוד בראש איחוד המפלגות הדתי
00:07 27/01/21  |  עידן יוסף

יו"ר הבית היהודי חגית משה דרשה מסמוטריץ' לקבל את המקום הראשון ברשימה לכנסת או לחלופין את תפקיד הבכיר מבין השרים, וכן ריצרץ' ברשימה בין הציונות הדתית לבית היהודי. מדובר בדרישה לא פרופורציונלית יחסית לכוחה הקטן של המפלגה בראשותה. על-פי סקר חדשות 12, גבוה שיעור התמיכה במפלגתו של סמוטריץ' פי שבעה מאשר במפלגתה של משה (וואלה).
הפגישה בין השניים התקיימה בשהם, נמשכה כשעתיים וסמוטריץ' דחה את הדרישה, ששיחזרה את הסיכום שהושג בזמנו באיחוד מפלגות הימין (סרוגים).

+המקדימות בבית היהודי: דוידי בן ציון אחרי חגית משה
20:46 26/01/21  |  עידן יוסף

עטרה גרמן: ‏תוצאות הבחירות המקדימות לרשימת הבית היהודי בהנהגת חגית משה (98% הצבעה):
2. דוידי בן ציון - 1,441
3. יקותיאל (קותי) תנעמי 1,123
4. דובי מגנהיים 1,103
5. דוד (דודי) בונפיל
6. מושיק גודלשטיין 921
7. קלרה שמורק 961
8. יוסף קנדיאטי 690

+סקר: לפיד עוקף את סער, מיכאלי מזנקת וחולדאי לא עובר
20:02 26/01/21  |  עידן יוסף

סקר חדשות 12 (מנו גבע): יש עתיד עוקפת את תקווה חדשה והופכת למפלגה השנייה בגודלה. העבודה בראשות מרב מיכאלי מזנקת ורשימת הישראלים צונחת ולא עוברת את אחוז החסימה.
הליכוד 30; יש עתיד 16; תקווה חדשה 15; ימינה 14; הרשימה המשותפת 10; שס, יהדות התורה 8; ישראל ביתנו 7; מרצ 5; כחול לבן, העבודה 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 75, וללא סער - 60.
עוד מנתוני הסקר: סמוטריץ' לבד לא עובר את אחוז החסימה, איחוד של הציונות הדתית עם הבית היהודי ועוצמה יהודית מניב 5 מושבים ומביא את גוש נתניהו עם בנט ל-60. חיבור של חולדאי ולפיד מביא רק 18 מושבים. מיכאלי וחולדאי מביאים יחד 7.

+הארכת תקנות הסגר תוכרע במליאת הכנסת
19:40 26/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חילופי דברים בוועדת החוקה בין יו"ר הוועדה לבין הח"כים גינזבורג ופרידמן על סגירת מוסדות חינוך  ▪  אשר: אם נגדיל את הקנסות, מי יאכוף אותם?  ▪  גינזבורג: יש פה שלושה גורמי אכיפה

[צילום: דוברות הכנסת]
חה"כ תהלה פרידמן ואלי אבידר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+עמיר פרץ מתפטר מהכנסת אך ימשיך כשר מטעם כחול לבן
19:31 26/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בהוראת יו"ר העבודה מרב מיכאלי אמור היה פרץ להתפטר מהממשלה, אך בחר להתפטר מהמפלגה והתבקש על-ידי גנץ להמשיך כשר הכלכלה  ▪  פרץ למיכאלי: "את מייצרת קמפיין שנאה"  ▪  אילן גילאון צפוי לחזור לכנסת

פרץ. נשאר בממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+קמפיין סער: אחבר את מה שנתניהו פילג
19:06 26/01/21  |  עידן יוסף

תקווה חדשה משיקה הערב קמפיין חדש שיעלה גם בשלטי חוצות ובמדיות הדיגיטליות תחת הסלוגן: נתניהו פילג - סער יחבר. הקמפיין בא בתגובה לקמפיין הליכוד המציג את נתניהו כמי שמאחד את העם. גדעון סער: "שמח שנתניהו 'הבין' סוף-סוף את חשיבות האחדות. אחדות היא אכן צו השעה. אך מי שפילג לא יוכל לחבר".

קמפיין תקווה חדשה
+רע"מ דורשת: להמליץ על מועמד אחר לראשות הממשלה
15:50 26/01/21  |  מירב ארד

ממפלגת רע"מ, בפגישה עם מרכיבי הרשימה המשותפת נמסר: "נצהיר שנהיה מוכנים לקבל את התנאי - 'רק לא נתניהו' בתמורה להסכמת שאר המפלגות לשני תנאים. הראשון - שהמשותפת תכבד את ההלכה ולא תתמוך בשום הצעה המנוגדת לה. השני - ששאר המרכיבים יסכימו להצהיר בפומבי 'מי כן', ועל איזה מועמד מוכנים להמליץ לראשות הממשלה ועם מי מבין המועמדים אפשר לעבוד ובאיזה דרך, ומהם הגבולות המותרים להשפעה. אנחנו רוצים שמצביעי המשותפת לא יעמדו בפני תיבת פנדורה, אלא ידעו בדיוק מה יקבלו מאתנו".
עוד נמסר כי: "מטרתנו היחידה העומדת מול עינינו היא העצמת הכח הפוליטי של המצביע הערבי והבאתו לידי ביטוי לטובתו ולהשגת זכויותיו, ואין לנו מטרות אחרות".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הליכוד הציע: צו מינהלי אחרי 'כרטיס צהוב'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
הוסיף: "המסגרת שלפיה בתי המשפט ינחו את פייסבוק כיצד לנהוג ויהפכו את תהליך קבלת ההחלטות לתהליך מונחה יותר - הייתה טובה"    יועמ"ש ועדת הבחירות המרכזית: "נמצאים בעולם שנשלט על-ידי חוק שחוקק ב-1959"
איציק וולף
ראש הממשלה מעוניין לקיים היום ישיבת ממשלה לדיון בהארכת הסגר    ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון גנץ, הודיע כי לא יאפשר כינוס של הממשלה אם לא תוגבר האכיפה של הפרות הקורונה במגזר החרדי    "כשהליכוד יפסיקו עם התחמונים ויחליטו לעבור למעשים, אז נכנס את הממשלה. דין בני ברק וביתר עילית כדין הרצליה וראשון לציון"
איציק וולף
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, הודיעה על פרישת המפלגה מן הממשלה    "מפלגת העבודה עוזבת את ממשלת נתניהו-גנץ המושחתת ומתחילה מחדש"
דן מרגלית
האם כל אחד ממועמדי ימינה מתחייב שלא יהיה מהדורה חדשה של אורלי לוי-אבקסיס וצבי האוזר ויועז הנדל ועמיר פרץ ויצחק שמולי ופנינה טמנו-שאטה?
עידן יוסף
קרא לתומכיו להעביר לו מספרי טלפון של אנשים מעל גיל 60 שלא מעוניינים להתחסן, כדי שהוא ישכנעם לעשות זאת    פייסבוק: "איננו מאפשרים תוכן המשתף או מבקש מידע רפואי של אנשים"
רשימות נוספות
מרב מיכאלי נבחרה לראשות העבודה  /  עידן יוסף
נתניהו וכ"ץ: מענקים לכל אזרח  /  איציק וולף
נתניהו וכ"ץ יציגו תוכנית כלכלית  /  איציק וולף
קווים לדמותו של ישראל כ"ץ  /  טל בן-יעקב
ליברמן מנהל קמפיין דמגוגי ואכזרי  /  יואב יצחק
האם הערבים מתקרבים לשותפות בשלטון  /  מאיר אלרן, אפרים לביא, ח'דר סועאד, יוסף מקלדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il