X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקנות הארכת הסגר הכללי הנוכחי הוארכו עד ל-31 בינואר בחצות, כולל שתי הקלות בתקופת ההארכה 34 חברי כנסת תמכו באישור התקנות, 7 התנגדו ואחד נמנע
▪  ▪  ▪
[צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]

מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 27.1.21) את תקנות הארכת הסגר הכללי הנוכחי עד ל-31 בינואר בחצות, כולל שתי הקלות בתקופת ההארכה. 34 חברי כנסת תמכו באישור התקנות, 7 התנגדו ואחד נמנע.
תקנות הסגר כוללות הנחיה לצמצום ההתקהלויות לעד 5 אנשים בשטח סגור ועד 10 אנשים בשטח פתוח (תוך החרגה של חתונה, ברית והלוויה, שיישארו לפי הקיים היום - 10 בשטח סגור ו-20 בשטח פתוח).
עוד הן כוללות הגבלות על יציאה ממקום המגורים מעבר ל-1,000 מטר, למעט חריגים כמו: יציאה להתחסן, טיפול רפואי או סוציאלי, הפגנה, הליך משפטי, יציאה לצורך פעילות ספורט (שלא בדרך של הגעה למקום בכלי רכב), העברת קטין בין הוריו הפרודים, יציאה למקום עבודה או למסגרת חינוכית שפעילותה מותרת, יציאה לצורך השתתפות בהלוויה, בחתונה או בברית (כפוף למגבלת ההתקהלות).
אושר גם להאריך את איסור היציאה ממקום המגורים לצורך שהייה במקום מגורים של אדם אחר.
צמצום פעילות ספורט מקצועי, כך שלא ניתן יהיה להפעיל מקום אימון לצורך קיום משחקים של הליגות העליונות בענפי הכדור, אלא לצורך אימון בלבד. בוטל ההיתר ליציאה לצורך פעילות להפגת בדידות עבור אזרחים ותיקים (שאינה טיפול סוציאלי חיוני).
ההקלות שאושרו כוללות היתר לסטודנטים שאין להם גישה ללמידה מרחוק יוכלו לקיים בחינות בשטח האוניברסיטה, ובלבד שמספרם לא יעלה על 5% והיתר לתלמידי כיתות י״א-י״ב להיבחן לבגרויות בבתי הספר, בהתאם לכללים שנקבעו.

תאריך:  27/01/2021   |   עודכן:  27/01/2021
+קופות החולים יתחילו מחר לחסן גם בני 35 ומעלה
20:13 27/01/21  |  איציק וולף

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי הנחה את קופות החולים להוריד החל ממחר את גיל המתחסנים נגד קורונה לגילאי 35.

+חי מהכנסת: חוק העלאת הקנסות תקוע
16:52 27/01/21  |  עידן יוסף

חוק העלאת הקנסות תקוע במליאת הכנסת. זאת לאחר שהליכוד החליט לתמוך בעמדת כחול לבן - לחוקק את החוק המקורי בלי שינויים. יו"ר ועדת החוקה המטפלת בהכנת החוק הודיע כי הוועדה בראשותו תתקע אפוא את הצעת החוק.
יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר אמר: "‏לא להאמין. כחול לבן איבדו את זה לחלוטין. הם מתעקשים לשקר בכך שהליכוד תומך בעמדת החרדים, למרות שהבהרתי פעם אחרי פעם שהליכוד תומך בנוסח המקורי ושחשוב להעביר את חוק הקנסות כמה שיותר מהר. אני עושה הכל כדי לפשר בינם לבין החרדים על-מנת שהחוק יעבור היום וכך יוכלו להתחיל באכיפת הפורעים".

+יעקב אשר: אין טעם לחדש את דיוני ועדת החוקה בעניין תקנות הקנסות
16:46 27/01/21  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר: "למרות שהסיעות החרדיות הסכימו לפשרות מרחיקות לכת בחוק הקנסות כדי לשדר מסר של אחריות, כחול לבן והאופוזיציה מתעקשות על תחרות קטנונית בתתי סעיפים וסייגים שהוכנסו לחוק בהמלצת הייעוץ המשפטי. במצב כזה אין טעם לחדש את דיון הוועדה".

+30 מקרי הזן הדרום-אפריקני התגלו בישראל
16:42 27/01/21  |  עידן יוסף

משרד הבריאות מדווח כי עד כה התגלו 30 מקרים של הזן הדרום אפריקני לנגיף הקורונה. הדיווח כולל את שלושת המקרים שדווחו בצהריים, מדגימות בקהילה שהגיעו לריצוף מהיר, במעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות.

+הליכוד תומך בהשארת חוק הקנסות על-כנו
16:02 27/01/21  |  עידן יוסף

בליכוד מיישרים קו עם כחול לבן ודורשים להשאיר את חוק הקנסות על-כנו ולא לעשות בו שינויים. הכדור נמצא כעת במפלגות החרדיות (חדשות 12). הדברים נמסרו כשעה קלה לאחר הודעת סיעת יהדות התורה לח"כים מטעמה להצביע בעד התקנות.

+השייח קרא לביטול אירועי החג הדרוזי וקיבל טלפון מהנשיא
15:53 27/01/21  |  עידן יוסף

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח עם השייח' מואפק טריף בעקבות קריאתו לביטול אירועי חג הנביא הדרוזי אלח'דר בשל סכנת התפשטות נגיף הקורונה.
״אני יודע שבכל שנה, בחג הזה, נוהגים בני העדה הדרוזית לקיים את הזִיָּארָה, ולעלות לרגל לַמַקָאם שבכפר יאסיף. בקריאתך להימנע מהעלייה ההמונית לרגל אתה מהווה דוגמה למנהיגות אחראית, כזו שרואה רחוק - לא רק את החג הקרוב. כדי שנחגוג את החגים הבאים יחד בשנה הבאה ובשנים הבאות שיבואו עלינו לטובה, כולנו צריכים להישמר עכשיו. קיבלת החלטה קשה מאוד, בשקט בענווה ומתוך שמירת בריאותה של העדה כולה ואני מבקש לחזק אותך".
טריף הודה לנשיא על דבריו החמים ומסר שיעביר את ברכותיו לכל העדה הדרוזית ביום חגה.

+חולה מאומת לקורונה הגיע בטיסה מדובאי
15:50 27/01/21  |  עידן יוסף

נוסע בטיסת חברת FLY DUBAI מדובאי לישראל שנחתה בישראל אור ליום שני נמצא חיובי לקורונה. כלל נוסעי הטיסה התבקשו להיכנס לבידוד של 14 יום.

+אחרי תלונות רבות: המשטרה סגרה תלמוד תורה בבני ברק
15:19 27/01/21  |  עידן יוסף

תלמוד התורה ברחוב מלצר בבני ברק, שהשכנים סביבו התלוננו פעמים רבות למשטרה על היותו פתוח, נסגר בידי המשטרה ולבעליו נרשם קנס בסך 5,000 שקל.
במשטרה מגיבים לטענות ואומרים: "עם קבלת הדיווחים, ערכו שוטרי התחנה ביקורות במקום, כאשר במרבית המקרים נמצא המקום סגור, למעט שני מקרים בהם אותר פתוח ובוצעה אכיפה בהתאם". לא נמסר פירוט לגבי אופי האכיפה.

+נתניהו: "הסגר יוארך - בוודאות"
15:12 27/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה הודיע כי יכנס את הממשלה כדי לאשר את הארכת התקנות  ▪  "נסגור גם את המעברים היבשתיים כולל גשרי הירדן"  ▪  המוטציה הדרום אפריקנית מתפשטת בישראל

נתניהו. ניתוק גישות יבשתיות [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
הסגר יימשך [צילום: דוברות המשטרה]
+ספרד עוצרת לשבועיים את החיסונים
15:02 27/01/21  |  

ספרד תעצור את מבצע חיסוני הקורונה לשבועיים הקרובים, בשל בעיות באספקת החיסונים (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסת אישרה הארכת הסגר עד תחילת פברואר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
ראש הממשלה הודיע כי יכנס את הממשלה כדי לאשר את הארכת התקנות    "נסגור גם את המעברים היבשתיים כולל גשרי הירדן"    המוטציה הדרום אפריקנית מתפשטת בישראל
עידן יוסף
יו"ר הוועדה ח"כ אשר לחברי כחול לבן: "אם הייתי מביא רוטציה הייתם הולכים, צבועים"    ח"כ תהלה פרידמן: "יש לכם תורה שהיא סם מוות"
ד"ר עמוס עזריה
לאור המוטציות החדשות, חיסון העדר לקורונה עשוי לדרוש שיעור מתחסנים גדול יותר, לפי מודל לניתוח נתונים ברשת
מירב ארד
68% מהנשאלים עברו לעבוד מהבית בעקבות מגיפת הקורונה    90% העבירו את הקניות שלהם לרשת בשנה החולפת    83% מהתלמידים שנשאלו דיווחו על תחושת בדידות    כ-70% מבני הנוער בגילאי 13-18 משחקים בממוצע מעל 20 שעות בשבוע
מירב ארד
כנראה בשל המוטציה הבריטית - 35% מהחולים הפעילים הם ילדים מתחת לגיל 17    המנהלת הרפואית של "מגן ישראל" קוראת להארכת הסגר: "כל יום של סגר הוא חשוב"    סגן שר הבריאות תומך בחוק הקנסות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il