X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סייברוואן נכנסת לתחבורה הציבורית

נהגי "קווים" לא יוכלו להשתמש בווטסאפ

החברה תתקין 30 מערכות למניעת היסח הדעת בחברת קווים עם אופציה להתקנה של עד 1,500 מערכות המערכת משביתה את השימוש בישומונים בטלפונים הניידים
▪  ▪  ▪
המסרונים ינוטרו [צילום: איציק בירן]

חברת הטכנולוגיה סייברוואן, אשר פיתחה מערכת לפתרון לבעיית הסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי, הודיעה (יום ב', 1.2.21) לבורסה כי תתקין 30 מערכות סייברוואן (Saverone) בצי האוטובוסים של חברת קווים. בתום תקופת הרצה, עומדת לקווים אופציה לרכישה של עד 1,500 מערכות סייברוואן לאוטובוסים במחיר מופחת.
מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש בישומונים שונים בטלפון הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על-פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כש-25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על-ידי מניעת גישה ליישומונים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה.
חברת קווים, מהגדולות בענף התחבורה הציבורית, מחזיקה צי רכב הכולל 1,500 אוטובוסים. על בסיס הידע שייצבר במהלך תקופת ההרצה עם קווים, סייברוואן תשלים את פיתוח גרסת האוטובוסים של מערכת סייברוואן לקראת מכירה מסחרית של המערכת בארץ ובעולם. מנכ"ל סייברוואן, אורי גלבוע, אמר כי ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית לקראת חדירה לפלח שוק גדול ומשמעותי בארץ ובעולם. "בעולם נוסעים כ-10 מיליון אוטובוסים, ובכל שנה עולים על הכביש כמיליון אוטובוסים חדשים. במדינת ישראל בלבד נוסעים כ-22,000 אוטובוסים, כאשר מדי שנה עולים על הכביש כ-3,000 אוטובוסים חדשים", דבריו.
במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, אם קווים תרכוש לפחות 800 מערכות סייברוואן לאוטובוסים, תהיה קווים זכאית לתמלוגים ממכירת מערכות סייברוואן לאוטובוסים למשך תקופה מסוימת. מנכ"ל קווים אריק סיני אמר: "חברת קווים מחויבת להוביל את תחום הבטיחות בתחבורה הציבורית בישראל ואנחנו גאים להיות החברה הראשונה שמתקינה מערכת למניעת הסח דעת שנגרמת משימוש בנייד. הניסוי בקווים יסייע לפיתוח מערכת מצויינת של מוצר ישראלי כחול לבן שיעשה שינוי בבטיחות בתחבורה הציבורית בכל העולם".
פעילות בחברות ממשלתיות
הניסוי של חברת קווים מצטרף לניסויים נוספים שסייברוואן מבצעת בחודשים האחרונים בחברות ממשלתיות כגון חברת החשמל ורכבת ישראל, לצד צה"ל שבו החלה התקנה של 30 מערכות בחודש שעבר, וחברות מסחריות גדולות כמו הנסון ישראל, פלסאון, תנובה וצ'מפיון מוטורוס. להערכת החברה, השקת המוצר באופן מסחרי צפויה בחודשים הקרובים.
סייברוואן התחילה גם בהתקנה מסחרית בחברת הלוגיסטיקה מילניום, שבה היא מתקינה 250 מערכות, ובחודש שעבר נכנסה לראשונה לשוק ההחכרה (ליסינג) בעקבות חתימה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אלדן במסגרתו סייברוואן תמכור, תתקין ותעניק שירות ואחריות למערכות Saverone בכלי הרכב שאלדן מחכירה ללקוחותיה, על בסיס הזמנות שתזמין אלדן מעת לעת וכן על בסיס הפניית לקוחות החברה ולקוחות פוטנציאליים שלהם רכבים המוחכרים מאלדן.
שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגים.

תאריך:  01/02/2021   |   עודכן:  01/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נהגי "קווים" לא יוכלו להשתמש בווטסאפ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
עידן יוסף
בשנה זו נרשמה ירידה גם במספר התאונות הקטלניות והקשות וגם במספר הפצועים קשה    למרות הירידה במספר ההרוגים, חלה עלייה של 11.7% במספר רוכבי האופנוע שנהרגו
איתמר לוין
בית המשפט העליון דחה את עונשו של לורן אנקרי, שהרג בתאונת דרכים באוקטובר 2018 את שמונת בני משפחת עטר    המדינה ביקשה בהסדר טיעון לגזור על אנקרי 13 שנות מאסר ולא ערערה כאשר בית המשפט המחוזי גזר עשר שנים    העונש המירבי על העבירות שביצע אנקרי: 120 שנות מאסר
איתמר לוין
גרוסקופף: "לא כל השערה שמעלה ההגנה בדבר התקיימות נסיבה היפותטית העשויה להפחית מאחריותו של הנאשם צריכה להיבדק על-ידי המשטרה"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה דורש ממשרד התחבורה להתאים במקביל את האכיפה ושעות העבודה של הנהגים    מנכ"ל מועצת המובילים: הטכוגרף צריך להיות אחרון בשרשרת אחרי הסדרת חניונים ושעות עבודה - אם תאשרו את זה גם עוד 10 שנים לא יטפלו בתשתיות ובשעות העבודה    משרד התחבורה: תיקון התקנה בעניין שעות העבודה מורכב ויש לו השלכות כלכליות
שחר ברק
ישנו עיסוק רב בקורבנות הקורונה, אך מה עם העיסוק בקורבנות תאונות הדרכים? עלינו כחברה לפעול למען הגברת הפעילות והמודעות כנגד מצוקת תאונות הדרכים ההולכת ומתגברת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il