X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם זה עתה סיימתם לכתוב ספר, השלב הבא הוא הוצאת ספר. בגלל שישנן הרבה חברות הוצאה לאור, אל תסתפקו באחת, פשוט פנו לכמה שיש עליהן המלצות מסופרים וזאת לאחר שסקרתם את הנושא ושוחחתם עם עוד סופרים. כאשר תשלחו את הספר שאתם מתכננים להוציא לאור לכמה חברות הוצאה לאור, ישנו פרק זמן שבו תצטרכו להמתין לתשובה. סבלנות היא גם מילת מפתח בכל השלבים של הוצאת הספר לאור ושיווקו. שימו לב למחירים, אין זו סיבה לבזבז סכומים של 50-40 אלף שקלים על הוצאה לאור. ערכו השוואות מחירים בין כמה חברות הוצאה לאור ואז, תוכלו להיות יותר חכמים.
בקשו חוות דעת מסופרים לגבי הספר שלכם
ישנם סופרים אשר בחרו בהוצאה לאור מסוימת לאחר שסיימו כתיבת ספר. שוחחו עימם ובקשו את חוות דעתם על הספר שכתבתם, זה בהחלט יכול לסייע לכם בשלבים הבאים. בקרו ברשתות החברתיות וחפשו מידע רלוונטי לגבי הוצאה לאור ספציפית שמוכרת כבעלת שם ומוניטין.
המוניטין של המו"ל חשוב בהחלט ולא פחות מהמחיר שתשלמו אם קיבלתם הצעת מחיר אסטרונומית מהוצאת הספרים, המשיכו הלאה בחיפוש אחר חברת הוצאה לאור שתהיה הגיונית ומעשית יותר.
ישנן חברות הוצאת ספר, אשר ימליצו לכם בהתחלה להנפיק כמה מאות בודדות של ספרים, על-מנת לבחון את התגובה בשוק. אם תהיה התעניינות גוברת של הספר, תוכלו להדפיס עוד וכן, קחו בחשבון כי ייתכנו הוצאות נוספות של הדפסה מרובה יותר של הספר ועלות ההפצה לחנויות שאמורה להסתכם בכמה אלפי שקלים.
האם חברת ההוצאה לאור שבחרתם כבר הוציאה ספרים בנישה שלכם?
זהו גם שיקול נכון לבחירה מושכלת של חברת הוצאה לאור. עליכם להבין, כי עולם הספרים רחב והצלחת ספר מסוים בנישה אחת אינה זהה להצלחת ספר בנישה אחרת. למשל, ישנן חברות הוצאה לאור שהן ידועות ואז הספר שלכם, יתפרסם ביתר קלות, רק מהיותן של חברות אלה מוכרות וגדולות. חסרות הוצאות לאור גדולות, מן הסתם תגבינה מחיר יקר יותר, אבל במובנים מסוימים זה עשוי להשתלם. בכדי להבטיח לעצמכם שאתם בכיוון הנכון, בחרו בחברת הוצאה לאור שהיא מהמובילות בשוק. אל תנסו להפיץ או לשווק את הספר בעצמכם, במיוחד אם אין לכם ניסיון בתחום. יש לפנות לחברת הוצאה לאור שיש לה ניסיון וותק רב שנים, מה שעשוי להקל עליכם. שימו לב לשירותים שמציעות חברות ההוצאה לאור ושיקלו באיזו מהן מומלץ לבחור לאחר שאספתם את כל הנתונים.

תאריך:  03/02/2021   |   עודכן:  03/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il