X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

פעם בשנה, ב-14.2, ביום ולנטיין הקדוש (Saint Valentine’s Day), אנחנו וכל העולם חוגגים אהבה. זהו זמן נפלא לפנק בו את בני הזוג, להעביר יחד ערב רומנטי, למלא את האוויר בניצוצות ולבבות ואולי גם להתנער קצת מענייני הקורונה שהעיבה בדרכה על היחסים. אם מלאכת ארגון הדייט והרעיונות הטובים היא בתחום האחריות שלך הפעם - הינה כל הרעיונות הכי מקוריים להפתיע ולחדש בוולנטיינז הקרוב.
דייט בקופסה
בתקופה של ריחוק חברתי וסגר ממושך שפוקד עלינו להישאר בבית צריך למצוא לא מעט פתרונות מקוריים כדי לתבל את הזוגיות. לזה צריך להוסיף גם את עניין הפז"ם הזוגי, שככל שהולך ומתקדם גורם לזוג הוותיק להתקבע על הספה ופחות לרדוף אחרי תענוגות מחוץ לארבע קירות.
קופסאות הדייטים הן הדבר החם בעולם הדייטינג לשעת קורונה ומבטיחות להעביר לכם ערב של אסקפיזם רומנטי ש"יוצא מתוך הקופסה". החברות הללו לא ממש מגלות מה בדיוק נמצא במארזים שלהן, אבל ההמלצות הולכות ומצטברות, כך שרע, משעמם או מאכזב זה בטוח לא יהיה.
מארז פיקניק
כל עוד מזג האוויר הקר של פברואר מאפשר ובהנחה ויש לכם פינת חמד מתוקה שאפשר להגיע אליה, פיקניק בחוץ הוא מרחב הנשימה והניתוק הטוב ביותר שתוכלו לקחת לעצמכם בזמן שרוב בתי העסק עדיין נותרים סגורים. גם כאן מדובר בטרנד עולה שמבטיח לספק לכם ערכת פינוקים דליקטסית מדהימה, שהכי עושה חשק לאכול על שמיכה בדשא. את המארזים הללו אפשר להזמין גם בהתראה יחסית קצרה, כך שאם עדיין נתקעת עם רעיון ואת לא בטוחה מה לעשות או לקנות הפעם, שמרי את הרעיון כפלאן בי.
ספל עם מסר
נכון שהדפסת משפטים או תמונות על ספלים אפיינה את עולם המתנות לפני שניים או שלושה עשורים לפחות, אבל הינה היא מתקמבקת טובה יותר, שנונה יותר, מעניינת ומקורית, בעיקר עושה שמח על הלב בתקציב נמוך. אז מה האפשרויות שלך? ציטוטים משירים עדכניים, מסרים סמליים ואפילו תמונה קורעת של שניכם מהתקופה האחרונה. כמובן שאפשר לרכוש לעצמכם גם סט ספלים זוגי שיש לו משמעות מיוחדת.
מוצרים בהנחות שוות
לקראת יום הוולנטיין פוצחים כל האתרים האפשריים בהנחה על חלק מהפריטים שלהם, בעיקר אלו שעשויים להירכש בהיקפים גדולים לקראת התאריך המתקתק. תוכלו למצוא הנחות שוות בכל האתרים המובילים: איביי, אמזון, אלי אקספרס, וויש, אטסי ומה לא. אפשר להיכנס לכל אחד מהם ולמצוא את הרעיון שיתאים לך, רק קחי בחשבון את מועדי המשלוח והזדרזי להזמין.
שעון יד חדש
בחיפוש אחר מתנות מקוריות לגבר עולה שוב ושוב ההצעה לרכוש עבורו שעון יד חדש. למה לא בעצם? שעוני היד לגברים כבר מזמן לא מציגים שעה בלבד והם מהווים אקססורי אופנתי ומתקדם לכל דבר ועניין. הוא מת על גאדג'טים? לכי על שעון חכם. בחור מטופח ומסודר? ייתכן ששעון קלאסי ישמח אותו מאוד. רוצה לשדרג את הלוק? השעונים הקז'ואלים יעשו עבודה טובה.
מגוון מוצרים ורעיונות נוספים תמצאו באתר עדן מתנות - הזמנת מתנות באינטרנט.

תאריך:  04/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il