X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם חשבתם שהטכנולוגיה והקידמה פסחו על ענף מכשירי השמיעה - כדאי מאוד שתחשבו שוב. משתמשי מכשירי השמיעה הוותיקים ביותר יוכלו לספר שאת המכשירים הפשוטים שידעו להגביר ולהנמיך החליפו טכנולוגיות חכמות ומתקדמות, את העיצוב המגושם והמסורבל החליפו מכשירים זעירים ודיסקרטיים ואת החלפת הסוללות החליפו מכשירים נטענים עם מעמדי טעינה.
לעוד מידע כנסו לאודיו סאונד מכשירי שמיעה.
היום יותר מתמיד, מכשירי השמיעה הם לא פחות מגאדג'טים חדישים שלא רק משפרים משמעותית את איכות החיים של כל מי שסובל מירידת שמיעה, אלא גם מאפשרים שימושים נוספים נוחים ומשתלבים בצורה מושלמת על כל סיטואציה בחיים. בואו נכיר את החידושים המשמעותיים ביותר.
טכנולוגיות שמע פורצות דרך
לא עוד מכשירים שמגבירים ללא אבחנה כל מקור סאונד בסביבה, אלא דגמים המצוידים בטכנולוגיות מיוחדות המבחינות בצורה מדויקת בין מקורות סאונד חיוניים לרעשי רקע מיותרים.
מערכות סריקה חכמה הסורקות את כל סביבת השמע המקיפה את המשתמש ב-360 מעלות כך שניתן לשמוע גם דוברים הנמצאים מאחורינו או דוברים בשיחות מרובות משתתפים. מערכות מתקדמות לנטרול רעשי רקע מיותרים כמו רעשי מנועים, צופרים, מזגנים ועוד, דרך חלוקה חכמה מספר גבוה של ערוצים דיגיטליים, טכניקות חדשניות לנטרול טינטון ומנגנונים מתקדמים למניעת צלילי פידבק וצפצופים. המכשירים המתקדמים ביותר מספקים חווית שמע איכותית המסייעת לסובלים מירידות שמיעה קלות עד לירידות השמיעה החמורות ביותר.
לעוד מידע באתר מיני סאונד מכשירי שמיעה.
סטרימינג וחיבור לבלוטוס'
שינוי משמעותי בדגמים מתקדמים שהופך אותם ללא פחות מגאדג'ט חכם. החיבור מאפשר סטרימינג ממקורות שונים כמו מהטלפון הנייד כך שניתן להאזין למוזיקה, סרטוני וידאו וכמובן לשיחות טלפון ישירות אל המכשיר השמיעה.
כמו-כן, החיבור מאפשר שליטה פשוטה על מכשיר השמיעה הזעיר דרך אפליקציה ייעודית בטלפון וניתן לשנות הגדרות ואת עוצמת השמע מבלי להוציא את מכשיר השמיעה מהאוזן. כמו-כן, חיבור הבלוטוס' מאפשר איסוף מידע על דפוסי השימוש בעזרתו ניתן למטב את יכולות המכשיר וכך לשמוע הלכה למעשה טוב יותר עם הזמן.
עיצוב מהפכני
אם יש משהו שהפריע מאז ומתמיד למשתמשי מכשירי השמיעה הרי שמדובר בגודל המאסיבי שלהם בעבר. היום התמונה שונה לחלוטין ולשוק נכנס שחקן חדש בדמות מכשירי ה-CIC (ראשי תיבות Completely In Canal). מכשירי שמיעה זעירים במיוחד שגודלם אינו עולה על גודל של מטבע, כאשר המכשיר כולו נכנס אל תעלת האוזן של המשתמש. מדובר במכשירים נוחים במיוחד להרכבה שמותאמים אישית לכל משתמש כך שאינם נופלים או זזים בעת השימוש והם למעשה מספקים דיסקרטיות מושלמת שכן קשה מאוד להבחין בהימצאם בתעלת האוזן. חשוב להבין כי הגודל המזערי לא אומר שהם מכשירים פחות טובים, להפך - מדובר בכמה מדגמי מכשירי השמיעה הטובים בעולם, בשורה של ממש למי שמחפש איכות לצד שימוש דיסקרטי.
לקטלוג המלא
אפשרויות הטענה מתקדמות
אם גם לכם נמאס להחליף סוללות מדי שבוע ואתם מתקשים בפעולת המוטוריקה העדינה הזו, שווה לכם בהחלט להתקדם למכשירי השמיעה הנטענים. המכשירים הללו מגיעים עם עמדות הטענה משוכללות עם נוריות חיווי שנותנות אינדיקציה חיה לגבי מצב הסוללה, כאשר טעינה של כשלוש שעות תאפשר שימוש ארוך של יממה בערך. טעינה מהירה של כחצי שעה תאפשר לכם שימוש של כשלוש שעות וזה בהחלט נוח ומקל על כל חווית השימוש.
לסיכום - אם אתם סובלים מירידת שמיעה וחוששים להיעזר במכשיר שמיעה, כדאי מאוד שתדעו כי המכשירים בני ימינו הם לא בדיוק מה שהכרתם ושהם יספקו לכם חווית שימוש מצוינת ואיכות חיים גבוה. שווה בהחלט לנסות ולראות בעצמכם.

תאריך:  08/02/2021   |   עודכן:  15/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il