X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
ניסים כהן ורעייתו, רויטל. צילום יח"צ [צילום: יח"צ]
התחושות שעוטפות את הענף שאמור להיות מלא שמחה
שיחה צפופה עם מנכ"ל חברת ניסימדיה ניסים כהן, המפעילה את קרמל - פורטל הפנאי והבידור, חשפה אותי לחיים שמאחורי האנשים שמפיצים שמחה הישארו עמי וגלו אלו דברים זכיתי לגלות ולשמוע שהאירו את עיניי

הסגר השלישי הגיע לסיומו ועדיין אופפת מעליו עננה של אי-ודאות שמלווה אותנו לאורך כל תקופת מגפת הקורונה. אחד הענפים שנמצא בחוסר ודאות מוחלט והגבלות שלא נראה סופם הוא ענף הפנאי והבילוי. כדי לעמוד את המצב ולהבין לעומק את התחושות שבליבם של אנשי הבידור והפנאי פניתי אל כהן ניסים, מנכ"ל חברת הפרסום ניסימדיה שבבעלותה פורטל קרמל הפעלות, אירועים ואטרקציות, כדי לשמוע ממקור ראשון מה באמת תחושותיהם של האנשים שאמורים להעניק שמחה לחיינו והאם העתיד שלהם ורוד יותר.
"המפעילים רואים בכך שליחות ואושר עילאי להפיץ אור ושמחה בלבבותיהם של הילדים ובעלי האטרקציות חווים סיפוק כשמקום הבילוי שלהם מתמלא בחיוכים, מה שיוצר אצלם תחושה של בלבול, עצבות וחוסר וודאות ברגעים אלו של הגבלות וסגרים", כך כהן חושף בפניי.
הוא ממשיך ומציין: "שמחה היא דבר חשוב מאוד לבריאות הנפש בעיקר בתקופה לא פשוטה שכזו. זה לא משנה אם מדובר באטרקציה, הפעלה ליום הולדת או חגיגת מסיבת רווקות, ההומור והשמחה מעשירים את חיינו ובעיקר מחזקים את הנפש שלנו ואף את הגוף, על כן אנחנו רואים חשיבות רבה בפתיחת ענף הפנאי, הבידור והבילוי על-מנת לחזק את כולם ומקווים שנראה זאת במהרה".
על-פי הרגשתך, מה הן התחושות העיקריות של המפעילים ובעלי האטרקציות?
"משיחות של צוות הפורטל עם המפעילים ובתי העסק השונים לאורך כל תקופת הקורונה הייתה תחושה של אופטימיות קלילה לצד תקווה. גם כעת כשאנחנו אחרי הסגר השלישי, עדיין תוכל לשמוע את קולה של האופטימיות שדוחפת קדימה ומחזקת. בסופו של דבר אם נוותר על האופטימיות, התקווה והאמונה שמחר יהיה טוב יותר ניפול לעצבות שאינה תורמת לדבר.
אך, לא הכל ורוד, ישנם כאלו שלא הצליחו להתאושש בתקופת הקורונה ומצאו את עצמם מוותרים על הדבר שהיה יקר להם מכל, העסק הפרטי שלהם, שפרנס אותם ואת בני משפחתם".
איך בכלל אפשר להתנהל עם כל ההנחיות וההגבלות הנוקשות שניתנו לתחום זה?
"דמיין לעצמך שמישהו כובל את רגלך בשלשלאות ואתה לא יכול לזוז לשום מקום, איך תרגיש?" חלה בי תחושה של כבדות ועצבות בעוד אני מדמיין את שאלתו מתממשת על רגלי, אך עם זאת מתמלאת בי סקרנות לשמוע את הפרשנות שלו לאנלוגיה שיצר.
"לא פשוט בכלל עד כמעט בלתי אפשרי נכון?!", אומר כהן ומסביר כי בשל כך בימים אלו חברת ניסימדיה ממשיכה לדחוף קדימה את פורטל קרמל במטרה שיהיו מוכנים לרגע שהממשלה תכה בגונג וכל ענף הפנאי והבילוי ישתחרר משלשלאות ההגבלות ויוכל להפיץ אור ושמחה.
כהן מוסיף לדבריו "אנו מתכוננים לרגע שהגונג ישמיע את צליליו וכלל לקוחותינו יוכלו לקצור את הפירות שהכנו עבורם".
ובכל זאת האם יש שמצליחים להתנהל במגבלות הקיימות?
"תראה בתחום ההפעלות ישנם מפעילים שמצליחים גם עכשיו לעבוד ולשמח ילדים ומבוגרים במסגרת ההגבלות וההנחיות וזוכים להעניק רגעים של אושר וצחוק בתוך כל הדבר העצוב הזה שיצרה הקורונה, אך כמובן זה לא כולם ולא כלל הענף. אנחנו נשמח שכולם יוכלו לעשות זאת".
כעת משהסגר השלישי הסתיים מה התוכניות שלך לעתיד?
"כעת משהסגר השלישי מאחורינו ורבים כבר מחוסנים אנחנו מתכוננים לצעד הבא שבו הפנאי והבילוי יחזרו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו", מציין כהן.
"אנחנו כרגע צועדים צעד אחר צעד בזהירות כיוון שעדיין אנחנו חיים בעידן של חוסר ודאות, אך עם זאת אנחנו מחבקים אלינו את האופטימיות", משתף כהן ומפרט בפניי את תוכניותיו:
  • "הצעד הראשון הוא קידום וחיזוק פורטל קרמל בכל התחומים שבו, החל מימי ההולדת, מסיבות רווקות ועד לתחום האטרקציות שאנחנו שואפים למנף השנה בצורה מעמיקה".
  • "הצעד השני הוא שיפור הפורטל במטרה להפוך את חווית המשתמש לטובה ביותר. אני מאמין כי תמיד צריך לשאוף לשיפור רק כך אפשר להגיע למקומות שלא חשבת עליהם קודם, וזה מה שאני מיישם על פורטל קרמל. בסופו של דבר מטרת פעולות השיפור הן להעניק למשתמשים בפורטל חוויה נעימה ונוחה שישובו להשתמש באתר בכל פעם שהם מחפשים פעילות או אטרקציה".
  • "הצעד השלישי הוא רכישה אונליין. אני רוצה להביא את הפורטל להיות המקום בו אתה מוצא את הפעילות או האטרקציה שבה חפצת וגם משריין לך דרכו את התאריך הרצוי, מכל מקום ובכל שעה".
כהן מספר כי מלבד זאת יש לו עוד המון תוכניות עתידיות שעוד יפתיע איתם את כולם.
במהלך השיח עם כהן נחשפתי לאיש העומד מאחורי הפורטל שמאגד מבחר גדול של עושי שמחות. גיליתי כי ניסים כהן הינו מנכ"ל שאוהב את מה שהוא עושה ואף ניכר בהשקעתו ומסירותו לפורטל ובכלל לעבודתו.
מלבד זאת, כהן הינו נשוי ואב לשלושה בנים, הוא רק בשנות ה-30 לחייו וכבר הספיק להקים חברת פרסום ופורטל מצליח. ניכר עליו כי הערכים עליהם גדל מושרשים לא רק אל ילדיו אלא גם אל עובדיו ולחברה כולה.
את פורטל קרמל כהן בנה יחד עם עובדיו לפני כשמונה שנים, כשברשותם המון נחישות, חזון ומטרה שלימים התממשה ואף גדלה מעבר לציפיות. הפורטל בראשית דרכו התחיל בתחום ימי ההולדת ואט אט התקדם לשאר התוחמים שניתן למצוא בו היום: אירועי מצווה, מסיבת רווקות, פעילויות למבוגרים וכן גם תחום האטרקציות ועוד.
שיחתנו הותירה בי רושם לשמוע עוד על הפורטל ועל תוכניותיו העתידיות של מנכ"ל ניסימדיה, ניסים כהן. אני מאמין בלב שלם כי ניפגש שוב בעתיד לשיחה נוספת על התוכניות שהתממשו ועל התוכניות הבאות.
www.karamel.co.il

תאריך:  22/02/2021   |   עודכן:  22/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
רכבים שקטים ולא מזהמים, עידכונים ממוחשבים ושירות בלעדי של החברה - כל אלה הם חלק ממה שצפוי לשוק הרכבים המקומי עם הגעתה של טסלה לארץ    למה זה חשוב לנו ומה יקרה על הכבישים בקרוב? הינה מעט מהדברים
כתיבת המומחים
בין שלל האתגרים שמביא עמו הגיל השלישי ישנו זה של הנהיגה, שיכול להיות לא פשוט בלשון המעטה    כדי בכל זאת לסייע בעניין, ריכזנו כמה כלים והמלצות שיהפכו את הנהיגה לבטוחה יותר, הן עבורם והן לסביבתם    הטיפים לפניכם    זאב נחמנזון
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il