X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סוכן אחד הפליל עשרות עבריינים

33 עצורים בסחר בנשק ובסמים

חשודים בפעילות עבריינית בדגש על בית שמש, ירושלים ויישובי הסביבה בעבירות: סחר בסמים מסוכנים בשווי מאות אלפי ש"ח ובכלי נשק שונים - 6 אקדחים ו-3 רובים מסוגים שונים
▪  ▪  ▪
פשיטה על בית חשוד [צילום: דוברות המשטרה]

בפעילות משטרתית של "סוכן סמוי", שעל זהותו הוטל איסור פרסום, הגיעה (יום ד', 24.2.21) לסיומה עת נעצרו עשרות חשודים בפעילות עבריינית של סחר בנשק ובסמים.
על הפעילות הסמויה ניצחה היחידה המרכזית במחוז ירושלים. הסוכן הסמוי הופעל במהלך החודשים האחרונים בקרב חשודים בפעילות עבריינית בדגש על בית שמש, ירושלים ויישובי הסביבה, שהביאה למעצרם של 33 חשודים והעברתם לחקירה במשטרה.
הסוכן הסמוי הביא לאיסוף ראיות כנגד חשודים המשתייכים לרובד הפשיעה הגבוה בערים בהן פעל בהכוונת מפעילו ביחידה המרכזית, תוך שרכש סמים מסוכנים בשווי מאות אלפי ש"ח וכלי נשק שונים - 6 אקדחים ו-3 רובים מסוגים שונים. הבוקר ניתנה האות וכוחות משטרה רבים - בלשים, כוחות יס"ם ומג"ב וכוחות מיוחדים, פשטו על בתיהם של החשודים ועצרו אותם. לאחר חיפוש שבוצע במקום אותרו סמים נוספים, רכוש החשוד כגנוב ואמצעי לחימה נוסף. החשודים הועברו כאמור לחקירה במשטרה.
מפכ״ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי נפגש היום עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, ואמר לו: ״עם כניסתי לתפקיד הבהרתי את תפיסת עולמי המבצעית: הלוחמה בפשיעה תהיה התקפית ויזומה ובמרכז הקשב הארגוני. מיקוד הכוח יופנה לעקירה מן השורש של תופעות הפשיעה המשפיעות על הביטחון האישי של הציבור בישראל. ההתפתחות הדמוגרפית, הכלכלית והטכנולוגית מחייבת אותנו להיות גמישים, מעודכנים, יצירתיים ובעלי תעוזה. אתגרים אלה מחייבים אותנו לראייה של התמונה הכוללת, מתוך הבנה שהמשימה המרכזית שלנו היא לשרת ולהגן.
"המורשת המפוארת של ימ״ר ירושלים מהווה בסיס איתן לפעילות אכיפה נחושה ורבת הישגים. בפעילות זו שהתאפיינה במקצועיות, נחישות, יצירתיות ותחכום, סייעתם לשיפור כושר ההרתעה ולחיזוק אמון הציבור במשטרה. בדרך זו יירתע כל עבריין וכל מפר חוק, ויידע כל אזרח כי על בטחונו האישי מופקדים האנשים הטובים ביותר״.
מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן התייחס אף הוא לפעילות: "פעילות זו היא חלק ממדיניות המשטרה והמשרד לביטחון פנים השמה בראש סדר עדיפותה פעילות כנגד תופעת האמל"ח הבלתי חוקי. עילות זו מערערת יותר מכל את בטחונם של העבריינים בסביבתם הקרובה בה הם מרגישים מוגנים ומעבירה מסר מובהק לכל עבריין שידע שזרועותיה הארוכות של משטרת ישראל יגיעו לכל אחד בכל מקום באשר הוא".

תאריך:  24/02/2021   |   עודכן:  24/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ שבח שטרן מאשים כי בניסיון לנקות את שם סבה קסטנר, ירקה מרב מיכאלי בפני הקורבנות ואמר כי "זהו פרצופה של מפלגת העבודה 2021"    חברי האופוזיציה זעמו    ח"כ מיכאלי הגיבה: "ההסתה שהביאה לרצח קסטנר זו אותה ההסתה שמאיימת ומכרסמת ביסודות הדמוקרטיה הישראלית כאן ועכשיו"
מירב ארד
תוקפן של התקנות יהיה עד 10 במרס 2021    עוד אושר בוועדה: הסמכת שר הבריאות להורות על ביטול טיסה, אם קיומה יוצר סיכון של ממש לבריאות הציבור
עידן יוסף
הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית: פקודת העם תוקנה כך שתאפשר העברת מידע לרשויות המקומיות, למשרד החינוך ולגורמים במשרד הרווחה על אנשים שלא התחסנו    ח"כ חיים כץ: "עד היום הממשלה לא נקטה צעדים קשים ולכן אנחנו עם 5,605 מתים. אם היינו נוהגים אחרת לא היינו מגיעים למספרים האלה"
איתמר לוין
מינץ על עתירת מפעילת קמפיין Crime Minister: חשש שהיא הוגשה באיחור משום שנועדה להבטיח "סיבוב שני" במקרה שיידחו שלוש העתירות הקודמות בנושא
מירב ארד
החזר כספי מלא יינתן גם במקרה שיעד החופשה יהפוך מירוק לאדום עם חובת בידוד בעת ההגעה, או שיוטל סגר מלא בישראל כולל נתב"ג    הביטול יתאפשר עד 48 שעות לפני הטיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il