X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסוק CH53K. חדיש ויקר [צילום: לוקהיד מרטין]
המסוק החדש של צה"ל: CH53K
המסוק מתוצרת "לוקהיד מרטין" יחליף את מסוקי היסעור שר הביטחון: "המסוק החדש מותאם לצרכים המבצעיים ולאתגרי שדה הקרב המשתנה"

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומנכ"ל משרד הביטחון אמיר אשל בחרו במסוק CH53K מתוצרת "לוקהיד מרטין" כמסוק תובלת סער החדש של צה"ל וכחלק מהתוכנית הרב-שנתית "תנופה". המסוק החדש יחליף את מסוקי היסעור שמשמשים את חיל-האוויר מאז סוף שנות ה-60.
ההחלטה התקבלה בתום עבודת מטה מקצועית שכללה טיסות בכל המסוקים המוצעים, וכן בחינת החלופות השונות בהיבטים של הנדסה, טכנולוגיה, אחזקה ועוד. כל הפרטים, כולל מספר המסוקים המבוקש, יובאו לאישור ועדת השרים להצטיידות בהקדם האפשרי.
בדיון המסכם בראשות שר הביטחון השתתפו הרמטכ"ל, מנכ"ל משרד הביטחון, מפקד חיל-האוויר, אלוף עמיקם נורקין, וראש אג"ת, אלוף תומר בר.
שר הביטחון, בני גנץ, שקיבל את ההמלצה אמר: "ההחלטה על רכישת מסוקי תובלת סער חדשים לחיל-האוויר, לאחר עשרות שנים, היא צעד משמעותי בבניין הכוח של צה"ל וחיונית לביצוע מגוון רחב של משימות מבצעיות בשגרה ובלחימה. המסוק החדש מותאם לצרכים המבצעיים ולאתגרי שדה הקרב המשתנה".

תאריך:  25/02/2021   |   עודכן:  25/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מכון כללית למחקר: בקרב 50,000 אלף מבוטחי הקופה שנדבקו בקורונה ולא חוסנו לפני כן, נרשמה במהלך ינואר-פברואר 2021 עלייה של 70% בהידרדרות לתחלואה קשה, ככל הנראה בעקבות התפשטות הזן הבריטי    ובתקופה זו הפך הזן שזוהה לראשונה בבריטניה לדומיננטי בישראל
עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה פנה לראש המל"ל כדי לקבל הבהרה על תוכנית חלוקת החיסונים למדינות זרות    גנץ: יש חשש לפגיעה ביחסי החוץ והביטחון של ישראל    אדלשטיין: החיסונים שהועברו - לא של פייזר
יצחק דנון
חברת סונאם השקעות, בניהול עומר הררי, תובעת 6 מיליון שקל מהקרן האנגלית TA Associates לאחר שזו השקיעה בחברת Priority Software
איציק וולף
שגריר ארצות הברית בישראל בתקופת ממשל אובמה, דן שפירו, מעריך כי הנשיא האמריקני יידרש להתמודד עם ההתקדמות האירנית לקראת פריצה שתאפשר ייצור נשק גרעיני    "על ארה"ב לגייס קואליציה בינלאומית רחבה, ממשל ביידן מוכנים לשמוע את הניתוח הישראלי, כל עוד יש נכונות להתייעצות עמוקה וסגורה כבעבר"
איציק וולף
ראש הממשלה החליפי מאשים את ראש הממשלה בביצוע פעולות בעלות משקל אסטרטגי מבלי שמתקיים דיון על-פי ההליכים הדמוקרטיים הנדרשים ותוך חשש לפגיעה ביחסי החוץ ובביטחון המדינה    "מלאי החיסונים שלנו הוא נכס לאומי והודעתו של נתניהו, לפיה הצטברה כמות חיסונים ללא שימוש, היא שקרית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il