X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרופסור אסא כשר [צילום: איתן אלחדז]
אסא כשר האשים את סמוטריץ' בגזענות והוזהר בתביעת דיבה
חבר הכנסת הודיע לפרופסור כי אם לא יחזור בך מהרשומה השקרית, ייפגשו בבית המשפט כשר האשים את מפלגת הציונות הדתית בתמיכה בטרור ״על שמו וכבודו של הציבור אני לא מתכוון למחול״

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף בחריפות דברים שפרסם נגדו פרופסור אסא כשר, וכינה את הדברים "נבזיים, שקריים ודיבתיים".
הדברים נכתבו בעקבות רשומה של כשר בפייסבוק שבה נכתב: ״יש מפלגות שאסור לעבור בשתיקה על ההבדלים בינינו לבינן. אלה הן המפלגות הגזעניות, הנגועות בטרוריזם ותומכות בהשמדה של אזרחים חפים מפשע". לרשומה הוצמדה כותרת עיתון המייחסת תמיכה כביכול של סמוטריץ' לרצח הנער אבו חדיר ומשפחת דוואבשה.
בתגובה לדברים כתב סמוטריץ': "פעם כשלפני שמו של מישהו היה מופיע התואר 'פרופסור' זו הייתה אות כבוד, משהו שמלמד על רצינות וחכמה, ומזמין לקחת ברצינות את דבריו של הנושא בתואר. אתה ושכמותך בשמאל המטורלל הורדתם עד קרוב לאפס את התואר הזה. לפעמים גם מתחת לאפס. כמעט בכל פעם שאתם פותחים את הפה ומביעים עמדה בנושא ציבורי אתם מתעקשים להוכיח עד כמה התואר המוצמד לכם לא אומר כלום. אומר אולי אפילו את ההפך.
"אתה הרי לא סתם פרופסור. 'פרופסור לאתיקה'. עלאק. קשה למצוא ריקבון אתי ומוסרי יותר מהפוסט הזה שלך, שכולו הצגה מעוותת של דבריי, ממש מאה ושמונים מעלות ממה שבאמת אמרתי. אתה מייחס לי בהתנשאות אופיינית לך גזענות, "נגיעה בטרוריזם" ותמיכה בהשמדה של חפים מפשע, למרות שכתבתי בפוסט המדובר את ההפך הגמור.
"אז או שאתה סתם חובבן שנסמך על כותרת עיתונאית פרובוקטיבית מבלי לחפש את המקור ולקרוא בו, או שאתה פחדן ושטחי כמו דיקט ואין לך יכולת אינטלקטואלית להתמודד עם הטיעון המהותי שהעליתי בפוסט ההוא, או שאתה סתם מנוול שמוציא דברים מהקשרם כדי לנגח יריב פוליטי. באף אחת מהאפשרויות אתה לא הולם את התואר פרופסור לאתיקה.
"עכשיו תראה, כשלעצמי אני לא זקוק לתעודת יושר ערכית ממך ומשכמותך. עם הריקבון המוסרי ואבדן הדרך הערכי שלכם, אתם האחרונים שיכולים להטיף מוסר ולהוות סרגל למשהו בתחום הזה. אבל אני מייצג היום ציבור. אחד הערכיים והמוסריים ביותר שיש היום בחברה הישראלית. ועל שמו וכבודו של הציבור הזה שאתה רומס אני לא מתכוון למחול. ציבור לא יכול אומנם לתבוע דיבה, אני כן.
"אם לא תמחק את הפוסט הנבזי, השקרי והדיבתי הזה באופן מידי ותפרסם התנצלות אנחנו ניפגש בבית המשפט. אם באתיקה אתה לא מבין, לפחות תקבל שיעור במשפט אזרחי", דברי סמוטריץ'

תאריך:  01/03/2021   |   עודכן:  01/03/2021
+"הרב עובדיה ובנו אינם דמויות פוליטיות"
03:50 02/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בוועדת הבחירות נדחתה עתירה שהגישה יו"ר מרצ בבת ים נגד מנהל אגף בעירייה שקיים תעמולת בחירות למען שס  ▪  לעובד נערך שימוע משמעתי והוא התחייב שלא לחרוג שוב

הרב דוד יוסף ואביו המנוח [צילום: פלאש 90]
+הליכוד התחרט: כינוס הבחירות יתקיים ללא נוכחות קהל
23:38 01/03/21  |  עידן יוסף

בליכוד החליטו לשנות את אירוע השקת הקמפיין (יום ג') בבנייני האומה כך שהוא יתקיים בזום, אך האולם יהיה ריק ללא קהל ולא בהשתתפות עשרות בעלי תו ירוק כמתוכנן (גלי צה"ל).
קדמה לכך ביקורת מצד יו"ר ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) שאמר: "מצער מאוד שבזמן שאלפי חתנים וכלות כוססים ציפורניים בחוסר ודאות ומחכים לשווא לפתיחת אולמות השמחה בפעימת התו הירוק, הליכוד עושה תו ירוק לעצמו בכנס בחירות עם מאות משתתפים. חשוב לקיים כנסי בחירות אבל חשוב יותר לשמור על סדר עדיפות נכון. הגיע הזמן לשחרר חמשה מיליון מחוסנים ומחלימים ולאפשר להם לחזור לחיים".

+"הגזענות של נתניהו לא מרתיעה אותי"
22:58 01/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ יפעת שאשא ביטון תוקפת את ראש הממשלה על האופן המזלזל שבו התייחס אליה הבוקר בראיון ברדיו  ▪  "הגזענות של ראש הממשלה לא מרתיעה אותי כי ככה זה עם נתניהו - כשאת לא איתו הוא שונא אותך"

שאשא-ביטון. גאה בהורים שלי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+סרטון התעמולה החדש של מפלגת העבודה
16:09 01/03/21  |  

+הליכוד יקיים אירוע בחירות המוני לבעלי תו ירוק
15:41 01/03/21  |  עידן יוסף

הליכוד ישיק מחר בבנייני האומה את קמפיין הבחירות בהשתתפות עשרות, בהם רה"מ נתניהו ורעייתו, ראשי ערים ומועצות וכן ראשי הסניפים. האירוע יתקיים בתנאי התו הירוק. המשתתפים מחויבים להציג דרכון ירוק בכניסה או טופס מחלים. בליכוד הדגישו כי "מחוסנים במנה אחת לא יוכלו להשתתף".

+הליכוד: חשבון צעירי הליכוד מופעל בידי תומכי סער
14:33 01/03/21  |  עידן יוסף

בליכוד כועסים על חריגת צעירי הליכוד מקו המסרים של תעמולת הבחירות ואומרים כי "‏חשבון הטוויטר 'צעירי הליכוד' אינו עמוד רשמי של הליכוד ואינו מייצג את עמדותיו, מדובר בחשבון שמופעל על-ידי מקורב לגדעון סער במטרה לפגוע בליכוד ובראש הממשלה נתניהו. הבחירה בבחירות היא בין ממשלת ימין יציבה לבין ממשלת כאוס של לפיד, בנט וגדעון".
מנגד, בטוויטר זה נכתב כי מדובר בחשבון רשמי של הליכוד, ואכן הו פעיל מאז יולי 2015 ואף נעקב בידי ח"כים מהליכוד.

+מועמד בימינה: שאשא ביטון היא אשת שמאל
14:06 01/03/21  |  עידן יוסף

מועמד ימינה, עמיחי שקלי: "שאשא-ביטון היא אשת שמאל. לגדעון סער אין רקורד מנהיגותי בשעות משבר. הוא פוליטיקאי מנוסה, אבל מבחינה מנהיגותית, הוא לא עומד. יש קרב על מי יעמוד בראש מחנה הימין אחרי נתניהו" (סרוגים).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסא כשר האשים את סמוטריץ' בגזענות והוזהר בתביעת דיבה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קובע כי המלצות שכאלה המפנות לכתבה הן בבחינת תעמולת בחירות ועליהן להיות מזוהות    עתירת רשימת ימינה נגד חברה לקידום ממומן, אאוטבריין ישראל ואאוטבריין העולמית בע"מ, התקבלה והחברה חויבה במסירת פרטי המממן
עמנואל בן-סבו
משברור לכל כי בנימין נתניהו הוא בליגת העל של המדינאות העולמית אשר דעתו נחשבת ומוערכת בקרב תומכיו ומתנגדיו בעולם, מדינאי עתיר ניסיון, רב זכויות ובעל יכולת וירטואוזית להיות חלק ממנהיגי העולם, ייתכן שהגיעה העת כי יבחר על-ידי באי הכנסת לתפקיד חדש
יוסף אליעז
הבחירות בפתח, כל העם במתח ואתה תמה מי בצמרת משתעשע    מי עוד מתחפש ומי כבר לא מחפש    הבה נהיה ריאלים בכסאות המוזיקליים
דן מרגלית
זו הפרה של ההחלטה הראשונה שקיבל דוד בן-גוריון ביום הקמת המדינה - לבטל את ההגבלות על עליית יהודים לארץ-ישראל    זו רוחו של חוק השבות, שנחרכת עתה על-ידי ועדת החריגים בממשלת הנאשם בפלילים בנימין נתניהו
איתמר לוין
שמונה שופטים בראשות חיות ביטלו את ההחלטה, תוך ביקורת חריפה על דבריה של מראענה ובמיוחד על השמדת זכרון יעקב - מול דעת יחיד של מינץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il