X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: Growor]
פיתוח חדש יגביר תפוקת צמח הקנביס
חברת גרוור פיתחה פתרון מבוסס ענן אשר ינחה את החקלאי כיצד לגדל את הצמח על-מנת להשיג כ-30% יותר בתוצרת תוך חיסכון של עד 40% בתשומות הפיתוח מתאים לרוב סוגי הגידולים "מאמינים שהפתרון שלנו ימקם את ישראל כראשונה בעולם ביצור קנביס"

חברת גרוור (Growor) הישראלית תקיים שיתוף פעולה ראשון מסוגו לניסוי עם חברת KOLAS האמריקנית השוכנת בקליפורניה ונחשבת מובילה עולמית בתחום הקנביס. החברה משתמשת במספר פטנטים טכנולוגיים שפיתחה על-מנת לבצע "מניפולציה" על הצמח, הגורמת לו להגביר את מחזורי הגדילה הטבעיים שלו.
מדובר בפתרון מבוסס ענן אשר ינחה את החקלאי כיצד לגדל את הצמח על-מנת להשיג כ-30% יותר בתוצרת תוך חיסכון של עד 40% בתשומות. ההמצאה של החברה הישראלית נחשבת לפורצת דרך משום שהיא משלבת אמצעים טכנולוגיים כגון חיישנים ואמצעי תאורה לצד AI מבוסס ענן על-מנת לתת בכל רגע נתון לחקלאי את כל המידע שהוא זקוק לו על-מנת לשפר באופן משמעותי את איכות התוצרת וכמותה, תוך חיסכון רב בתשומות.
גרוור נוסדה לפני כשלוש שנים על-ידי איש העסקים דניאל לוין והמדען מיכאל נייש. בעבר דיווחה על תוצאות טובות בניסויים שערכה בארה"ב, בקנדה ובארץ. הפיתוח האמור מתאים לרוב סוגי הגידולים.
"אנו פועלים בתחום ייחודי שמחבר בין הנדסה לאגרונומיה", אומר מיכאל נייש, מפתח הטכנולוגיה, ד"ר לפיזיקה וחשמל מאוניברסיטת תל אביב. "אנו מאמינים שהפתרון שלנו ימקם את ישראל כראשונה בעולם ביצור קנביס, שזה היישום הרווחי ביותר כרגע עבור הטכנולוגיה שלנו. מטרת העל שלנו היא לסייע למדינות מתפתחות ודלות-יבולים חקלאיים, לשפר באופן ניכר את יכולת היצור שלהן לרווחת האנושות".

תאריך:  02/03/2021   |   עודכן:  02/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיתוח חדש יגביר תפוקת צמח הקנביס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מינהל המזון והתרופות האמריקני העניק אישור חירום לערכת בדיקה ביתית לאבחון קורונה    הבדיקה מאושרת לשימוש על-פי מרשם, עבור בעלי תסמיני קורונה מגיל שמונה ומעלה, בששת הימים הראשונים להופעת התסמינים
עידן יוסף
בוועדת הבחירות נדחתה עתירה שהגישה יו"ר מרצ בבת ים נגד מנהל אגף בעירייה שקיים תעמולת בחירות למען שס    לעובד נערך שימוע משמעתי והוא התחייב שלא לחרוג שוב
עידן יוסף
הד"ר מיכאל בן-ארי, שנחקר במשטרה בגין ציוצי ביקורת על שופטים בטוויטר, פנה במכתב חריף למשנה לפרקליט המדינה: "פגעתם בשמי הטוב ממניעים של רדיפה פוליטית"
איציק וולף
ח"כ יפעת שאשא ביטון תוקפת את ראש הממשלה על האופן המזלזל שבו התייחס אליה הבוקר בראיון ברדיו    "הגזענות של ראש הממשלה לא מרתיעה אותי כי ככה זה עם נתניהו - כשאת לא איתו הוא שונא אותך"
איציק וולף
הכנסותיה של מדינת ישראל מאגרות ומתמלוגי הגז הטבעי עמדו בשנת 2020 על 1.105 מיליארד שקלים - עלייה לעומת 2019, אך סכום נמוך ב-400 מיליון שקל מן הצפוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il