X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מינהל המזון והתרופות האמריקני העניק אישור חירום לערכת בדיקה ביתית לאבחון קורונה הבדיקה מאושרת לשימוש על-פי מרשם, עבור בעלי תסמיני קורונה מגיל שמונה ומעלה, בששת הימים הראשונים להופעת התסמינים
▪  ▪  ▪
ערכות הבדיקה. קו אחד או שני קווים [צילום: סופיה ישראל]

מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישר (יום ב', 1.3.21) בדיקת קורונה ביתית המסוגלת להעניק תוצאה מיידית בתוך עשר דקות. מדובר באישור שניתן לחברת קווידל לבדיקת אנטיגן איכותית לכל אדם לדגום את עצמו ולפענח את התוצאות בתוך 10 דקות בבית, ללא תלות במעבדה או צורך במשלוח הדגימה למעבדה.
הבדיקה מאושרת לשימוש ביתי באמצעות מטוש אף, החל מגיל 14 ומעלה או לילדים מגיל 8 באמצעות סיוע של אדם מבוגר בתהליך. היא צפויה להינתן במרשם ולהימכר בבתי מרקחת במקרי חשד לתחלואה בקורונה. על-פי האישור, יש להשתמש בבדיקה במהלך ששת הימים הראשונים להופעת התסמינים.
חברת קווידל אשר פיתחה את הבדיקה הביתית, עומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של סופיה (Sofia), בדיקת הקורונה המהירה הנפוצה ביותר בישראל. קווידל מיוצגת בישראל על-ידי קבוצת רימיפארם שכבר החלה בתהליך קבלת אישור יבוא לישראל מול משרד הבריאות. בכוונת קווידל לייצר כ-50 מיליון בדיקות בחודש והשאיפה היא שחלקן יגיעו לישראל.
ד"ר ג'ף שורן, מנהל תחום המכשור הרפואי ב-FDA הסביר כי מינהל המזון והתרופות ממשיך לתעדף את הזמינות של אפשרויות הבדיקה בבית כמענה להמשך ההתמודדות עם המגיפה. "הבדיקה הביתית של קווידל היא דוגמה נוספת לכך שאנחנו עובדים ביחד עם החברות שמפתחות את הבדיקות בכדי להביא עוד שיטות אבחון חשובות לציבור", אמר.

תאריך:  02/03/2021   |   עודכן:  02/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בוועדת הבחירות נדחתה עתירה שהגישה יו"ר מרצ בבת ים נגד מנהל אגף בעירייה שקיים תעמולת בחירות למען שס    לעובד נערך שימוע משמעתי והוא התחייב שלא לחרוג שוב
עידן יוסף
הד"ר מיכאל בן-ארי, שנחקר במשטרה בגין ציוצי ביקורת על שופטים בטוויטר, פנה במכתב חריף למשנה לפרקליט המדינה: "פגעתם בשמי הטוב ממניעים של רדיפה פוליטית"
איציק וולף
ח"כ יפעת שאשא ביטון תוקפת את ראש הממשלה על האופן המזלזל שבו התייחס אליה הבוקר בראיון ברדיו    "הגזענות של ראש הממשלה לא מרתיעה אותי כי ככה זה עם נתניהו - כשאת לא איתו הוא שונא אותך"
איציק וולף
הכנסותיה של מדינת ישראל מאגרות ומתמלוגי הגז הטבעי עמדו בשנת 2020 על 1.105 מיליארד שקלים - עלייה לעומת 2019, אך סכום נמוך ב-400 מיליון שקל מן הצפוי
איציק וולף
המחלימים יקבלו מנת חיסון אחת על פי זימון מקופות החולים    משרד הבריאות הורה להמשיך ולהתרכז בחיסון בני ה-50 ומעלה (שמחוסנים כעת לכדי 87%) ולהתרכז באלו שלא חוסנו בכל הגילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il