X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

השנה האחרונה הייתה קשה גם עבור עולם האופנה. רובנו נסגרנו בבית ולרוב, האאוטפיט שלנו כלל בעיקר פיג'מה וקוקו רפוי. עכשיו, כשההנחיות מתחילות להשתחרר והמרחב הציבורי נפתח שוב, זה הזמן לחזור לשגרה עם ההופעה העדכנית שלנו, בייחוד כשהקיץ מתקרב.
חיכינו הרבה זמן לקיץ הזה ועכשיו, מתחילה ההבטחה הראשונית לחופש אחרי השנה המגבילה והמלחיצה הזו. זו הזדמנות נהדרת לגלות על כל הטרנדים החמים ביותר שממתינים לנו בקיץ הקרוב ולשלב אותם בחיים שלנו בהקדם. בין אם תכננת לבלות את הקיץ הקרוב על החוף, בחופשה חלומית בחו"ל או סתם להמשיך בשגרה, אלו כמה פריטים ששווה לשלב במלתחת הקיץ שלך.
תיקים ארוגים
הקש, הצמר ושאר האריגים חוזרים לתיקי הצד ובגדול. הם כבר מזמן לא רק אקססוריז לים או לפיקניק, הם הפכו להצהרת אופנה שיקית ועדכנית שמתאימים לכל אירוע. לשימוש יום-יומי או לאירוע ייחודי, הם מושכים את העין, מעניקים חמימות שרק חומר טבעי יכול לתת והם פשוט כיפיים.
כובעים גדולים הם הדבר הבא
עכשיו, כשהמגיפה כבר יצאה מחיינו, זה הזמן לפנק את עצמנו במשהו מיוחד שאי אפשר להתעלם ממנו. כדי להגן על עור הפנים מהשמש הישראלית, אין כמו כובע עם שוליים גדולים. מדובר באביזר חובה לחוף הים, אשר ייתן לך לוק ייחודי.
נעליים פתוחות
נסגרנו בבית, התרחקנו מהעולם וסגרנו את החיים. עכשיו כשהכל נפתח, שווה לתת גם לרגליים שלנו לנשום. מגוון רחב של נעליים פתוחות. סנדלים וגם כפכפים לנשים המותאמות בצורה מושלמת לכף הרגל ממתינות רק לך, גם אם בינתיים עוד לא מובטח לנו שנפטרנו לנצח מהמסכות.
עליוניות קשירה
גם השנה הפריט הזה מככב. בהרבה מובנים, זהו באמת פריט שעליו אפשר לומר "סתם זרקתי על עצמי משהו". הוא קליל על הגוף, מגיע במגוון צבעים ודוגמאות שפשוט צועקים קיץ ומבד נושם ונעים שיאפשר לך להעביר גם את הימים החמים ביותר בכיף.
גם הפאוצ'ים חוזרים
לא ברור אם מדובר בהיסטוריה שחוזרת על עצמה או במגמה שהתחילה עם נועה קירל, אבל נראה שפאוצ'ים חוזרים להיות להיט. במקום להיסחב אם תיק מסורבל, פשוט זורקים עלינו את הפאוץ' עם כמה דברים קטנים שפשוט חייבים לקחת ושומרים על היום שלנו קליל. הפאוצ'ים מגיעים היום במגוון חומרי גלם, גימורים וצבעים וישתלבו עם כל אאוטפיט שנבחר להרכיב לקראת עוד יציאה מהבית.
דווקא עכשיו, חשוב שלא נהפוך את המראה הזרוק שסיגלנו לעצמנו בבית להרגל. יש לנו הזדמנות לאוורר את החיים, את השגרה ואת המלתחה שלנו ולהחזיר את הלוק שטיפחנו כל השנים בחזרה לחיים. עם כל כך הרבה אפשרויות בעונה החמה הקרובה, אין ספק שממתינים לנו לא מעט בילויים והזדמנויות לבטא את עצמנו עם פריטים מרגשים.

תאריך:  02/03/2021   |   עודכן:  02/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האקדמית רמת גן
למרות המורכבות התפעולית בתקופה זו, באקדמית רמת גן שמים דגש על הקשר הישיר עם הסטודנטים והמועמדים בכל ערוצי התקשורת
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
רבים מאיתנו לא יכולים לדמיין את החיים בלי הרכב הפרטי, שהוא במובן מסוים גם המשרת הנאמן שלנו    אז מה המקור של הקשר ההדוק בין נהגים ורכבם, איך מונעים מצב שבו נשארים בלי כלי תחבורה עצמאי ואיך ייראו דגמי המכוניות של העתיד? הינה כל התשובות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
שיחה צפופה עם מנכ"ל חברת ניסימדיה ניסים כהן, המפעילה את קרמל - פורטל הפנאי והבידור, חשפה אותי לחיים שמאחורי האנשים שמפיצים שמחה    הישארו עמי וגלו אלו דברים זכיתי לגלות ולשמוע שהאירו את עיניי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il