X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כל ביטוח רכב הוא מוצר שיש לו תכלית, מטרה וכיסוי משלו. בבואו לרכוש ביטוח בוחן כל נהג או בעל רכב את ההצעות השונות, את האפשרויות שבפניו ולפי העניין הוא מחליט מהו ביטוח הרכב הנדרש לו לפי הרכב שבידו, לפי נתונים אישיים ועוד. בכל רכישת ביטוח רכב קיימת אפשרות לרכוש גם ביטוח רכב מורחב. במאמר זה נבין למה מתכוונת המילה מורחב, ובאילו מקרים חשוב לעשות דווקא את הביטוחים הללו.
הסבר על ביטוח רכב מורחב
ביטוח רכב מורחב הינו בטוח שכולל מלבד המענה הייעודי שלו מענה נוסף. לרוב ההרחבה הזו תהיה כרוכה בתשלום נוסף. אבל מנגד, היא תציע כיסוי עבור מקרים נוספים או עבור כיסוי נוסף אשר אינו קיים בביטוח הרגיל. ונדגים:
דוגמא: אדם רוכש ביטוח צד ג', במטרה להבטיח את עצמו מפני מצבים בהם הוא מעורב בתאונה ומואשם חלילה בגרימת נזק לאדם או לרכב או לכל רכוש אחר. הביטוח הבסיסי מכסה נזקים מסוימים אשר נמנים ברשימה המפורטת בפוליסה. אך ניתן להוסיף הרחבות נוספות. כמו ביטוח חלונות, שירותי דרך וגרירה וכן הלאה. ההרחבות הללו מתייחסות לנקודות אשר אינן כלולות בביטוח הרגיל, אך מפאת היות המקרים הללו מצויים, יכול מאוד להיות ששווה לנהג להרחיב את הביטוח ולשלם גם עבור ביטוח פרטים אלו.
באילו מקרים כדאי לעשות ביטוח מורכב?
  • בכל רכישה של ביטוח לרכב צריך לעיין היטב בפרטים. כך נדע מה כולל הביטוח ולאילו הוצאות הוא מתייחס במקרה של צורך לתביעה. נכון לבדוק אילו מקרים נפוצים נוספים קיימים, ובהתאם לממצאי הבדיקה הזו להוסיף הרחבות רלוונטיות. כלומר, אם יש מקרים אחרים אשר עלולים לפגוש אותנו, אך מכל סיבה הם לא כלולים בביטוח הרגיל - נכון להרחיב את הביטוח ולרכוש עבור רכב מבוטח ביטוח מורחב.
  • נהג שרוצה להיות שלו ביחס לרכב או ביחס לנהיגה שלו, ולחוש שיש לו כיסוי לכל מקרה ומצב בו הוא מעורב בתאונה או בגרימת נזק לעצמו ולאחרים, צריך להתייחס להרחבות הללו ברצינות רבה. מסתבר כי הדבר מקנה שלווה וחוסך את אי-הוודאות. נכון, כל נהג מקווה שהוא לא יהיה זקוק לממש את הביטוח הזה, אבל כאשר הוא קיים כל היום יום עשוי להיות שלו יותר.
  • אדם אשר ברשותו רכב יוקרה, יכול לגלות מהר מאוד שאחזקת הרכב הינה יקרה. במקרים רבים יהיה נכון ושווה לרכוש ביטוח מורחב לרכב. אומנם עלות הביטוח יקרה בהתאם לעלות הרכב, אך היא מאפשרת לבעלים לבצע פעולות נדרשות בלי להסס ובלי להימנע מכך בגין עלויות. מדובר על החלפת חלונות וכדומה.
  • אם השקעתם בהתקנת מערכת סאונד יקרה במיוחד, אתם ככל הנראה חוששים שיאונה לה רע. אכן, המערכת הזו כמו כל מערכת אחרת עלולה להינזק במהלך השנים. נהגים רבים בוחרים לבטח את מערכת הסאונד ולהוסיף הרחבה לביטוח הרכב שלהם. כך הם נהנים משלווה גם ביחס למערכת הסאונד המושקעת שלהם.
אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם רוכשים ביטוח רכב מתאים, אם חשוב לכם לוודא שאתם לא משלמים על הביטוח מעבר לערך ולמחיר הראוי לו, חשוב כי תכירו את אתר ההשוואות Wobi - אתר שמאפשר לכל בעל רכב לבצע השוואות ברורות, לקבל הצעות מחיר שונות בהתאמה מדויקת לרכב ולצורך שלו.

תאריך:  15/03/2021   |   עודכן:  15/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il