X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: יח"צ]
צימרים במרכז לכל המשפחה
מחפשים מקום שבו תוכלו לנפוש עם האישה, הילדים והכלב? צימרים במרכז הם הפתרון המושלם
[צילום: יח"צ]

מתי יודעים שהגיע הזמן לצאת לחופשה משפחתית? כשאתם נמצאים בעבודה במשך רוב שעות היום ואינכם רואים את הילדים, כשהאישה מתלוננת על כך שכל עבודות הבית נופלות עליה וכשהילדים נראים משועממים ומתחילים לריב אחד עם השני, אתם יודעים שכדאי לשנות אווירה ומהר. מבין המגוון הרחב של אפשרויות הנופש המוצעות לכם, צימר במרכז הוא האפשרות הטובה ביותר. כי רק צימר מאובזר ואיכותי מעניק לכם את הפרטיות שאתם זקוקים לה כדי לבלות עם המשפחה כמו שצריך.
כל מה שאפשר לעשות בצימר עם ילדים
ישראלים רבים כבר הבינו שחופשה בתוך צימרים במרכז שונה בהחלט מכל מה שהם הכירו עד עכשיו, בייחוד אם מגיעים עם ילדים. הצימר מאפשר להורים לנפוש בנחת ורוגע. הם לא צריכים לרדוף אחרי הילדים כל הזמן או לבדוק היכן הם נמצאים. כי יש כל-כך הרבה אטרקציות המעסיקות את הילדים, שההורים יכולים לשבת בניחותא בכסאות הנוח ולשתות כוס תה.
אז מה אפשר לעשות בצימר? קבלו את כל האטרקציות במקום אחד:
1. בריכה פרטית
צימר הוא לא צימר ללא בריכה פרטית גדולה ומעוצבת. למעשה, רבים מזמינים חופשה בצימר רק כדי שתהיה להם בריכה פרטית משלהם. זוהי אחת האטרקציות המרכזיות ביותר הנמצאות בצימר, והיא מספקת חוויה מהנה עבור כולם. הילדים יכולים לבלות בבריכה במשך שעות, כשהם מתיזים מים אחד על השני ושוחים. המבוגרים, בינתיים, יבחרו אם להצטרף או לשתות משקה קר על שפת הבריכה. ואגב, כדי לשדרג את האווירה, מומלץ להביא קרטיבים מהבית ולאחסן אותם במקרר של הצימר.
2. שולחנות משחק
בצימר יכולים להיות שולחנות משחק מגוונים מסוגים שונים: הוקי אוויר, פינג פונג, סנוקר ועוד. לפני שאתם מזמינים צימר, תוכלו לבדוק אילו שולחנות נמצאים בו, כדי להתכונן לשחק בכיף עם כל המשפחה. וכשיש שולחן משחק זמין, המציאות עולה על כל דמיון. ניתן לערוך תחרויות וטורנירים עם כל המשפחה.
3. שפע של מקום
וזה לא מובן מאליו. כשיש לכם גינה גדולה וסלון מפואר ניתן לאלתר עם הילדים שפע של משחקים כמו כדורגל, כדורשת, משחקי קופסה לכל המשפחה ועוד. מעבר לכך, בצימר יש מטבח גדול ופינת אוכל לארוחות המשפחתיות שלכם. אם בבית לא ממש יוצא לכם לאכול יחד, שלא לדבר על להכין ארוחה, בצימר אפשר לעשות זאת כל הזמן.
ויש גם אטרקציות למבוגרים
לצד האטרקציות המהנות לכל המשפחה, קיימות גם אטרקציות המתאימות יותר למבוגרים. הכוונה היא למתחם הספא של הצימר, הכולל תחליבים מפנקים בחדר האמבטיה וכמובן ג'קוזי זרמים חמים ומפנק עם זרמים. בעוד הילדים ממשיכים לבלות בבריכה, ההורים יכולים להתפנק בג'קוזי. רק חשוב לשים לב לזמן השהייה המותר בו. מלבד זאת, בצימר תמצאו גם בקבוקי שמפנייה ומשקאות אלכוהול שונים שינעימו לכם את הזמן.
אטרקציות ליד הצימר
מלבד האטרקציות הנמצאים בתוך הצימר עצמו, קיימות גם אטרקציות מסביב לצימר המיועדות לכל המשפחה. זו יכולה להיות מסעדה איכותית שמוגשים בה מאכלי גורמה, טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה בטבע, טיולי רכיבה על סוסים, סדנאות אמנות ועוד. כל אלה הן אטרקציות נהדרות, אך גם אם משהו מהן לא מסתדר לכם, תמיד תדעו שאתם יכולים לחזור לצימר ולהמשיך לנפוש.

תאריך:  05/04/2021   |   עודכן:  06/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il