X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בפעילות משותפת של רשות המיסים ומשטרת ישראל נעצרו חשודים בעבירות מע"מ, מס הכנסה והלבנת הון חשודים שיחד עם שתי חברות כוח אדם וחשודים נוספים הפיצו וקיזזו חשבוניות פיקטיביות בסכומים של עשרות מיליוני שקלים
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: איתמר לוין]

בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ברשות המיסים ומשטרת ישראל ניתן האות ומבצע מעצרים רחב היקף בתחומי יו"ש ובארץ יצא לדרך. לפנות בוקר (יום ג', 6.4.21), בפעילות משותפת נעצרו לחקירה 11 חשודים, רובם ככולם ערבים, בחשד לביצוע עבירות מע"מ, מס הכנסה והלבנת הון בענף המנופאים במסגרת המאבק המתמשך של רשות המיסים ומשטרת ישראל בתופעת השימוש בהון השחור ובהלבנת הון.
החקירה הסמויה החלה בפעילות משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים יחד עם פקיד שומה חקירות ירושלים, לאחר שעלה החשד כי העצורים, יחד עם שתי חברות כוח אדם וחשודים נוספים הפיצו וקיזזו חשבוניות פיקטיביות בענף המנופאים בסכומים של עשרות מיליוני שקלים. על-פי החשד, העסיקו החשודים מנופאים ללא ההיתרים הנדרשים לכך וללא אישור תוך שימוש בתלושי שכר נמוכים וחשבוניות מס פיקטיביות. הכספים הולבנו באמצעות חלפני כספים (צ'יינג'ים) הנמצאים ביו"ש ובישראל.
עם תחילה של החקירה הסמויה בוצעו פעילויות מודיעיניות ומבצעיות בשטחי יו"ש ובתחומי הארץ יחד עם משטרת ישראל שהביאו להתחקות אחר החשודים במעשים. הבוקר, במבצע רחב היקף ובהשתתפות כוחות משטרה רבים מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, פקיד שומה חקירות ירושלים ויחידת הכלבנים של רשות המיסים, הפכה החקירה לגלויה עם פשיטת הכוחות על בתיהם של החשודים.
במהלך המבצע נעצרו 11 חשודים - שישה תושבי מזרח ירושלים, שלושה פלשתינים תושבי בית לחם ושני תושבי ירושלים, בחיפוש בבתיהם נתפס אקדח, מחסניות, תחמושת, עשרות אלפי שקלים, דינרים, דולרים, אירו, המחאות רבות בסכומים גבוהים, כלי רכב, מחשבים, חותמות ומסמכים רבים.
כלל העצורים נחקרים כעת על-ידי המשטרה וחוקרי רשות המיסים ובהמשך יובאו לדיון בעניינם בבית המשפט השלום בירושלים.

תאריך:  06/04/2021   |   עודכן:  06/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הלבנת הון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
11 עצורים בחשד לביצוע עבירות מס בענף המנופאים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המהומות בחיפה ביולי 1959 היו המחאה המזרחית הראשונה על קיפוח עדתי והשב"כ הופעל לעקוב אחרי האירועים    חיות: בעיקרון ניתן לפרסם חומר של השב"כ, תוך איזון בין הפומביות לבין ביטחון המדינה    פרסום המסמכים על ואדי סאליב עלול לחשוף שיטות פעולה ולפגוע בשמם הטוב ובבטחונם של מי שהיו מודיעים של השב"כ; חשוב שמקורות מודיעין יידעו שזהותם תישמר בסוד מוחלט
עידן יוסף
הממשלה הסודנית ביטלה את החוק משנת 1958 והדגישה בישיבתה את עמדתה לכינון מדינה פלשתינית על בסיס מתווה להקמת מדינה פלשתינית    המרכז למדיניות הגירה ישראלית: "הוסר המכשול הדיפלומטי להחזרת נתינים סודנים לארצם"
עידן יוסף
פגישת השניים צפויה להתקיים ביום חמישי בערב    נתניהו חושש שבנט יקים ממשלה עם לפיד, סער ומפלגות שמאל בתמיכת מפלגות ערביות, ומפעיל לחץ כבד על חברי רשימתו שלא יעשו זאת
עידן יוסף
טהרן מאשרת כי ספינת ביון הקשורה למשמרות המהפכה נפגעה אך לא הוטבעה    הספינה משמשת כבסיס צף ועוגנת בין תימן לאריתריאה מאז 2019    לישראל מיוחסות בתקשורת הזרה עשרות תקיפות נגד כלי שיט אירניים בים התיכון, בים סוף ובים האדום
עידן יוסף
בישיבת סיעת הליכוד בכנסת אמר ראש הממשלה: "אעשה כל מאמץ להצדיק את בחירתכם ולהוציא את ישראל ממעגל של בחירות חמישית. נקים ממשלה חזקה לכל אזרחי ישראל. לא ממשלת שיתוק, אלא ממשלת פעולה. יש להפסיק עם החרמות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il