X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
"אם הפטפטת ממניע פוליטי - זה חמור ביותר"

גנץ: ביקשתי לחקור ההדלפות על אירן

שר הביטחון תוקף את שותפי הסוד שמדליפים לדבריו מידע חסוי הנוגע לפעולות הביטחוניות החשאיות של מדינת ישראל באופן שמסכן את המדינה ושהביא את אירן לאיים בנקמה "אי אפשר לפעול כשכל אחד מפטפט את עצמו לדעת. אסור להשלים עם הקריצות וסיפורי המעשיות של 'גורמים במערב'. זה פוגע בכוחותינו, בביטחון ובאינטרסים של מדינת ישראל"
▪  ▪  ▪
שר הביטחון גנץ ומקבילו האמריקני אוסטין [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

שר הביטחון, בני גנץ, הודיע כי יורה לגורמי הביטחון לחקור מיהו הגורם שמדליף ידיעות על תקיפות נגד אירן, אשר יוחסו לישראל בתקופה האחרונה. בין היתר, מדובר בייחוס שיבוש פעילות המתקן הגרעיני האירני בנתנז למוסד הישראלי.
גנץ פרסם (יום ב', 12.4.21) הודעה חריגה ורמז בה שההדלפות הגיעו משותפי סוד בדרג המדיני או במוסד. לטענתו, מדובר בחריגה ממדיניות העמימות הישראלית אשר מסכנת את מדינת ישראל בהסלמה ביטחונית ואשר גרמה לאירן, לטענתו, להצהיר כי תנקום בישראל.
"אני לא מתכוון להתייחס לאף פעולה קונקרטית, אני כן רוצה להתייחס לנושא הפטפטת. זו סוגיה חמורה ביותר ופניתי בכדי שתתקיים חקירה גם בשב"כ וגם במחלקת ביטחון מידע באגף המודיעין. אי-אפשר לפעול כשכל אחד מפטפט את עצמו לדעת. אסור להשלים עם הקריצות וסיפורי המעשיות של 'גורמים במערב'. זה פוגע בכוחותינו, בביטחון ובאינטרסים של מדינת ישראל. אני חושב שצריכה להיות חקירה מעמיקה. אין לי ידע לגבי אדם ספציפי שהדליף, אבל זה חייב להיפסק", אמר.
שר הביטחון הדגיש כי לא התקיים כל דיון מדיני ביחס לשינוי מדיניות העמימות הישראלית, שלפיה מעדיפה מדינת ישראל שלא תיוודע באופן ברור מידת המעורבות שלה בפעולות ביטחוניות מסוימות. "לא היה דיון על מדיניות העמימות. אני חושב שזו התנהגות חסרת אחריות. אם היא נובעת מאינטרסים אישיים או פוליטיים זה חמור ביותר בעיניי. אני לא יודע מאיפה זה מגיע, אני יודע מאיפה זה לא מגיע. אני חושב שלראש הממשלה יש ניסיון גדול בתחום המדיני-ביטחוני ולא הייתי מזלזל בו. אני חושב שצריך להרחיק כל שיקול אחר ואני מקווה שזה מה שהוא עושה", אמר תוך שהוא שולח רמיזה עבה לכיוון החשד שלו בהדלפה.
ובתוך כך, נפגש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין בלשכת ראש הממשלה, בירושלים. בפגישה ציין כי במזרח התיכון, לא קיים איום רציני יותר, מסוכן יותר ובוער יותר מאשר האיום שמציב המשטר הקיצוני באירן.
"אירן ממשיכה לתמוך בטרוריסטים בכל העולם, בחמש היבשות, ומאיימת על אזרחים בכל מקום. אירן מעולם לא ויתרה על שאיפתה לנשק גרעיני ולייצור טילים שנושאים אותו. אירן קוראת באופן עקבי ושערורייתי להשמדתה של ישראל ופועלת לקראת יישום מטרה זו. מדיניותי כראש הממשלה ברורה: לעולם לא אאפשר לאירן להשיג יכולת גרעינית שתביא למימוש מטרתה הרצחנית - להשמיד את ישראל. ישראל תמשיך להגן על עצמה מפני התוקפנות והטרור האירניים", אמר.

תאריך:  12/04/2021   |   עודכן:  12/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנץ: ביקשתי לחקור ההדלפות על אירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הודיע כי יורה, לא הורה, מעניין
אורי... .  |  12/04/21 18:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
יושב-ראש הארגון לאנרגיה אטומית באירן סבור שהתקלה המסתורית שאירעה הבוקר במתקן הגרעיני היא פעולת חבלה מכוונת - ובטהרן הבהירו שהם שומרים לעצמם את זכות התגובה    שעות לאחר האירוע התברר שמערכת החשמל באתר הסודי נפגעה - ועצם הדיווח מצביע על כך שהאירוע הוא ככל הנראה משמעותי • במערב מעריכים שמדובר בפעולת סייבר    גורמי מודיעין: ישראל עומדת מאחורי הפעילות    הקבינט ידון בשבוע הבא בהתפתחויות בגזרת אירן
בן בן-ארי
יש להעמיק ולהכביד הסנקציות על אירן, ויפה שעה אחת קודם; כל דחייה של אמצעי זה, רק תקשה על השימוש ב"נשק" לא צבאי זה בעתיד
ארי בוסל
החיים חזקים יותר מיד הדמיון הפוריה ביותר. הנשיא שהחליף את טראמפ לא יודע מדקה לדקה - או ממשפט למשפט - מה הוא אמר קודם לכן, והחולשה כה נראת לעין, שאירן עד מהרה הבינה עם מי יש עסק
איציק וולף
תקלת חשמל שיבשה את פעולות המתקן להעשרת אורניום בנתנז שבאירן    לא היו נפגעים ואין חשש לדליפה רדיואקטיבית    אירן הודיעה כי נפתחה חקירה    התקלה - יממה לאחר שהופעלו במקום צנטריפוגות חדשות
יוסי גרינפלד
אם יתגבשו 59 חברי הימין ובנט, הם יוכלו לחוקק באין מפריע חוקים לריסון מערכת המשפט, לכל הפחות, בתמיכה פסיבית של 4 הקולות של רע"ם    אם יחליט הימין השמרני הערבי החדש לשתף פעולה במאבק להשבת ההגינות וריסון האקטביזם, הפוגע גם בבוחריו, איזו סיבה יכולה להצדיק הפניית גב לתמיכה שכזו?
רשימות נוספות
סוסו של חוסיין בשירות האיום האירני  /  ד"ר עוזי רובין
"תמונה מדאיגה ביחס לאיום האירני"  /  איציק וולף
"אין לביידן אשליות על המשטר באירן"  /  איציק וולף
הגרעין הישראלי שוב על סדר היום  /  שמעון שטיין, אייל פרופר
המסר האירני לישראל  /  יוני בן-מנחם
כלכלת אירן זקוקה להסכם הגרעין  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il