X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ג'ונתן פולארד בקבר יוסף [צילום: רועי חדי]
12 שנים אחרי שנכתב:
פולארד הכניס ספר תורה לקבר יוסף
המרגל שישב בכלא האמריקני כתב בזמן שהייתו בבית הכלא ספר תורה שייעד אתו לקבר יוסף 12 שנים לאחר מכן זכה הלילה להגשים את שחלם פולארד: "אני מרגיש חיבור אישי מאוד למקום הזה וליוסף הצדיק שקבור בו ולכל מה שעבר עליו"

המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד נכנס הלילה (יום ב', 12.4.21)) לקבר יוסף שבשומרון, מלווה ברעייתו אסתר ובראש מועצת שומרון יוסי דגן כשבידיו ספר תורה שכתב באמצעות שליח לפני 12 שנים כשהיה בכלא וייעד אותו לקבר יוסף. הלילה 12 שנים לאחר מכן, הוא זכה להכנסת ספר התורה עליה חלם במשך שנים בכלא.
הכנסת ספר התורה התקיימה בהשתתפות: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, הרב שמואל אליהו רבה של צפת שאביו הרב מרדכי אלינו ליווה את פולארד במשך שנים, הרב אלקים לבנון רב השומרון, סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון, יונתן פולארד, אשתו אסתר ופעילים רבים שבמשך שנים נאבקו למען שחרורו.
במהלך האירוע אמר פולארד: "כשהייתי בכלא, הסוהרים נהנו להשפיל אותי כשהיו שואלים אותי אם אני חושב שאי פעם אגיע הביתה. ותמיד עניתי באותה דרך: "הייתי שואל, האם אתה מאמין באלוקים? ורובם היו אומרים כן, ואז הייתי שואל האם אתה חושב שאלוקים יכול לחולל ניסים? והם היו אומרים ברור, ובכן הנה אנחנו כאן. אותו סיפור מתייחס לספר התורה הזה, אני אשאל אתכם האם אתם מאמינים באלוקים, ואתם תגידו כן, ואני אשאל האם אתם מאמינים בניסים, ואז תגידו כן, בספר התורה הזה נשתמש לא רק אנחנו אלא גם הדורות הבאים שלנו, לכן על כולנו לתת את אותה ההבטחה, לספר התורה, אנחנו מבטיחים להביא את ספר התורה הזה באופן קבוע לקבר יוסף, ולראות שמשתמשים בו בכל יום ויום, ושמשתמשים בו בכבוד, אנשי עמנו בארצנו המובטחת".
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר כי "כמו יוסף הצדיק גם אחינו יונתן היה בבור, כי הוא עמד על הערכים שלו, כמו יוסף הצדיק אחינו יונתן שוחרר, כמו יוסף הצדיק ערכיך מובילים את עם ישראל, ההגעה שלך לכאן להכנסת ספר התורה היא גם אמירה שלנו והמחויבות שלנו כלפי יוסף הצדיק, שגם צריך לצאת משביו, להחזיר את השליטה כאן ואת דגל ישראל להתנופף מעל הקבר".

תאריך:  13/04/2021   |   עודכן:  13/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פולארד הכניס ספר תורה לקבר יוסף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
התביעות של נפגעי כוחות הביטחון מובאות לוועדות רפואיות המורכבות מרופאים שממונים ע"י משרד הביטחון ובדרך כלל אמורים ליישר קו עם דרישות המשרד ולאו-דווקא עם תביעות הנפגע.    לאומ"ץ הגיע מידע כי רופאים אשר אינם פועלים בקו זה אינם נקראים לשבת עוד במסגרת הוועדות
איציק וולף
ח"כ גלעד קריב הגיע לרחבת הכותל כשבתיקו ספר תורה קטן    הודיע למאבטחים שבשל החסינות הפרלמנטרית אסור להם לפתוח את התיק    "גאה להשתמש בחסינות שלי על-מנת לשאת את ספר התורה של נשות הכותל, ומתבייש בכך שרשויות שלטון בישראל עסוקות בניסיון להחרים ספרי תורה ולמנוע מנשים להתפלל ולקרוא בתורה כמנהגן"
איציק וולף
הרמטכ"ל שוחח עם אחותו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שסובל מפוסט טראומה אחרי שנלחם במבצע צוק איתן שהצית עצמו מול משרדי אגף השיקום    "בין לוחמינו ואנשי המילואים שלנו נמצאים אלו שאת פציעותיהם לא ניתן לראות והם סוחבים בנפשם את צלקות הקרב משך שנים רבות"
איציק וולף
בשנה החולפת, מאז יום העצמאות שעבר, גדלה אוכלוסיית ישראל ב-137 אלף בני אדם    בשנת 2030 צפויה אוכלוסיית ישראל למנות 11.1 מיליון בני אדם    בשנת 2040 תמנה אוכלוסיית ישראל - 13.2 מיליון נפש וביום העצמאות ה-100 של ישראל (2048) צפויה האוכלוסייה למנות 15.2 מיליון נפש
עידן יוסף
מדד הפלורליזם: 38.6% מהיהודים בישראל רוצים שתישאר כמות שהיא    53% מהציבור היהודי מגדירים עצמם כחילוניים, 27% כדתיים ו-19% כמסורתיים    כ-9.4% מהחילונים רוצים מדינה יהודית יותר, אף אף דתי לא מעוניין במדינה פחות יהודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il