X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי שבעה מתוך 16 חודשי המאסר

שחרור מוקדם לציפי רפאלי

הודתה באחריות לעבירות המס בעשרות מיליוני שקלים שביצעה בתה, בר רפאלי, אשר נדונה לתשעה חודשי עבודות שירות הפרקליטות הסכימה לשחרור המוקדם
▪  ▪  ▪
רפאלי. נקנסה ב-2.5 מיליון שקל [צילום: HOT]

ציפי רפאלי תשוחרר מן הכלא לאחר שבעה מבין 16 חודשי המאסר שנגזרו עליה - קבעה (יום ג', 13.4.21) ועדת השחרורים בכלא מעשיהו בהסכמת הפרקליטות. ראפלי תתנדב פעמיים בשבוע במרכז "אלאור מעל"ה" - סיוע לילדים ונערים אוטיסטים. היא הודתה באחריות לעבירות המס בעשרות מיליוני שקלים שביצעה בתה, בר רפאלי, אשר נדונה לתשעה חודשי עבודות שירות. השתיים גם נקנסו ב-2.5 מיליון שקל ושילמו מיסים הנאמדים ביותר מ-10 מיליון שקל.
בר וציפי רפאלי הודו בביצוע עבירות מס ב-25 מיליון שקל לאורך השנים 2015-2007, במטרה להתחמק מתשלום מס בישראל על הכנסותיה של בר בחו"ל שהסתכמו במיליוני דולרים, על הכנסותיה של ציפי מייצוגה ועל הטבות סלב שקיבלה בר. השתיים תכננו וביצעו תרמית מס, שמטרתה הייתה ליצור מצג שווא ולפיו מרכז חייה של בר איננו בישראל אלא בארה"ב. בר משכה את ערעורה לבית המשפט העליון על חיובה לשלם מס בסך 8 מיליון שקל, בשל הכנסותיה בעת שהתגוררה בלוס אנג'לס כבת-זוגו של השחקן ליאו דיקפריו.
ציפי רפאלי הודתה בשורת עבירות בניגוד לסעיף 220 לפקודת מס הכנסה - הסעיף החמור ביותר, שהעונש המירבי על כל עבירה לפיו הוא שבע שנות מאסר: השבת תשובה כוזבת על שאלה שנשאלה (שלוש עבירות), שימוש במרמה, ערמה ותחבולה (עשר עבירות), השמטת הכנסה מדוח (שש עבירות), כל זאת במזיד ובכוונה להתחמק ממס (על עמלותיה) או לעזור לאחר (בר) להתחמק ממס. היא גם הודתה בעריכת דוח לא נכון ומסירת ידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר (תשע עבירות). בר רפאלי הודתה ב-12 עבירות של מסירת ידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר. העונש המירבי כל עבירה כזו הוא שנתיים מאסר.
השתיים הודו, כי בשנים 2009-2012 חילקה בר את חייה בין ישראל לארה"ב והפיקה הכנסות מעבודותיה בחו"ל בסך 24,964,862 שקל. היא טענה בפני רשויות המס, שהיא תושבת חוץ המתגוררת בארה"ב, ואינה חייבת בדיווח ובתשלום מס בישראל. ציפי, אשר ניהלה את עסקיה של בר, חששה, כי זיקות שונות של בתה לישראל יגרמו לכך שייקבע שהיא תושבת ישראל, ולכן פעלה כדי להסתיר זיקות אלו.
ציפי רפאלי הודתה, כי קיבלה בשנים 2014-2007 עמלות בסך 2,509,169 שקל בגין פעילותה בחו"ל כסוכנת של בר, ישירות מהחברות שהעסיקו את בר. לבקשתה של ציפי, בשנים 2012-2007 ו-2014, על-מנת להתחמק ממס בגין עמלות אלו, הסוכנויות העבירו את העמלות לחשבונות בנק בחו"ל על שמה של בר רפאלי או חשבונות של חברות בשליטתה, או לחשבונות זרים אחרים. ציפי הציגה הכנסות אלו כאילו הן של בתה, שכאמור טענה אז שאינה חייבת במס בישראל, ולא דיווחה עליהן כהכנסות שלה.
ציפי ובר רפאלי גם לא דיווחו לפקיד השומה על הכנסות בחו"ל בסך 4,488,028 שקל שהופקו בשנת 2007 והוחזקו בחברת Sweet Life בסינגפור בבעלותה של בר. השתיים לא חשפו בפני פקיד השומה את קיומה של Sweet Life וההכנסות שהופקדו בה. עוד הודו השתיים, כי בשנים 2015-2009 הפיקה בר הכנסות בישראל בסך 2,439,636 שקל, ששילמו חברות וגורמים שונים תמורת השימוש בשמה לקידום מכירות ויחסי הציבור שלהן - וגם עליהן לא שולם מס.

תאריך:  13/04/2021   |   עודכן:  13/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בר רפאלי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ישועה: בשנת 2015 התנהל אתר וואלה כאילו הוא בשליטת אנשי נתניהו ולא הייתה לו כל עצמאות מערכתית בנוגע לסיקורו    אלוביץ כתב לישועה: "אתה מבין את החשיבות העצומה להשאיר אותם מרוצים לעת הזאת?"    שרה נתניהו כתבה: "הרשת של וואלה רעה מאוד. יש לי וליאיר עוד תפקידים בחיים חוץ מאשר לעבור על וואלה"
עידן יוסף
מיום הזיכרון אחר-הצהריים ועד מוצאי יום העצמאות תרד תדירות הרכבות    מיום ראשון יחולו שינויים בתנועת הרכבות בעקבות מיזם החשמול
איתמר לוין
ביקורת חריפה של אגמון-גונן על סירובה של רשות האוכלוסין, במשך עשר שנים, להעניק מעמד של קבע לרעייתו של נכה צה"ל - בשל תפיסה צרה של זוגיות
איציק וולף
אזורים נמצאת במשא-ומתן מתקדם, באמצעות חברה בת, עם חברת דלק נכסים לשינוי ייעוד מקרקעין שעליהם נמצאות כיום תחנות דלק - לבנייה למגורים ולמסחר    הצדדים ישקיעו 132.5 מיליון שקל וינסו לקדם שינוי תב"ע
מירב ארד
המרגל שישב בכלא האמריקני כתב בזמן שהייתו בבית הכלא ספר תורה שייעד אתו לקבר יוסף    12 שנים לאחר מכן זכה הלילה להגשים את שחלם    פולארד: "אני מרגיש חיבור אישי מאוד למקום הזה וליוסף הצדיק שקבור בו ולכל מה שעבר עליו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il