X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשטרה עצרה בשבוע שעבר תושב תל אביב בחשד שמכר תוכנות זדוניות הפוגעות במחשבים וגונבות מאגרי מידע במטרה לאסוף מידע רגיש על הקורבן ולגנוב פרטים אישיים כגון: סיסמאות לחשבונות בנק, רשתות חברתיות, זאת ללא ידיעתו של הקורבן מעצרו הוארך בשבעה ימים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

תושב תל אביב בשנות השלושים לחייו נעצר בשבוע שעבר בחשד שפעל בפורומים מקוונים וברשתות חברתיות שונות במספר כינויים שונים, במטרה לשמור על אנונימיות ולמכור תוכנות זדוניות הפוגעות במחשבים וגונבות מאגרי מידע לכאורה.
החשוד נעצר במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה ביחידת הסייבר בלהב 433 של משטרת ישראל ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. היום (יום ג', 13.4.21) הוסר צו איסור הפרסום על החקירה והותר לפרסם כי מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים, עד 20 באפריל 2021.
מן המשטרה נמסר כי החשוד שעסק בפעילות פלילית לכאורה, מכר בצורה מקוונת תוכנות נוזקה ותוכנות זדוניות, המאפשרות על-פי החשד להשתלט על המחשב, לאסוף מידע רגיש על הקורבן ולגנוב פרטים אישיים כגון: סיסמאות לחשבונות בנק, רשתות חברתיות, זאת ללא ידיעתו של הקורבן.
במהלך המעצר בוצע חיפוש בביתו של החשוד ונתפסו אמצעים דיגיטליים וחומרי מחשב רבים. העבירות המיוחסות לחשוד הינן: פעולות אסורות בתוכנה, חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

תאריך:  13/04/2021   |   עודכן:  13/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכר רוגלות מקוונות בפורומים ונעצר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הדגיש: "נדאג לתגבר את עובדי האגף, נמשיך לבחון את עבודתם, נגבה היכן שצריך ונטפל ונשנה היכן שנדרש"    אליעז קרני, יעמוד בראש צוות הבדיקה    מוקדם יותר שוחח רא"ל אביבי עם לאה, אחותו הגדולה של איציק ששיתפה אותו בפרטי המקרה הטרגי
עידן יוסף
במענה לתלונת התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית נגד המגיש רוני קובן, כתבה נציבת תלונות הציבור של כאן כי מי שמחזיק בדעות קיצוניות בסוגיות כמו יחס לקהילת הלהט"ב, כולל החלת דין תורה ומלכות בית דוד - הינו איש חשוך בדעותיו"    "לא מדובר במילת גנאי אלא מילת המתארת יחס בין תפיסות ליברליות ומתקדמות לתפיסות המאפיינות זמנים שלפני אלפי שנים"
מירב ארד
קבוצות התיירים המחוסנים יחלו להגיע החל מהתאריך 23.5 לפי מכסה שתקבע    בהתאם לתוצאות השלב הראשון, תבחן האפשרות להרחבה גם לתיירים שאינם בקבוצות, כל עוד התחלואה תמשיך במגמה הנוכחית
מירב ארד
לראשונה בטקס נפגשו האמנים המופיעים בו עם המשפחות השכולות, והמפגשים המרגשים יוקרנו במהלך האירוע    עוד יצוין בטקס - 45 שנה למבצע אנטבה בהשתתפות רה"מ נתניהו והוקרה לחללי מלחמת יום הכיפורים בהשתתפות הנשיא ריבלין
מירב ארד
בנאומו בטקס המשטרה לקראת יום הזיכרון אמר השר: "בשנה האחרונה מתנהלת מלחמה של ממש במגיפת הפשיעה והאלימות בחברה הערבית; אין לי ספק - מדינת ישראל ומשטרת ישראל יכריעו את העבריינות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il